Frøken R

Øv, mangler bare et feststed (østjylland)...

12 indlæg i dette emne

I forlængelse af min sidste (og første :) ) tråd herinde omhandlende kort forlovelse, kommer nu næste udfordring - hvor dælen skal vi holde vores fest??

Vi har efter mange - og jeg mener rigtigt mange! - overvejelser, har vi fundet ud af at det godt kan hænge sammen for os med en kort forlovelse og bryllupsplanlægning oveni vores huskøb :loveshower:

Vi vil gerne giftes d. 23. august 2014, altså om 4 måneder. Så giver det os tid til planlægning, vi har fået overtaget huset (1/8) og lavet det første ombygninger.. og det er ikke så sent, at det kommer til at påvirket vores planer om en lillebror/-søster til vores datter :7himmel:

Kirken er ledig, den præst vi ønsker kan også, de vigtigste gæster kan komme... men jeg kan simpelthen ikke finde et sted vi skal være :(

I den ideelle verden vil vi gerne finde et sted hvor vi kan holde festen i smukke/hyggelige omgivelser med mulighed for overnatning.

Jeg har set alle spejderhytter efter, men kan ikke finde et sted hvor der er ledigt hele weekenden. Et forsamlingshus eller lignede uden overnatning kan også blive en fin løsning, men synes ikke jeg kan finde et sted der ser ordentligt ud og som også er ledigt...

Vi er umiddelbart ikke så meget til en restaurant, da det måske bliver lidt upersonligt og der er sluttidspukt for festen.

vi regner med at vi bliver ca. 50 gæster

Håber I har nogle inputs eller erfaringer I vil dele!

:thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har booket Thyregod Kursuscenter (Plads til vores 57 gæster og der er 23 værelser) Salen hvor der er fest er nyrenoveret mens værelserne er lidt ældre.

Ellers er der Wigwam - større spejderhytte i Horsens.

Ømborgen - tæt på Ry.

Hansted-Egebjerg forsamlingshus

Håber at det kan bruges. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil umiddelbart også sige Wig Wam ved Horsens - Spillede der i sidste måned var det vist og det er t fedt sted hvor der faktisk også er overnatning til jeres gæster. Nogle andre muligheder kunne være Harlev MØlle eller Sinding Feriecenter - Om det lige regnes med til Østjylland ved jeg så ikke .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også Hotel Pejsegården i Brædstrup., det kan faktisk holdes der til en overkommelig pris. Da vi planlagde bryllup sidst, ville vi have holdt det der, denne gang har vi bare mindre penge, så derfor har vi valgt at leje lokalet her hvor vi bor, det er også dejlig praktisk når vi ikke har bil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når I har fundet det sted I skal holde det, så husk lige at få bestilt mad snart også, h vis I selv skal stå for det. For det er jo altså midt i bryllupssæsonen, så der er nok mange som er bokket, og de store steder har nok mange bestillinger i forvejen. Ville være surt hvis I blev nød til at nøjes med hotdogs :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer