14-06-2013

Falsk brud

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kender ingen af de to, men får umiddelbart et bedre indtryk af Marianne Rom baseret på deres hjemmesider. Gitte Brohus' udklædninger ser lidt for karikerede ud og "falde-på-halen-humor-agtigt" til min smag. Men humor er jo meget subjektivt :) .

Hvad søren er en falsk brud? Det lyder spændende!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marianne Rom underholdt til mine forældres sølvbryllup, og det var godt. Hun fik på forhånd lidt at vide om alle gæsterne og hvordan mine forældre havde lært dem at kende, samt bordplan og så snakkede hun ellers med gæsterne som om hun kendte dem, og kom med små kommentarer.... f.eks. var der en gæst der kom med en kommentar, hvor hun bare vendte sig og sagde... Ole nu skal du ikke komme for godt i gang for kan du huske dengang du selv...... også en eller anden sand historie.... det var altså ret gennemført :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh gud, jeg ville DØ, hvis jeg var i et selskab og der kom sådan en. Jeg ville seriøst løbe panisk væk , jeg kan slet slet ikke have sådan noget, hvor man som gæst skal indvolveres i underholdningen. Vi har af den grund også fravalg sange, hvor vi som brudepar aktivt skal deltage ( altså f.eks have klistermærker i hele hovedet, lave underlige ting osv). Så som en person med angst for sådanne ting, så ville jeg sørge for at være sikker på at gæsterne var okay med sådan noget, altså hvis de skal indvolveres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rikke

Dem vi har Invi vil elske det, og hvis det er en imellem flokken der ikke bryder sig om det, så er det godt det er VORES bryllup!. Og Jeg kunne aldrig drømme om at spørger gæsterne om hvad jeg skal lave til mit bryllup;-).

Rolig nu, jeg tager den ligesom bare fra den anden vinkel, for nogle mennesker har det altså MEGET svært ved at blive en del af undeholdningen, og man ønsker vel også at gæsterne har en god aften. For mig er det en decideret angst, og det ville ødelægge min aften total. Men hvis du ved at dine gæster elsker sådan noget, så er det jo helt fint :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juko

Det handler om at den falske højgravide brud stormer ind, og er dybt fortørnet over at gommen ikke giftes sig med hende isted, og så fortsætte den i den dur ;-). Jeg har været til mange ret kedelige brylluppet, og kunne godt tænke mig at give min kommende Mand lidt røde øre :-). Og så ved jeg at han vil ELSKE det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juko

Det handler om at den falske højgravide brud stormer ind, og er dybt fortørnet over at gommen ikke giftes sig med hende isted, og så fortsætte den i den dur ;-). Jeg har været til mange ret kedelige brylluppet, og kunne godt tænke mig at give min kommende Mand lidt røde øre :-). Og så ved jeg at han vil ELSKE det :-)

Fedt indslag, elsker sådan noget. Havde overvejet noget ligende, men hende jeg havde i tankerne var booket. Man skal nok være ude i god tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige skrevet sammen med Sanne i dag, som optræder som falsk brud (kan findes via google under falsk brud) og hun skal have 2.500 + transport fra Sydsjælland. Hun skal indhente informationer om manden, skrive en tale og sang, så det bliver personligt. Hun skriver at den falske brud er forfærdelig og charmerende på samme tid og hun har fået mange positive tilbagemeldinger. Jeg og min H2B vil elske det begge to, men det er lige i overkanten prismæssigt, da jeg måtte give mere for min morgengave end ventet (et maleri, som skulle indrammes) og så kunne hun heller ikke den 30.8.

Jeg holder mit til at synge min sang til ham, som jeg havde planlagt :loveboard:

Men hun virkede seriøs. Mobil nr. 26286708.

PS: Jeg har ikke selv oplevet det til bryllupper eller fester.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha, det lyder mega sjovt :) (Rikke, mon ikke de fleste brudepar vil have en så god fornemmelse for deres gæster, at de ved hvem de skal "udlevere" noget på, og hvem de ikke skal? :))

Synes faktisk ikke prisen er urimelig taget i betragtning at hun skal forberede sig også :) Kan desværre heller ikke anbefale nogen af dem, for har ikke set det live. Men super ide!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder meeeeega spændende!! :D Elsker når folk bliver grillet lidt og sat på pinebænken, de synes som regel også det er sjovt efter ;) ..

Det ville virkelig kunne underholde mig! Det må jeg lige snakke med H2B om i morgen!! :D (Har kørt ham træt med bryllupsplaner, stakkels pus!)

Vi har besluttet at hyre en komiker, formentlig en amatør, da det skal komme lidt bag på folk.. Hvis nu en kendt kom ind, så vidste de jo med det samme hvad der skulle ske, det er sjovere med en ikke så kendt .. :D Jeg har bare ikke lige fundet en endnu, men har så heller ikke forsøgt! ;)

Men fed idé! Hvem af dem der er bedst, er jeg også lige med på en lytter om! ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige skrevet sammen med Sanne i dag, som optræder som falsk brud (kan findes via google under falsk brud) og hun skal have 2.500 + transport fra Sydsjælland. Hun skal indhente informationer om manden, skrive en tale og sang, så det bliver personligt. Hun skriver at den falske brud er forfærdelig og charmerende på samme tid og hun har fået mange positive tilbagemeldinger. Jeg og min H2B vil elske det begge to, men det er lige i overkanten prismæssigt, da jeg måtte give mere for min morgengave end ventet (et maleri, som skulle indrammes) og så kunne hun heller ikke den 30.8.

Jeg holder mit til at synge min sang til ham, som jeg havde planlagt :loveboard:

Men hun virkede seriøs. Mobil nr. 26286708.

PS: Jeg har ikke selv oplevet det til bryllupper eller fester.

Jeg ved at hvis du skal have en komiker ud, så tager de altså 5-6000 kr.. Jeg har afsat 3000 kr. til komiker, hvis det er amatør ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder bare for sjovt, vi prøvede at kontakte denne falske brud, men hun var desværre ikke ledig på dagen ævæv !
manden var godt tilfeds så jeg ikke overskred bugettet mere end jeg alleerede har gjort ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer