D+T

Hjælp til invitation - reception

7 posts in this topic

Vi har besluttet, at dele vores bryllup ret skarpt op, så vi er meget få til vielsen, middag og fest, men derimod invitere resten af familien til reception mellem vielse og middagen. Vi laver dog indbydelse til alle, for at det skal være lidt ekstra specielt, når de kun skal være med et par timer.

Nu er vi altså kommet i tvivl om, hvordan vi formulerer det i selve indbydelsen!

Vi regner med at holde reception i ca 2 timer +-.

Vi vil gerne gøre gæsterne opmærksomme på, at den intime vielse og middag skyldes, at ingen af os ønsker at være centrum, men at vi stadig gerne vil se alle til en uforpligtende par timers reception.

I må meget gerne byde ind med et bud på teksten til invitationerne :)

0

Annonce ♥

Vi har også valgt at dele dagen op - dog en lidt længere reception. Teksten lyder sådan:

Kære ...

I anledning af vores bryllup den 30. august 2014 vil det glæde os

at se dig i Tilst kirke kl. 12:00 hvor vielsen vil finde sted.

Efterfølgende vil der blive holdt reception i Tilst sognegård

med sandwiches, bryllupskage og forfriskninger.

Receptionen slutter omkring kl. 16:00.

Daniel og Heidi

Kære ...

Efterfølgende vil der blive holdt reception i Tilst sognegård med sandwiches, bryllupskage og forfriskninger.

Aftenarrangementet afholdes på Restaurant Gammel Høver

fra kl. 17:00-03:00.

Daniel og Heidi

Håber det kan bruges.

- Heidi

0

Vi har også valgt at dele dagen op - dog en lidt længere reception. Teksten lyder sådan:

Kære ...

Efterfølgende vil der blive holdt reception i Tilst sognegård

med sandwiches, bryllupskage og forfriskninger.

Receptionen slutter omkring kl. 16:00.

Daniel og Heidi

Kære ...

Efterfølgende vil der blive holdt reception i Tilst sognegård med sandwiches, bryllupskage og forfriskninger.

Aftenarrangementet afholdes på Restaurant Gammel Høver

fra kl. 17:00-03:00.

Daniel og Heidi

Håber det kan bruges.

- Heidi

Jaja ,det har ikke noget med denne tråd at gøre, men er altså lidt sjovt at se en som skal giftes i samme kirke :)

Syntes forresten din tekst er rigtig fin :)

0

Annonce ♥

Jeg er også meget i tvivl om hvad vi skal skrive i indbydelsen til receptionen, for netop at gøre opmæksom på at vi smutter videre til festen senere.. Er bange for at "smide nogen ud". Selvom det jo er det vi gør, men tja.. ja er bare lidt i tvivl!

0

Vi har også valgt at dele dagen op, og jeg vil gerne lave invitationer til dem som "kun" skal med til vielse og reception. Problemet er bare at jeg ved ikke hvem man skal invitere. De tætteste er jo allerede inviteret til det hele (ca 50stk) og til reception er det jo alle der er velkommen. Men hvad så hvis man "glemmer" nogen. Det er jo ikke mennesker som jeg ser hverdag og synes det er svært at huske på alle. Jeg ved ikke om det giver nogen mening, men føler bare det er svært at få navne på de mennesker som skal til reception.

0

Tror jeg på et andet tidspunkt i et andet indslag mindende om det her har svaret, men elsker at svare igen :loveshower: hihi

Vi har også valgt at dele vores dag op. VI sender invitationer til dem der skal med til middagen, til dem vi ønsker at se til receptionen og så laver vi en "indbydelse" på FB. Dette gør vi fordi vi har nogle venner som vi ved, vi gerne vil se til receptionen, men ikke har mulighed for at have med til middagen. Og FB-indbydelsen er fordi vi vil være sikre på at alle der lyster kan komme. Men dem vi ønsker at se, men som ikke har plads til, til middagen, får en indbydelse. Resten må nøjes med en FB- indbydelse.

Teksten kan jeg ikke lige hjælpe dig med, for er SLET ikke nået dertil endnu.

Vi har også valgt at dele dagen op, og jeg vil gerne lave invitationer til dem som "kun" skal med til vielse og reception. Problemet er bare at jeg ved ikke hvem man skal invitere. De tætteste er jo allerede inviteret til det hele (ca 50stk) og til reception er det jo alle der er velkommen. Men hvad så hvis man "glemmer" nogen. Det er jo ikke mennesker som jeg ser hverdag og synes det er svært at huske på alle. Jeg ved ikke om det giver nogen mening, men føler bare det er svært at få navne på de mennesker som skal til reception.

Og hvem man skal invitere.. tjah.. har man plads til alle dem som man ønsker at se til middagen, så er det jo fint nok.

Nu ved jeg ikke om i vil holde "åben hus" til receptionen, men det er lidt meningen med vores. Vi holder dørene åbne for dem der evt skulle have lyst til at se os blive gift og som vil sige tillykke bagefter. Og derfor har vi valgt FB- indbydelsen, på nær til de få vi ikke har plads til... hov nu siger jeg lige det samme igen... er vist god til at gentage mig selv i dag. :oops:

0