Ulogisk

Feststeder Nordjylland - hjælp

13 posts in this topic

Hej. Min kæreste og jeg skal giftes næste sommer og er så småt gået i gang med at se på, hvor festen skal holdes. Vi vil gerne holde det er flot og hyggeligt sted med plads til ca 50 gæster. Det må gerne være et sted med fest til fast pris, hvor kuvertprisen max må være omkring 650 kr. Med alt inklusiv. Vi tænker Aalborg som det sydligste.

Håber i har nogle gode ideer og anbefalinger til os:)

Kærlig hilsen Louise

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal være på Vodskov kro som er blevet nyrenoveret og er blevet rigtig hyggelig!

Vi har ikke fået nogen fast pris endnu, for det afhænger helt af hvad man gerne vil have - han er meget fleksibel.

Men tror sagtens i kan få lavet en fast pris og det kan nok også gøres relativt billigt afhængig af hvad I ønsker.

Ellers ville vi have været på Skydepavillonen i Aalborg, men der var vi desværre lige for sent ude.

Det er jo et populært sted!

Det er et super godt og smukt sted, jeg har været til fest der flere gange. Og de har nogle

gode faste menuer omkring den pris du tænker på :)

0

Vi skal holde festen på Fårup Skovhus til 508 kr kuverten, og det er alt inkl. - mad (buffet), drikkelse og fri bar -. Du kan se det på deres hjemmeside under "total fest". Vi er naturmennesker så det passer lige os, da vi kan få taget billeder i skoven og på stranden.

0

Vi skal holde på Tylstrup kro faldt pladask for det da vi var rundt at kigge... Synes de har en hyggelig kro stemning og så ligger de tæt på motorvejen hvilken er en stor fordel for os da vores vielse og reception holdes syd for Aalborg.

ellers så vi på rododendron parken i Brønderslev som også er super flot især til et maj bryllup hvor parken blomstre.

En anden løsning er søparken i Aabybro de er vist ret billige og med billige værelser til gæsterne...

Ellers var vi omkring Luneborg kro men de var lige gået konkurs dengang men ved ikke om de er kommet igang igen...

Det er vist bare et lille snit af Vendsyssel så der er mange steder at vælge imellem:)

Nåhr ja har også kun hørt godt om Dronninglund Slot...

0

Annonce ♥

Tak for jeres mange ideer :) der er helt sikkert nogle steder som er værd at overveje. Dronninglund slot er rigtig fint, men synes dog det bliver lidt i overkanten, da deres priser ligger på omkring 1000 pr kuvert. Har i været rundt at kigge en masse steder inden i besluttede jer? Det vil vi selvfølgelig også, men måske man bør udvælge en tre stykker. Det er svært. Jeg synes ikke alle hjemmesider er så gode til at vise billeder og priser. Jeg synes selv at billeder af selve maden og anretningen siger meget :)

0

Jeg har spillet på Dronninglund Slot et par gange og begge gange har det været tip top. Det kan godt være 1.000 kr. kuverten lyder af meget men såvidt jeg husker er det med overnatning.

0

Annonce ♥

Vi overvejer lidt Dronninglund slot, da det vil være nemt for alle gæster inkl. Os selv, og fordi der bare er en vis idyl over stedet. Kan se de har en fast pris på arrangementer, men har lidt svært ved at gennemskue, hvilken mad man kan vælge imellem. De har eksempelvis en kuvertpris på 915,- med tre retter, drikkevarer indtil kl 1.00 og natmad.

Nogle der har erfaring med det? :)

0