Frk. dm

Hvor længe kærester før ægteskab?

81 posts in this topic

Ja det giver jo lidt sig selv, hvor længe havde I kendt hinanden før I blev forlovet/ før bryllup?

:)

0

Annonce ♥

Min kæreste friede på vores 1 års dag og vi skal giftes om en måned, som så er 4 måneder efter :)

0

Sune friede den 30. december 2013 og vi skal giftes 13. september 2014, vi har 7 års dag om 2 uger

0

Min kæreste friede efter 9 år og vi skal giftes i år, hvor vi faktisk har 10 årsdag i dag :-)

0

Annonce ♥

Min kæreste friede på vores 5-årsdag, og vi skal giftes på vores 6-årsdag :loveshower:

Edited by Camils
0

Min kæreste friede da vi havde været kærester i lige knap 4 år. Og når vi bliver gift om halvanden måned nærmer vi os 6 år.

0

Vi har været sammen i snart 5 år :) Det har godt nok være langdistance mellem Danmark og Fiji, så jeg glæder mig helt vildt meget til at få ham med hjem :D

0

Når vi bliver gift har vi kendt hinanden i 7 år .. Vi har også 2 børn sammen, så nu må det også være på tide ;-)

0

Annonce ♥

Vi bliver gift 3 dage efter vores 10 års dag :)

0

Vi havde været sammen i næsten to år, da han friede og skal giftes præcis et år efter han friede. Vi har dog kendt hinanden siden 2009, da vi har arbejdet sammen.

0

Her har der ikke været noget frieri, vi er "bare" blevet enige om at vi vil giftes. Vi har været sammen i 6 år her til juni :)

0

Vi havde været kærester i lige over 5½ år da han friede og når vi bliver gift har vi været kærester i næsten 6½ år :) Vi har boet sammen i 4½ år :)

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

Thomas friede da vi havde været kærester i ca. 4 år og vi skal giftes til næste år hvor vi så har været kærester i ca. 6 år. :)

0

Hold da op, hvor er i længe om det :biggrin::heart: (skal selvfølgelig forstås ironisk :) )

0

Vi skal giftes her til juni, 4 dage før vores 10 års dag. Forlovet i 8-9 måneder når vi kommer til bryllupsdagen.

0

Min kæreste friede efter vi havde været sammen i lidt over et år, og når vi skal giftes har vi lige haft tre-års-dag :a1221:

0

Annonce ♥

Min kæreste friede lige inden vores 7-års dag, og til december har vi været sammen i 8 år. :)

Edited by LinetteTroelsen
0

Han friede på vores 7-årsdag, og vi bliver gift på vores 8-årsdag :)

0

Vi blev forlovet da vi officielt havde været kærester i lidt over et år, vi var venner med fordele i lang tid inden og blev betegnet som kærester, vi ville bare ikke selv indrømme det :) Når vi bliver gift har vi været officielle kærester i 2½ år...

0

Her har der ikke været noget frieri, vi er "bare" blevet enige om at vi vil giftes. Vi har været sammen i 6 år her til juni :)

Vores "frieri" er også blevet til at vi er blevet enige om at skulle giftes… Egentlig havde jeg hele tiden sagt at jeg gerne ville fries til, men pga. ændringer i proceduren omkring min kærestes visum, så han pludselig skal rejse til Australien for at søge visum, så blev det pludseligt så dyrt for os, at vi var nødt til at bestemme os til, at hvis vi alligevel ville giftes snart, så kunne vi lige så godt gøre det nu i stedet for at blive ved med at betale for billetter frem og tilbage…

Og i sidste ende har jeg også fundet ud af at det ikke gør den store forskel for mig om der er friet eller ej…

0

Annonce ♥

Vi har været sammen ti år til sommer. Vi har også to børn sammen :-)

0

Vi havde næsten været sammen i 7 år da han friede til mig og vi vil have været sammen næsten 8½ år når vi bliver gift :-)

0

Når vi skal vies så har vi været sammen i 6 ½ år og forlovet i 4 år til den tid :)

0

Vi havde været kærester i 3 år og ni måneder da han friede og blev gift på rådhuset et år efter. På vores et års bryllupsdag (5 år og 9 måneder sammen) blev vi kirkeligt velsignet og holdt bryllups fest. I dag er det 6 år siden vi scorede hinanden på en bytur, men det er 8 år siden vi kørte hinanden og kende.

0

Min kæreste friede 24 december 2013 (tre en halv måned inden vores treårs dag). Når vi gifter os har vi været sammen i 4 år og 9 måneder :)

0