Frk. dm

Hvor længe kærester før ægteskab?

80 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi blev forlovet da vi officielt havde været kærester i lidt over et år, vi var venner med fordele i lang tid inden og blev betegnet som kærester, vi ville bare ikke selv indrømme det :) Når vi bliver gift har vi været officielle kærester i 2½ år...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har der ikke været noget frieri, vi er "bare" blevet enige om at vi vil giftes. Vi har været sammen i 6 år her til juni :)

Vores "frieri" er også blevet til at vi er blevet enige om at skulle giftes… Egentlig havde jeg hele tiden sagt at jeg gerne ville fries til, men pga. ændringer i proceduren omkring min kærestes visum, så han pludselig skal rejse til Australien for at søge visum, så blev det pludseligt så dyrt for os, at vi var nødt til at bestemme os til, at hvis vi alligevel ville giftes snart, så kunne vi lige så godt gøre det nu i stedet for at blive ved med at betale for billetter frem og tilbage…

Og i sidste ende har jeg også fundet ud af at det ikke gør den store forskel for mig om der er friet eller ej…

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde været kærester i 3 år og ni måneder da han friede og blev gift på rådhuset et år efter. På vores et års bryllupsdag (5 år og 9 måneder sammen) blev vi kirkeligt velsignet og holdt bryllups fest. I dag er det 6 år siden vi scorede hinanden på en bytur, men det er 8 år siden vi kørte hinanden og kende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer