Frk. dm

Hvor længe kærester før ægteskab?

80 indlæg i dette emne

Annonce ♥

min forlovede friede efter en 3-4 måneder efter vi startede som kærester og når vi nu er blevet gift her d 7 juni har vi været sammen i 2 1/2 år næsten ss....

Ja en lidt længe planlægning i forhold til hvor længe vi havde været sammen inden frieriet, men vi ville selv spare op ss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her har der ikke været noget frieri, vi er "bare" blevet enige om at vi vil giftes. Vi har været sammen i 6 år her til juni :)

Vores "frieri" er også blevet til at vi er blevet enige om at skulle giftes… Egentlig havde jeg hele tiden sagt at jeg gerne ville fries til, men pga. ændringer i proceduren omkring min kærestes visum, så han pludselig skal rejse til Australien for at søge visum, så blev det pludseligt så dyrt for os, at vi var nødt til at bestemme os til, at hvis vi alligevel ville giftes snart, så kunne vi lige så godt gøre det nu i stedet for at blive ved med at betale for billetter frem og tilbage…

Og i sidste ende har jeg også fundet ud af at det ikke gør den store forskel for mig om der er friet eller ej…

Jeg har det også helt fint med der ikke har været et frieri, jeg føler ikke det mangler noget, for jeg skal jo stadig giftes med manden i mit liv :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste friede, da vi havde været kæreste i ca. 8 måneder og vi skal giftes til sommer, når vi har været kærester i knap 18 måneder. Det hele er gået lidt stærkt, men hvad gør det, når man ved man gifter sig med den rette :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har ikke været noget frieri. Vi blev gift på rådhuset efter vi blev rådet til det af advokaten - for at sikre hinanden og vores børn, hvis der skulle ske en af os noget.

Vi blev viel på rådhuset, da vi havde været sammen i 6 år og vi skal velsignes i kirken om 2 uger - så har vi kendt hinanden i 16 år :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her gik det stærkt 😍😍😍han friede da vi have kendt hinanden i 6 mdr 😉 så når vi bliver gift om 50 dage, har vi kendt hinanden i knap 2 år. Det sjove er jeg aldrig har været i tvivl om det. Jeg har tidligere været i længere forhold bla. Min datters forhold. Og jeg har ALDRIG ville giftes. Har faktisk sagt nej .. 1 gang. Men med min htb ændrede tingende og nu er der intet i verden jeg hellere vil en at være hans kone 😍😍

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at vi ikke er de eneste der er hurtige på aftrækkeren :) Fik faktisk lidt ondt i maven pludselig ;-) Men som I også skriver... Hvorfor vente, hvis man ved at han er den rette og man har muligheden. Jeg har heller ikke på noget tidspunkt været i tvivl. Jeg ved, at han er den helt rigtige for mig :)

Noget andet...

Hold nu op, hvor er det rart og dejligt at læse alle jeres historier her på BK. Synes godt nok, at man hele tiden oplever rigtig triste situationer omkring parforhold -både i sin private omgangskreds og i medierne. Men herinde er der virkelig meget kærlighed :-D Ved godt, at det ikke altid er en dans på roser i et parforhold, men hvor er det dejligt, at se og læse hvor glade folk kan være for hinanden.

Og hvor er det fantastisk, at kunne dele min glæde med andre der er ligeså lykkelige som mig :loveboard::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste friede til mig sidste år d. 12. maj - på mors dag og vores 5 års dag. Vi har en søn på 4, så på nogle områder har vi også været "hurtige" - men, vi har bare aldrig været i tvivl om, at vi skulle leve resten af vores liv sammen og starte en familie..

Nå, anyway - når vi bliver gift d. 15. august 2015, har vi været kærester i 7 år (shit, tiden går stærkt! :blink:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg friede til H2B da vi havde været sammen i 6 år og knap 8 måneder :wink:

Vi havde dog snakket inden om at vi skulle giftes en dag, når vi snakkede om fremtiden og han sagde heldigvis også ja :loveshower:

Når vi skal giftes har vi så været sammen i 8 år og knap 3 måneder.

Den dato vi skal giftes er 8 år og 3 måneders dagen for vores 1 date. Vi ville faktisk have været gift på 8 års dagen for vores første date, men vi tænkte at et efterårsbryllup var mest praktisk for os - også økonomisk, når det er udenfor højsæsonen.

()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev friet til d. 24/12 2013 og da havde vi været sammen i næsten 10 år. Nu er vi overskredet de 10, og når vi skal giftes har vi været kærester i 11 år, 2 måneder og 3 dage :lol: men hvem tæller!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer