Angelic89

Angel light nogle der har prøvet det?

11 posts in this topic

Jeg har set et tilbud på 12 behandlinger til 999 kr hos den lokale skønhedsklinik. Jeg vil virkelig gerne af med mine strækmærker/ar eller i det mindste minske dem, så jeg kan få en mere jævn hudtone. Er der nogle der har prøvet den her behandling? Hvad er jeres erfaring?

0

Annonce ♥

Jeg har set et tilbud på 12 behandlinger til 999 kr hos den lokale skønhedsklinik. Jeg vil virkelig gerne af med mine strækmærker/ar eller i det mindste minske dem, så jeg kan få en mere jævn hudtone. Er der nogle der har prøvet den her behandling? Hvad er jeres erfaring?

Min erfaring efter 4 børn, er at naturen selv retter det til. Mine er næsten ikke synlige her 6 år efter den sidste graviditet. Mit råd ville være at bruge de penge til noget andet og lade tiden gøre arbejdet.

0

Mine ar er 10 år gamle og genere mig stadig. Jeg har dem over det hele på ben og arme. Jeg tvivler desværre på naturen byde ind med mere

0

Hvis det virker, så ville jeg klart kaste de 1000 kr. efter det, og undgå at vente i 6 år....

Jeg har ikke selv prøvet det, men min kollega har, og hun siger det virker, og virker rigtig godt.

0

Annonce ♥

Mine ar er 10 år gamle og genere mig stadig. Jeg har dem over det hele på ben og arme. Jeg tvivler desværre på naturen byde ind med mere

Ja okay 10 år efter så sker der nok ikke så meget. Jeg troede bare at det var for nyligt, pga profilbilledet :) mine sidder kun omkring maven og hofterne og det er ikke særlig synlige længere. Men kan godt forstå at du er træt af dem når de også sidder på arme og ben. Jeg har nok bare været heldig :)

Hvis du har de 1000 kr så forkæl dig sig og smid udgiften over på bryllupskontoen :)

0

Lad hører hvis du vælger at få det gjort... Efter et vægttab på 50+ kg så pipler skidtet bare frem! synes dog jeg kan gøre dem lidt mindre synlige når jeg bruger biooil

0

Jeg har lige fået første behandling og planlægge at fortsætte 2 gange om ugen de næste 5 uger, hende på klinikken anbefalede 20 behandling da mine strækmærker skyldes graviditet og så 1-2 behandlinger om måneden derfra for at vedligeholde resultatet. Glæder mig til at se om det giver resultater. Om ikke andet så er de 20 min helt for mig selv guld værd i en meget travlt hverdag :)

0

Det virker og er pengene værd! Har ikke selv prøvet men kender en som har prøvet det - og der er stor forskel :) Jeg ville gøre det :)

0

Annonce ♥

Jeg har kørt en periode med Biooil, fordi jeg har lidt strækmærker på brysterne, men også fordi jeg har sådan et grimt rødligt udslæt på overarmene (ved der er mange danskere der har det, men det genere mig helt vildt)… Og jeg synes bioolien gjorde en stor forskel på begge dele!

(det er et gammelt oplæg, så ved ikke om det er så relevant mere)

0

Biooil har jeg prøvet i 3 måneder og jeg synes klart at de 8 behandlinger, jeg har fået med beauty angel light er MEGET mere effektive (og så er det meget nemmere og lidt lækkert i en travl hverdag) :)

0

og meget dyrer :P hehe… ikke lige det jeg har råd til på en su… men super at du har fundet noget der virker! :D

0