MissPerle

Vis jeres fine bordkort :)

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er mine.

Der manglede stadig lidt sløjfer på nogen af dem, da jeg tog billedet.

Jeg købte sølvbordkort i Panduro til 24 kr for 10 stk. Dagen efter så jeg dem i Søstrene Grene til 4 kr for 10 stk. Bare et lille tip. :)
Båndet købte jeg for 6 kr per rulle. Så hvis jeg havde købt alt i søstrene Grene ku jeg have lavet dem for 40 kr i alt.

post-64189-0-15041800-1398950337_thumb.j

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Ej hvor er sejt, godt fundet på, hvordan lavet du æskerne :)

Jeg arbejder på et reklamebureau som studentermedhjælper, så jeg fik en af grafikerne der til at lave det for mig :-)

Og så har vi selv skåret, bukket og samlet dem, det er godt nok et pille arbejde. Men overraskende nok, var det h2b der var absolut bedst til at skære :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke lavet vores endnu. Vi køre Lilla/Creme/Hvid tema.

Jeg har købt nogle hvide favoræsker billigt hos hobbybutikken i den by jeg bor i, som bare er til at samle.

Så sætter jeg et lilla bånd rundt om, hvor jeg hænger et lilla navnetag, som jeg laver i lilla karton.

Så laver jeg nogle duer i karton som kommer til at blive klistret udenpå på siden.

Så det bliver noget til stil med dette, bare med lilla navnetag.

post-72384-0-20987700-1399022196_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores temaer til brylluppet er disney, pokemon og marvel. (kan ikke find e ud af at indsætte billeder)

DIsney bordet = har lavet prinsesse kroner af toiletruller og brugt decoupage til at klistre billeder af prinsesserne på og derefter skrevet navn på

Marvel-bordet = har lavet nogle marvel-tegneserier så hver gæst ved marvel-bordet får sin egen lille tegneserie der omhandler festen med deres navn/superhelte navn på

Pokemon bordet= har skaffet en røvfuld pokeballs, de kommer til at stå halvåbne og så er der et kort i med navn på.

Ved hovedbordet der får en mere traditionel tema har jeg ikke fundet på noget endnu, men jeg tror jeg indgravere glas med navn på til gæsterne der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har kun dette billede af vores bordkort (afventer fotografen 😊). Vi lavede dem af hurtigtørrende ler fra Panduro, rullede det ud og brugte kagefigurer til at stikke mænd og damer ud og lavede så navn i med de små bogstavstempler vi havde købt.

Kun vores skilte sig ud og var hjerteformede ❤

post-67829-0-41257200-1399307657_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes ved stranden, så vi skal have sten med navne på... Har ikke besluttet mig til farven af tush, men tror det bliver sort på de lyse sten og lys blå eller hvid på de mørke sten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke lavet vores endnu. Vi køre Lilla/Creme/Hvid tema.

Jeg har købt nogle hvide favoræsker billigt hos hobbybutikken i den by jeg bor i, som bare er til at samle.

Så sætter jeg et lilla bånd rundt om, hvor jeg hænger et lilla navnetag, som jeg laver i lilla karton.

Så laver jeg nogle duer i karton som kommer til at blive klistret udenpå på siden.

Så det bliver noget til stil med dette, bare med lilla navnetag.

Hi hi - ville også vise mine. Men det er så allerede sket. Det er nemlig mine der er brugt som eksempel her.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer