Aganini

Hvad gør jeg med den kjole!?

37 indlæg i dette emne

Hej alle (tidligere) brude!

Hvad gør I med kjolen efterfølgende??

Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal beholde min eller ej. Den kan ikke opbevares hjemme hos os - Men alligevel er jeg led ved tanken om at skulle skille mig af med den :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh, jeg gør nok det værste man overhovedet kan gøre, men vi har ikke rigtig plads til den, så pt ligger den fuldstændig krøllet sammen i et skab uden at være blevet renset. Jeg har overvejet at sælge den, men er bange for at fortryde, selvom jeg praktisk talt hadede den. Og så vil jeg heller ikke udsætte andre for samme følelse med den kjole, for tænk nu hvis den også blev et fejlkøb for den næste. Jeg har heller ikke pengene til at få den renset, så det har jeg bestemt må vente indtil jeg har pengene til det og forhåbentlig også pladsen til at den kan komme op og hænge i et skab eller lignende.

Hvis du ikke vil af med den, så synes jeg du skal beholde den, der må være andre og langt bedre måder at opbevare en dejlig kjole på, end den måde jeg behandler min på. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min står stadig på en gine i gæsteværelset. Bliver den for støvet, så smider jeg den en tur i vaskemaskinen. Jeg gider ikke sælge den, for man får jo ikke noget for en brugt kjole i dag. Går og spøger med at den skal jeg have på til kobberbrylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har beholdt min - den hænger hos mine forældre. Vi snakker om, at det kunne være sjovt, at få taget nye billeder i vores tøj omkring vores årsdag hvert år - så længe, vi kan passe tøjet altså :)

Gud ja det var da en super ide! Det har jeg aldrig tænkt på før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have specialsyet min kjole i Asien efter mål så den er nok ikke speciel salgbar bagefter, derfor overvejer jeg enten at tage nogen fede trash-the-dress billeder eller alternativt få den renset og bygget en ramme til den...

post-72085-0-96518000-1398623636_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, at vi vælger at sy den om til dåbskjole. Jeg er i 5. måned og blev gift i sidste weekend. Tror egentlig godt, at jeg vil kunne passe den uden maven. Den har empire snit, og vi har ikke udvidet den i takt med maven, men den er specialsyet til mig, så tvivler på, at jeg får noget ud af at sælge den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at vi vælger at sy den om til dåbskjole. Jeg er i 5. måned og blev gift i sidste weekend. Tror egentlig godt, at jeg vil kunne passe den uden maven. Den har empire snit, og vi har ikke udvidet den i takt med maven, men den er specialsyet til mig, så tvivler på, at jeg får noget ud af at sælge den.

Det er da også en sød ide når det er så tæt på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gamle kjole fra mit første bryllup havde kostet mig 7500 kr og jeg solgte den til en sød pige for 1100 kr. Det var ikke meget, men jeg havde ikke noget sted at gøre af den og ville da hellere have at en anden fik fornøjelsen af den. Især efter vi blev skilt. :wink:

Denne kjole jeg får denne gang... tjah.. det afhænger af så meget hvad der sker med den. Jeg vil gerne beholde den lidt, så ville nok prøve at få mig en gine og så have den stående, men det kræver at vores huskøb bliver en realitet. Så hvis huset ikke er købt til den tid, så tror jeg den kommer til at bo i skabet. Men beslutningen behøver man da ikke tage med det samme... Jeg havde min gamle kjole i 5 år efter brylluppet selvom vi var blevet skilt. Men til sidst skilte jeg mig af med den. Og hende der købte den, var solgt.., Det var hendes drømmekjole ligesom det havde været min dengang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men så kommer det næste spørgsmål, kommer jeg nogensinde til at bruge den igen? (Nej) Have den fremme? (Måske) Vise den frem? (Dunno)

Min mor har haft sin hængende i dragtpose siden 1965, hvor mine forældre blev gift. I 1990 havde hun den på til sølvbrylluppet og i 2000 til deres 35- års bryllupsdag og jeg går stærkt ud fra, at hun også skal have den på til næste år, når der skal holdes guldbryllup. Og til allersidst, så skal hun have den på i kisten :)

Når mine forældre er flyttet, så er brudekjolen det sidste, der er blevet båret ud og det første, der er blevet båret ind :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men så kommer det næste spørgsmål, kommer jeg nogensinde til at bruge den igen? (Nej) Have den fremme? (Måske) Vise den frem? (Dunno)

Min mor har haft sin hængende i dragtpose siden 1965, hvor mine forældre blev gift. I 1990 havde hun den på til sølvbrylluppet og i 2000 til deres 35- års bryllupsdag og jeg går stærkt ud fra, at hun også skal have den på til næste år, når der skal holdes guldbryllup. Og til allersidst, så skal hun have den på i kisten :)

Når mine forældre er flyttet, så er brudekjolen det sidste, der er blevet båret ud og det første, der er blevet båret ind :)

Wow hvor er det bare smukt!!

Det gad jeg virkelig godt!

Kunne hun virkelig passe dem alle de gange? :o Jeg er 23, og jeg ved ikke om 58kg er realistisk resten af livet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow hvor er det bare smukt!!

Det gad jeg virkelig godt!

Kunne hun virkelig passe dem alle de gange? :o Jeg er 23, og jeg ved ikke om 58kg er realistisk resten af livet.

Ork ja, den blev bare syet ud og syet ind :) Til sølvbrylluppet blev der taget 10 lag tyl/skørt ud og kjolen lagt 10-15 cm. ud og til 35-års bryllupsdagen blev den lagt ind igen og de 10 lag tyl atter syet ind i kjolen :)

Men det skal så også siges, at dengang i 60´erne blev der lavet en "ordentlig søm", som min mor siger. Altså der var mulighed for at lægge den ud, fordi der var stof i kjolens søm til det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så kommer det næste spørgsmål, kommer jeg nogensinde til at bruge den igen? (Nej) Have den fremme? (Måske) Vise den frem? (Dunno)

Min mor har haft sin hængende i dragtpose siden 1965, hvor mine forældre blev gift. I 1990 havde hun den på til sølvbrylluppet og i 2000 til deres 35- års bryllupsdag og jeg går stærkt ud fra, at hun også skal have den på til næste år, når der skal holdes guldbryllup. Og til allersidst, så skal hun have den på i kisten :)

Når mine forældre er flyttet, så er brudekjolen det sidste, der er blevet båret ud og det første, der er blevet båret ind :)

Ej hvor er det smukt :)

Vi skal have taget trash the dress og så må vi jo se om kjolen kan holde. Jeg har bestemt tænkt mig at beholde den efter brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

når jeg er færdig med min kjole kommer den også til at blive opbevaret hjemme hos mine forældre da jeg heller ikke har plads til den ... og når tiden kommer til at vi skal have børn vil jeg have den syet om til en dåbskjole .. den skal bestemt ikke gå til spilde eller sælges .. ville jeg ikke kunne få mig selv til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer