MissPerle

Vis jeres fine bordkort :)

41 posts in this topic

Annonce ♥

Her er mine.

Der manglede stadig lidt sløjfer på nogen af dem, da jeg tog billedet.

Jeg købte sølvbordkort i Panduro til 24 kr for 10 stk. Dagen efter så jeg dem i Søstrene Grene til 4 kr for 10 stk. Bare et lille tip. :)

Båndet købte jeg for 6 kr per rulle. Så hvis jeg havde købt alt i søstrene Grene ku jeg have lavet dem for 40 kr i alt.

Vi har lavet de her bordkort/favours, de skal fyldes med Dronningemandler og de der m&m's med kiks i :-)

Er selv ret stolt over dem :-D

Vores bordkort :loveshower:

Mini jar glas med hjemmelavet sukkerhjerter ..

Her er vores :-) kortet skal dog sidde på en lille pind, som sættes fast i urtepotten i stedet for at blive bundet fast...

Har kun dette billede af vores bordkort (afventer fotografen ). Vi lavede dem af hurtigtørrende ler fra Panduro, rullede det ud og brugte kagefigurer til at stikke mænd og damer ud og lavede så navn i med de små bogstavstempler vi havde købt.

Kun vores skilte sig ud og var hjerteformede ❤

Vi har fundet disse som vi bare synes er mega fede og anderledes :loveshower:

Hooooooold nu op hvor er alle disse godt fundet på - fine og anderledes :)

Vores temaer til brylluppet er disney, pokemon og marvel. (kan ikke find e ud af at indsætte billeder)

DIsney bordet = har lavet prinsesse kroner af toiletruller og brugt decoupage til at klistre billeder af prinsesserne på og derefter skrevet navn på

Marvel-bordet = har lavet nogle marvel-tegneserier så hver gæst ved marvel-bordet får sin egen lille tegneserie der omhandler festen med deres navn/superhelte navn på

Pokemon bordet= har skaffet en røvfuld pokeballs, de kommer til at stå halvåbne og så er der et kort i med navn på.

Ved hovedbordet der får en mere traditionel tema har jeg ikke fundet på noget endnu, men jeg tror jeg indgravere glas med navn på til gæsterne der.

Hvis du går ind på tinypic.com kan du uploade billeder der og indsætte linket i din tekst - det er super nemt og smart :)

0

Ligesom mange andre har vi også tænkt længe for at finde på noget der er lidt anderledes, men de er ikke lavet endnu, selvom der er købt ind til dem, så I må vente lidt inden I får dem at se :wink:

glæder mig til at se dem når de lavet

0

Annonce ♥

Vi har ikke lavet vores endnu. Vi køre Lilla/Creme/Hvid tema.

Jeg har købt nogle hvide favoræsker billigt hos hobbybutikken i den by jeg bor i, som bare er til at samle.

Så sætter jeg et lilla bånd rundt om, hvor jeg hænger et lilla navnetag, som jeg laver i lilla karton.

Så laver jeg nogle duer i karton som kommer til at blive klistret udenpå på siden.

Så det bliver noget til stil med dette, bare med lilla navnetag.

Hi hi - ville også vise mine. Men det er så allerede sket. Det er nemlig mine der er brugt som eksempel her.

Beklager hvis jeg har brugt dine som eksempel :oops:

Faldt bare over billedet og synes det var dem der beskrev bedst dem jeg ville lave, bare en lille smule anderledes og er jo egentligt også bare fordi jeg synes at det er et super godt stykke arbejde at din lige blev brugt som eksempel / inspiration :thumbsupsmileyanim:

Håber du kan bære over med mig :biggrin:

0

Ligesom mange andre har vi også tænkt længe for at finde på noget der er lidt anderledes, men de er ikke lavet endnu, selvom der er købt ind til dem, så I må vente lidt inden I får dem at se :wink:

Dejligt - det giver motivation til at komme i gang :wink::)

0

Jepsen det gør det helt bestemt :wink: vil også i den grad i gang meeen har lige et par eksamener eller 11 der skal overståes først :lol:

0

Annonce ♥

Jepsen det gør det helt bestemt :wink: vil også i den grad i gang meeen har lige et par eksamener eller 11 der skal overståes først :lol:

Det kender jeg godt - jeg kører også eksamen for tiden :wink:

0

Annonce ♥

Hjerteslikkepinde

Vi købte for længe siden en masse hjerteformede slikkepinde. De har nu endelig fået klistret monogram på forsiden og skal bruges sammen med bordkortet

107tete.jpg

23h21d2.jpg

Bordkort

Vi har købt nogle små hvide vaser. 6 forskellige slags. Jeg startede med at male navne på dem, derefter fyldte jeg dem med håndmalede hjerter og satte et pink bånd om og så kommer de til at fungere som både bordkort og gæstegave, med en slikkepind i hver.

Oprindeligt var det meningen at der skulle 2 i hver, men vi blev i dag enige om at det blev for voldsomt, så vi nøjes med 1 i hver.

Det er et af mine større projekter, som jeg har glædet mig meget til at lave, men da min albue begyndte at te sig i maj, så jeg knap kunne skrive mit eget navn, begyndte jeg at blive nervøs for om det overhovedet kunne lykkes at få det pænt, men albuen blev da en smule bedre og jeg synes de er blevet OK J

2vuek2a.jpg

2yl1ooi.jpg

egg0z.jpg

0

Annonce ♥