14-06-2013

Skønheds behandlinger inden brylluppet

34 posts in this topic

Hej

Jeg ville lige lave en sjov tråd, og ville høre hvad i skal havde gjort ved jer selv inden brylluppet ? :-)

Jeg skal have

Spry tan

Fodbehandling og hånd behandling

Neglak på tær

Neglak på hænder

Bodyskrub behandling

Ansigsbehandling inkl bryn

Tand afblejning, rensning, og pusning

Hårfjerning

:-)

0

Annonce ♥

Ansigtsbehandlinger, skal have nr. 2 d. 1 maj

Rettet bryn

Farver vipper og bryn

Vokset ben

Også har jeg valgt at ofre en del penge på en god ansigtsmaske (den hedder Glamglow) og nogle gode produkter, samt noget godt makeup, da det er min veninde der skal lægge min makeup 😊

0

Jeg skal ikke have gjort en dyt, altså jeg skal nok lige sørge for mine ben og armhuler er barberet :tunge:

Jeg er typen der overhovedet ikke går op i sådan noget til dagligt, så jeg gider ikke "spilde" penge på det op til brylluppet ( for MIG er det spild af penge, ved godt at det ikke er det for jer som går op i det ) .

Hov ja, jeg skal da nok også lige have filet mine negle, og så puttet en klar lak på, men det er jo noget jeg bare selv klare herhjemme.

Så jeg dukker op ligbleg som jeg alligevel altid er, det er jo sådan folk kender mig, så tror faktisk de ville kigge underligt, hvis jeg kom og var total solbrun :lol:

0

Annonce ♥

Min søster ordner mit hår (regner med at skulle have extensions i), ordnet negle, make-up og plukke bryn.

Ellers laver jeg min egen kropsbehandling og ansigtsbehandlinger med masker, bodyscrub, hårfjerning.

Måske ofres der 145 kr. på en spray tan. Skal dog nok lige have prøvet det inden, for at se om det er mig, da jeg aldrig har prøvet det før og ikke er typen der går i solarium.

Ellers vil jeg gøre det så billigt som muligt, da det heller ikke er noget jeg går op i til hverdag og da jeg er meget naturlig, skal det heller ikke være for meget.

Men vi alle er jo forskellige og prioritere forskelligt :)

0

Min søster ordner mit hår (regner med at skulle have extensions i), ordnet negle, make-up og plukke bryn.

Ellers laver jeg min egen kropsbehandling og ansigtsbehandlinger med masker, bodyscrub, hårfjerning.

Måske ofres der 145 kr. på en spray tan. Skal dog nok lige have prøvet det inden, for at se om det er mig, da jeg aldrig har prøvet det før og ikke er typen der går i solarium.

Ellers vil jeg gøre det så billigt som muligt, da det heller ikke er noget jeg går op i til hverdag og da jeg er meget naturlig, skal det heller ikke være for meget.

Men vi alle er jo forskellige og prioritere forskelligt :)

Præcis, hvis man nu er en som generelt går meget op i sit udseende og skønhedspleje , så skal man da bare gå all in. Men sådan noget er slet slet ikke mig, jeg går med make-up få gange om året, og så er det oftest kun mascara og streg. Er jeg helt vildt har jeg også øjenskygge og lipgloss på :lol:

Jeg er så også meget blufærdig, og bryder mig ikke om at fremmede skal røre ved mig, så det spiller jo altså også ind. Men som du også er inde på, er jeg netop meget naturlig, og vil gerne ligne mig selv. Dog skal jeg selvfølgelig have sat hår og have make-up på til brylluppet, men det bliver en meget naturlig af afdæmpet make-up.

0

Det duer jo heller ikke at H2B ikke kan kende en hehe ;) så ja også bare et naturligt look her, selvom han da gerne må blive overrasket og synes man er utrolig smuk med kjolen, håropsætning.

Går også meget sjældent med make-up. Kun hvis jeg skal noget.. til fest eller lign. så er det også kun øjenskygge og mascara, så min make-up på dagen skal heller ikke være for voldsom.

0

Det duer jo heller ikke at H2B ikke kan kende en hehe ;) så ja også bare et naturligt look her, selvom han da gerne må blive overrasket og synes man er utrolig smuk med kjolen, håropsætning.

Går også meget sjældent med make-up. Kun hvis jeg skal noget.. til fest eller lign. så er det også kun øjenskygge og mascara, så min make-up på dagen skal heller ikke være for voldsom.

Nej netop, når når ikke er typen der normalt bruger meget make-up, ikke bruger diverse kunstige ting osv, så vil jeg bare ikke føle mig som mig selv, hvis jeg pludselig skulle en helt masse. Min kærestes ene søster sagde netop også, at jeg jo gerne skulle ligne mig selv, og det er jo også sådan jeg har det, mig selv bare i en finere udgave end normalt, er trods alt ikke hver dag jeg tropper op i kæmpe tylskørt under kjolen, langt slæb og slør :tunge:

0

Annonce ♥

Man skal jo også føle sig godt tilpas :) uanset hvad man gør ud af sig selv på dagen, men da dagen jo er en speciel dag, så gør man jo lidt ekstra i forhold til håropsætning etc. hvad man nu er til og hvilken type man er.

Om ikke andet prøver jeg i hvert fald en Spraytan inden. Ville være ked af at kaste mig ud i det uden at have prøvet det og indse på bryllupsdagen at det ikke lige var mig.

Og ja man bliver jo finere end normalt. Går sjældent i kjoler, så det var meget specielt og grænseoverskridende, at være ude og prøve brudekjole og så håber jeg bare at H2B synes at jeg er gudesmuk i den.

0

Man skal jo også føle sig godt tilpas :) uanset hvad man gør ud af sig selv på dagen, men da dagen jo er en speciel dag, så gør man jo lidt ekstra i forhold til håropsætning etc. hvad man nu er til og hvilken type man er.

Om ikke andet prøver jeg i hvert fald en Spraytan inden. Ville være ked af at kaste mig ud i det uden at have prøvet det og indse på bryllupsdagen at det ikke lige var mig.

Og ja man bliver jo finere end normalt. Går sjældent i kjoler, så det var meget specielt og grænseoverskridende, at være ude og prøve brudekjole og så håber jeg bare at H2B synes at jeg er gudesmuk i den.

Forstår godt du lige vil teste det af inden, for netop tænk hvis det slet ikke er dig. Jeg tropper i i farven " spøgelse" :lol: , sådan er folk alligevel vant til at se mig, Men som du siger, skal man jo gøre lige præcis hvad man selv føler for. Hvad der er rigtigt for mig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre, og omvendt. Og det er skisme da noget af det skønneste, at vi allesammen er forskellige :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Regner med at det bliver i noget af denne stil

Ordnet bryn
Ansigtsbehandling
Frisør, klip farve og opsætning på selve dagen
Make up
Ordnet negle af min skønne veninde

Edited by Marie E
0

Super tråd :wink:

Jeg får mange skønhedsbehandlinger i det daglige, så til brylluppet skal den have max gas :bunny_4:

Lyse striber og klip i god tid inden brylluppet

Håropsætning v/frisør

Make-up v/make-up artist

Farvning af bryn v/kosmetolog

Falske vipper v/kosmetolog

Pedicure og gelenegle med franske tipper på tæerne v/fodklinik

Manicure samt akrylnegle med shellac og glimmer på hænderne v/negleteknikker

Er igang med en række ansigtsbehandlinger med diamantslib og ansigtsløft v/kosmetolog

Voksbehandlinger (under arme, ben mm.) v/kosmetolog

Tandblegning (hjemmesæt)

0

Jeg tænker at skulle have

spraytan

ordnet negle på hænderne (måske)

Spraytan er mest fordi min H2B er naturlig mørk i huden, og jeg er en af de "heldige" skandinaviske piger, med lyst hår, blå øjne og ikke mindst hud som er lige så blegt som et lagen, og som samtidig bliver solskoldet efter 10 min i solen…. Men har ikke prøvet det før, så tænker at prøve det en gang inden…

Neglene… hmm… har virkelig grimme negle fra at have bidt dem da jeg var yngre, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er pengene værd… Altså mine er lidt skæve og flade, men de bliver naturligt helt hvide som fransk manicure, så kan ikke helt bestemme mig… Har aldrig fået lavet noget skønheds ting før, så ved ikke lige helt...

0

Annonce ♥

Blot en info til alle jer der overvejer spraytan.. Det smitter af på kjolen, så det skal i lige være klar over når i vælger om i vil eller ej :-)

Haha, jeg så faktisk en der lige havde fået spraytan forleden (er jeg ret sikker på. På min løbetur kom en pige løbende mod mig og jeg tænkte har hun orange nylonstrømper på eller hvad. Men nej hun havde simpelthen neon orange ben og hoved.. Haha.. Beklager hvis det er en herinde fra, men det var altså lidt sjovt ;-) :super:

Jeg skal have:

- tager lidt solarie

- klippes og have lyse striber

- have lavet franske negle

- have sat hår og lagt makeup af en stylist på dagen :-)

Og ja så lidt ekstra motion for at prøve at stramme lidt op inden brylluppet ;-)

0

Jeg skal have:

fixet bryn for første gang ever (overvejer dog at tage til frisøren i løbet af de næste måneder, og lige få dem fixet, så jeg ikke ender med at få megatynde øjenbryn på dagen, når jeg normalt bare er pjusket :tunge: )

have lavet negle (har stortset altid naturligt lange flotte negle, men lige den dag, vil jeg gerne prøve med falske med flotte hvide tipper)

make-up og håropsætning ved frisøren.

Nå ja - jeg tænker da at jeg også lige fjerner hår på arme, ben og armhuler :tunge:

0

Blot en info til alle jer der overvejer spraytan.. Det smitter af på kjolen, så det skal i lige være klar over når i vælger om i vil eller ej :-)

Haha, jeg så faktisk en der lige havde fået spraytan forleden (er jeg ret sikker på. På min løbetur kom en pige løbende mod mig og jeg tænkte har hun orange nylonstrømper på eller hvad. Men nej hun havde simpelthen neon orange ben og hoved.. Haha.. Beklager hvis det er en herinde fra, men det var altså lidt sjovt ;-) :super:

Jeg skal have:

- tager lidt solarie

- klippes og have lyse striber

- have lavet franske negle

- have sat hår og lagt makeup af en stylist på dagen :-)

Og ja så lidt ekstra motion for at prøve at stramme lidt op inden brylluppet ;-)

Det kan være hun lige havde fået det lavet, og det var inden hun måtte gå i bad… For har også set en af mine veninder blive helt orange den første dag, men efter hun havde været i bad blev det vildt pænt… Men tænker også at prøve det inden, både for at se hvor meget det smitter af (har altså selv hørt det kun er den første, måske anden dag), men også for at se præcis hvilken farve der passer til mig og hvor mange dage inden jeg skal have det gjort…

Og nu ved jeg godt der er stor forskel på hvor hysteriske folk er med hudcancer, men er pt. selv på det semester på medicin-studiet som handler om cancer, og jeg føler jeg bliver helt paranoid… så jeg skal i hvert fald ikke nyde noget af solariet! så vil jeg hellere være bleg...

0

LinOgDalton: Jeg er ret sikker på at Spraytan fungerer ligesom selvbruner i forhold til at det smitter af når man har slid eller sveder meget. Ved fra dans at selvbruneren nærmest bliver slidt af ved tøjkanten og ved skoen.

0

Annonce ♥

* Nyde solen og drikke masser af vand

*Fransk Manicure med shellack.

* En luksus fodbehandling.

Jeg lakere selv mine tæer med en svag pink næsten klar lak fra Dior.

* Voks af underben, bikinilinje og under armene. For første gang (Avs!) - overvejer det hver forår/sommer, men kan ikke få mig selv til det, nu skal det så være.

* Hver aften bruger jeg en serum til vipperne. Synes faktisk det har gjort mine vipper længere, kan især se det på de nederste.

* Tilretning af bryn og farvning af vipper.

* Hårkure med kokosolie.

0

* Nyde solen og drikke masser af vand

*Fransk Manicure med shellack.

* En luksus fodbehandling.

Jeg lakere selv mine tæer med en svag pink næsten klar lak fra Dior.

* Voks af underben, bikinilinje og under armene. For første gang (Avs!) - overvejer det hver forår/sommer, men kan ikke få mig selv til det, nu skal det så være.

* Hver aften bruger jeg en serum til vipperne. Synes faktisk det har gjort mine vipper længere, kan især se det på de nederste.

* Tilretning af bryn og farvning af vipper.

* Hårkure med kokosolie.

Bliver ens hår ekstra godt af kokosolie? For jeg har faktisk sådan en fin olie til at stå fra Pure Fiji… det kunne være jeg skulle prøve at kaste mig ud i det.. mit hår er nemlig ret slidt...

0

Vedr. Spraytan vil jeg også prøve det inden, da jeg ikke har prøvet det før, netop for at se hvordan det kommer til at se ud, smitter ad m.v.

Har hørt at hvis man får spraytan nogle dage før inden man skal til fest eller lign., så burde det ikke være noget problem. Nu er der et sted i byen hvor jeg bor som har torsdagstilbud med spraytan til 145 kr., så tænker at prøve sådan en tur på et tidspunkt. Jeg skal giftes en lørdag, så hvis jeg får lavet det torsdag, tænker jeg at der ikke burde være noget, men ja - ved det som sagt ikke da jeg ikke har prøvet det, så må prøves af, inden jeg beslutter mig for om det er noget jeg skal have lavet op til brylluppet.

0

Så er der godt nok booket tider til alt mulig selv forkælelse... :loveshower:

spa luxury behandling...

Ansigtsbehandling

Voksning af ben

Eyelash extension

manicure og shellac

På dagen får jeg sat hår og lagt makeup af frisør

Inden skal jeg også tage lidt sol regner jeg med, er bange for spraytan ikke bliver pænt, havde lidt problemer med det forrige år..

Ihh hvor bliver det bare skønt med en masse forkælelse sammen med min mor.. og så samtidig blive lækker og klar til brylluppet...

Håber bare jeg ikke stresser for meget i ugen op til, men mon ikke jeg kan slappe af og nyde det..

0

Der er lang tid til men lige nu er planen:

- Farvet hår

- Rettet bryn

- Manicure (er velsignet med smukke negle fra naturens side og kan slet ikke holde ud at have kunstige negle på!)

- Pedicure

- Evt voks (ved ikke om jeg tør)

- Beauty angel light. Jeg har fået 3 behandlinger nu og kan allerede se en tydelig forskel i mit ansigt: mine fine linjer ved øjnene er stort set væk, urenheder er udslettet på trods af det er den tid på måneden og huden føles bare generelt strammet op, blød og mere ensartet. Uventet bonus er at det også har fjernet min hårde hud på hælene. Glæder mig til at se resultaterne om 3 måned efter 20 behandlinger. Forhåbentlig kan det holdes ved lige derfra men jeg tager nok en del flere behandlinger i månederne inden brylluppet :)

- Sat hår og lagt makeup af min veninde som er frisør og make-up artist

- Jeg overvejer en head-to-toe behandling hos Helle Thorup mest for at slappe af i ugen op til brylluppet

- Bodyscrub og ansigtsmaske klarer jeg selv

Edited by Angelic89
0