for_altid<3

nogen der..

5 posts in this topic

Halløjsa.. ☺ er der nogen herinde som evt laver indbydelser på bestilling eller som vil hjælpe med at lave mod betaling? ☺

0

Annonce ♥

Jeg lavede mine invitationer selv, men fik hjælp til mine Save The Date kort af en fra Kolding. Hun er rigtigt sød og dygtig og tog også en rimelig pris for at lave 30 stk.

Hun har en facebookgruppe der hedder: Sandras Kreative Hule :)

Du kan evt. prøve at kontakte hende og høre om hun stadigt laver kort.

0

Der er en del firmaer der trykker indbydelser osv., pocketkort kan købes færdige, det er der flere herinde der har købt

0

Okay Tak.. :) jeg vil bare ikke have de der færdig trykte, jeg har forelsket mig i en som jeg har set på Google og vist også herinde.. det er lidt som en bog.. kunne nok godt selv lave dem, men har ikke tiden og kan heller ikke finde ud af at lave sådan en "vejviser".. :)

0

Annonce ♥

Okay Tak.. :) jeg vil bare ikke have de der færdig trykte, jeg har forelsket mig i en som jeg har set på Google og vist også herinde.. det er lidt som en bog.. kunne nok godt selv lave dem, men har ikke tiden og kan heller ikke finde ud af at lave sådan en "vejviser".. :)

Du kan bare lave dem/få en til at lave dem, og så uploade til vista print - det fungerer perfekt!

0