D+T

Ideer til reception i København søges!

8 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne brides-to-be!

Vi havde oprindeligt ønsket at lave kanalrundfart efter vores vielse, men det kan desværre ikke lade sig gøre, da alle både er optaget!

Nu leder vi så efter nogle gode og gerne lignende alternativer og håber, at I har nogle. Her er lidt krav:

Gæster: 50-70

Pris: Så lidt som muligt (maks 3.000 kr.)

Type: Afslappet og nede på jorden.

Lokation: København (Vi bliver viet i Det Kongelige Biblioteks Have i København)

Gerne indendørs, men ellers bare noget med mulighed for overdækning.

Håber at I har nogle gode bud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke om vi må, men vi må kun være 60 i haven, så det er lidt dumt at satse på det, hvis vi nu bliver flere..

Dee 3000 kr. er inkl. alt, så der er ikke meget at gøre med desværre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På det budget tænker jeg noget alternativ picnic i en park medmindre I selv eller nogen bekendte har mulighed for at låne et fælleslokale hvor de bor, vi kan leje kirkens sognehus for 1500 inkl rengøring, men regner med at traktementetet løber op i omkring 2000 plus bryllupskager med drikkevarer, kaffehalløj, velkomstdrinks, frugt osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På det budget tænker jeg noget alternativ picnic i en park medmindre I selv eller nogen bekendte har mulighed for at låne et fælleslokale hvor de bor, vi kan leje kirkens sognehus for 1500 inkl rengøring, men regner med at traktementetet løber op i omkring 2000 plus bryllupskager med drikkevarer, kaffehalløj, velkomstdrinks, frugt osv.

Det lyder også rigtig dejligt, det er bare så usikkert med vejret :( Vi har dog snakket lidt om at bruge vores egen gård og så stille et par pavilloner op i tilfælde af regn..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På det budget tænker jeg noget alternativ picnic i en park medmindre I selv eller nogen bekendte har mulighed for at låne et fælleslokale hvor de bor, vi kan leje kirkens sognehus for 1500 inkl rengøring, men regner med at traktementetet løber op i omkring 2000 plus bryllupskager med drikkevarer, kaffehalløj, velkomstdrinks, frugt osv.

Det lyder også rigtig dejligt, det er bare så usikkert med vejret :( Vi har dog snakket lidt om at bruge vores egen gård og så stille et par pavilloner op i tilfælde af regn..

Det synes jeg da lyder som en god plan, det løser også lidt et toiletproblem :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis I vælger at holde det hjemme, er det nemmere at finde på...

Når I ønsker det skal være afslappet, kan I ligeledes bede jeres gæster om at medbringe - f.eks. en klapstol eller to.

Hvis det er godt vejr, kan I få nogle gæster til at medbringe f.eks. Kongespillet - Mikadopinde - ringespil (så er I også "nede på jorden" :7himmel: )

Havde det stået til mig, var "mit bryllup" holdt i en have med højt græs, gamle æbletræer, "vakkelvorne/slidte" havemøbler

som .feks. Skagens borde og bænke, pinic kurv til/på bordet med glas og bobler til det antal der nu kunne sidde der.

Venner/veninder/familie kan hjælpe med at forberede, klippe grene af til blomstervaserne osv. osv....

Hvis du/I kender en ung pige eller to, kan de hjælpe med at servere/rydde op osv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis I vælger at holde det hjemme, er det nemmere at finde på...

Når I ønsker det skal være afslappet, kan I ligeledes bede jeres gæster om at medbringe - f.eks. en klapstol eller to.

Hvis det er godt vejr, kan I få nogle gæster til at medbringe f.eks. Kongespillet - Mikadopinde - ringespil (så er I også "nede på jorden" :7himmel: )

Havde det stået til mig, var "mit bryllup" holdt i en have med højt græs, gamle æbletræer, "vakkelvorne/slidte" havemøbler

som .feks. Skagens borde og bænke, pinic kurv til/på bordet med glas og bobler til det antal der nu kunne sidde der.

Venner/veninder/familie kan hjælpe med at forberede, klippe grene af til blomstervaserne osv. osv....

Hvis du/I kender en ung pige eller to, kan de hjælpe med at servere/rydde op osv..

Det er nok det bedste, at holde det hjemme eller der hvor vi også skal holde festen :)

Desværre er der ikke sådan rigtig have nogle af stederne, men det dør vi heldigvis ikke af! Synes det lyder som en meget dejlig reception, den du har beskrevet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer