heidirohr

Forvirret omkring tema og farve = HJÆLP!

2 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg er helt forvirret i forhold til farver og temaer til vores kommende bryllup! Jeg har nok kigget lidt for meget og har nu endnu sværere ved at beslutte mig og følge en retning. H2B interesseret sig ikke ret meget for detaljerne, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at der var en rød tråd igennem alt omkring brylluppet! H2B er lidt ligeglad med den slags og har alligevel en mening når alt kommer til alt! Så nu har jeg presset ham og vi er måske kommet frem til et farvetema der er hvid/sort/ lime eller lys grøn. j

Jeg har svært ved at komme videre herfra, så det er her i kommer ind i billedet. :)

Jeg ville blive lykkelig for alle input til at finde den røde tråd, så send gerne billeder, også gerne fra jer der allerede er blevet gift :)

Vi har lejet nogle flotte lokaler med sort/hvid ternede gulve med lysekroner, runde borde, hvide vægge og mener at der er mørkeblå stole. Kan ikke helt bestemme mig for om budgettet siger blomster eller alternativ borddekoration, så der mangler jeg også lidt input til hvad de kan være :)

Alle forslag tages imod med kyshånd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer