stef8850

Tale tjek ? :) hjææælp tak

6 indlæg i dette emne

Her er talen til min kommende mand :) hvad syntes i ? mangler der noget?, og kunne jeg give eller gøre noget som ville overaske og hjælpe med at huske talen :) ?

Kære xxxx

Min skat

Og nu min mand

Jeg tror kærlighed er ikke at finde det perfekte menneske men ved at se det uperfekte menneske, perfekt

jeg ved at vi to kan gå igennem ild og vand og jeg vil elske dig til verdens ende

At finde en fyr man falder pladsask for. Altså Kærlighed ved første øjeblik

Bare for at blive afvist fordi han har en kæreste han ikke engang elsker. Burde være forbudt

Men heldigvis skæbnen alligevel. Helt uventet stod du der igen 2 år senere. Til en fest ved min bedste ven. Først blev jeg lykkelig for at se dig og så blev jeg gal da jeg kom i tanke om din afvisning, din kærese og hvordan du havde svaret samtlige af mine venninder på facebook, men ikke mig !

Men til festen viste interesse fra du kom ind af døren ,nu havde du ingen kærste og du virkede til at du slet ikke hvade glemt mig, jeg tror du var lige så solgt som jeg var fra førstegang vi så hinanden.

Men nu var jeg jo lykkelig singel, havde det fedste singelliv, jeg skulle i hvert fald ikke have en fyr nu. Lige ind til du begyndte at se en anden pige… helt ærlig bare fordi jeg ikke vil have dig… betyder det jo ikke at du må vælge en anden. !

at være lykkelig og ligepludslig blive ramt af hvad man mangler og ikke kan eller vil undvære. Vender rund på ens liv.

Jeg kunne ikke længere undvære dig og modstå . du hvade kæmpet længe, enlig fik vi hinanden.

Vi har haft en udfordrende vej med mange humpler på grund af vores forskelligheder og vores stædeig sind, vi tænker meget forskelligt

Jeg elsker din lethed, jeg elsker den måde du tager en dag af gangen på.

Selv om det også er det jeg hader mest er det også det jeg elsker mest. For det er sku ikke nemt at jeg har styr på de næste 2 månder og du ved ikke hvad du skal i morgen.

:P

Men efterhånden har vi fundet gode kompromier. Jeg ønsker for alt i verden ikke du ændre det eller noget ved dig. lige meegt hvor meget jeg skælder ud over det :P

hver gang jeg høre (en øde ø tænker jeg på dig)tænker jeg på hvor meget jeg elser dig og hvor meget vi to kan sammen. Vi er stærke sammen jeg ved at vi to kan gå igennem ild og vand og jeg vil elske dig til verdens ende

Jeg elsker dig, det ved du det siger vi tit til hinanden. Og i dag har vi bekræftet det

Jeg elsker for din charme dit smil og dine øjne

Jeg elsker dig fordi du er min beste ven og du gør mig tryk

Jeg elsker dig fordi vi kan grine sammen og det ikke altid skal være så højtiligt

Jeg elsker dig fordi du ikke lader mig opgive mine drømme

Jeg elsker dig fordi du elsker mine små fjollede idere og min store kærlighed til mærklige traditioner

Som sagt så elsker jeg det uperfekte ved dig jeg elsker alle dine misforståelser og underlige påfund. fordi du elsker mig, du fårstår mig aldrig men prøver altid at glæde mig, selv om det altid går galt for du altid mit hjerte og mit smil. Du er den perfekte for mig.

Jeg elsker dig af hele mit hjerte og

Jeg elsker dig fordi du minder mig om fedtmule , du arbedjer altid på at gøre det rigtig og glæder andre men du kommer altid galt afsted, det giver nogle hårde dage men også de bedste dag i vores liv.

Jeg elsker dig fordi du har givet mig valli og tager dig godt af ham

Jeg elsker dig fordi du er noget for dig selv

Og til sidst Så elsker jeg dig fordi at uden dig ville jeg ikke være mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide særligt indledningen, hvor du skriver om at elske det uperfekte perfekte, for det jo lige sådan kærlighed jo er. Jeg synes også det er rigtig fint at du remser op hvad du elsker ham for (det bliver han sikkert glad for) referencen med ham som fedtmule er også rigtig fin og sjov. Jeg ville dog undlade den del ved talen om hans tidligere kæreste. Hvis du gerne vil fortælle om hvordan i mødtes, synes jeg sagtens du kan komme ind på, at han var optaget, men hvordan han ikke elskede hende, og at han begyndte at date en anden pige, det virker sådan lidt... "uromantisk" i en ellers romantisk tale. Husk, det er bare min mening. Hvis du synes den del er vigtig at have med, for at historien bliver hel, så gør du bare det..

Mvh. Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i har ret i det lyder uromantisk,

har nok ikke forklaret nok, det er meningen de ting skal sige med tryk på for at få "sjov" med i talen

men hvis ikke i syntes det virker kunne det godt være jeg skulle satse på den helt romantiske tale alligevel ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer