EDK

Vintage dream - Jeg overvejer skørt … ?

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du drømmer om mere fylde, så skal du have mere fylde! Altså du skal ikke stå bagefter og fortryde at du ikke fik taget et skørt under, og det er alt andet lige nemmere at fjerne skørtet i løbet af aftenen hvis det bliver for meget for dig, end det er at tilføje ekstra fylde on the fly.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smuk kjole, du ser fantastisk ud i den!! :cheerleader3:

Og den kan godt tage noget mere fyld.. Hvis ikke på ens bryllupsdag, hvornår så??

Årrh tak! :-*

Ja lige præcis … :) Jeg håber bare ikke at det bliver en formue mere jeg skal af med … :loveshower::wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at skørt og fylde gør at kjolen bliver kortere. Hvis den kjole du har på, er den du skal have, ville jeg tro den bliver for kort.

Har selv en tylkjole og skørtet gjorde underværker, men også kjole lidt kortere, hvilket jeg så sparede en oplægning :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smuk kjole, du ser fantastisk ud i den!! :cheerleader3:

Og den kan godt tage noget mere fyld.. Hvis ikke på ens bryllupsdag, hvornår så??

Årrh tak! :-*

Ja lige præcis :) Jeg håber bare ikke at det bliver en formue mere jeg skal af med :loveshower::wink:

Ved slet ikke hvad sådan et skørt koster?!

Men kan læse herinde, at mange herinde selv køber deres skørt. Da jeg var inde og købe kjole fik jeg at vide, at skørtet bare var noget jeg lånte af dem og så aflevere det tilbage efter brylluppet.. Ved ikke om det er normalt??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at skørt og fylde gør at kjolen bliver kortere. Hvis den kjole du har på, er den du skal have, ville jeg tro den bliver for kort.

Har selv en tylkjole og skørtet gjorde underværker, men også kjole lidt kortere, hvilket jeg så sparede en oplægning :-)

Jeg har fået klippet kjolen til, men tror ikke det gør så meget at der kommer lidt mere fylde i, nu må jeg se hvad de siger, jeg ville heller ikke have et skørt med ringe men et med tylfylde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smuk kjole, du ser fantastisk ud i den!! :cheerleader3:

Og den kan godt tage noget mere fyld.. Hvis ikke på ens bryllupsdag, hvornår så??

Årrh tak! :-*

Ja lige præcis :) Jeg håber bare ikke at det bliver en formue mere jeg skal af med :loveshower::wink:

Ved slet ikke hvad sådan et skørt koster?!

Men kan læse herinde, at mange herinde selv køber deres skørt. Da jeg var inde og købe kjole fik jeg at vide, at skørtet bare var noget jeg lånte af dem og så aflevere det tilbage efter brylluppet.. Ved ikke om det er normalt??

Jeg tror de fleste køber det, jeg har ikke hørt om at man kan låne et skørt, men det ville da være fantatisk at kunne låne det! :)

De koster mellem 700 - 2800,- vil jeg tro … :-)

Den kan sagtens klare mere fylde, men den er også smuk som den er nu:)

årrrh… TAK! :-* - Jeg håber så jeg kan finde et skørt til den rigtige pris :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos Spangenberg mener jeg, at jeg skulle give omkring 1000,- for et ringskørt. Men tror også lidt det kommer an på hvilket skørt du vælger, og hvor meget fylde du vil have i det.

Jeg vil i hvertfald gerne have lidt mere .. Vil helst have et tylskørt uden ringe :)

- Men jeg er også lidt "nærrig" .. Ved ikke hvor man evt. kan leje et sådan skørt … Åh altså! Det er typisk mig at finde ud af sådanne ting i sidste øjeblik .. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos Spangenberg mener jeg, at jeg skulle give omkring 1000,- for et ringskørt. Men tror også lidt det kommer an på hvilket skørt du vælger, og hvor meget fylde du vil have i det.

Jeg vil i hvertfald gerne have lidt mere .. Vil helst have et tylskørt uden ringe :)

- Men jeg er også lidt "nærrig" .. Ved ikke hvor man evt. kan leje et sådan skørt Åh altså! Det er typisk mig at finde ud af sådanne ting i sidste øjeblik .. :biggrin:

Jeg kan ellers anbefale ringskørtet, da det gør det nemmere at gå, fordi man ikke får al tyllen ind imellem benene. Har prøvet begge dele, når jeg har prøvet kjoler, og skal klart selv have ringskørt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå har talt med Rikke Gudnitz, der skal laves et special skørt til, da tyllet er meget tungt, så det bliver designet efter min kjole … og koster 1850,- … Uuuh, håber jeg kan finde de penge et sted … :help::blink::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer