Frk. dm

Hvor længe kærester før ægteskab?

80 posts in this topic

Vi har 10 års dag dagen efter vores bryllup :) så næsten 10 år ;)

0

Annonce ♥

Vi har været sammen i 8år til juni :)

Til oktober har vi været forlovet i 2 år..

Og vi venter første barn slut juli :loveshower:

0

Vi skal giftes på vores 7 års dag 😃😃😃

0

Vi har været sammen i snart 14 år. Så vores "prøvetid" er vist udløbet :wink:

Han friede d. 22. juni 2013 og vi skal giftes d. 17. maj, så lige under 1 års forlovelse.

0

Annonce ♥

Vi har været sammen i 2 år og er lige blevet forlovet .. Vi skal giftes om tre år, så vi har været samen i 5 år når vi bliver gift. :-)

Jeg synes der går lidt for lang tid, men fordi vi ikke er ældre og fordi jeg lige skal have studeret færdig før vi kan spare op, så går der altså bare lidt tid :-)

Et eller andet sted kan det jo være lige meget, men jeg synes man skal have været sammen i mindst 2-3 år og have boet sammen, for ellers kender man ikke hinanden godt nok.. Der er laver undersøgelser der viser at man ved ca. 2 år beslutter om det er den rette :-)

0

Det er 2 år siden han friede <3 Vi har en datter på 3 år og dagen vi skal giftes i år, er vores 6 års dag <3

0

Min kæreste friede til mig da vi havde kendt hinanden i 7 mdr.

D 20 september i år er det et år siden vi mødte hinanden og den dag siger vi ja til hinanden i Hørsholm kirke❤

0

Vi skal giftes få dage efter vores 3 års dag.

0

Annonce ♥

vi skal giftes et par måneder før vi når de 4 år sammen :)

0

Vi er også bare blevet enige om det :-)

Har kendt hinanden siden februar 1999... og skal giftes 7. juni i år. Så det er vel 15 1/2 år....

0

Jeg blev friet til d. 24/12 2013 og da havde vi været sammen i næsten 10 år. Nu er vi overskredet de 10, og når vi skal giftes har vi været kærester i 11 år, 2 måneder og 3 dage :lol: men hvem tæller!

Sjovt, min kæreste friede på samme dato og i år har vi også været sammen i 10 år. :)

0

Vi har kendt hinanden i knap 11 år, når vi går op af kirkegulvet. Vi startede som ungdomskærester og er så fundet sammen igen. På bryllupsdagen har vi været kærester for 2. gang i ca 3,5 år :) Han er manden i mit liv - jeg var bare for dum til at indse det dengang ;)

0

Annonce ♥

Da vi blev gift 3. maj havde vi været kærester i præcis 12,5 år (kobberkærester). Han friede ca 1,5 år tidligere men der var jeg gravid og ville ikke giftes som gravid eller ammende...

0

Vi blev forlovet 28/12 2013, og vi skal giftes i december i år.. Vi havde været kærester 2,5 år da han friede, og ca. 3,5 når vi skal giftes :)

Edited by CamillaSB
0

Vi har været samme i 15 år her til juni og vi skal giftes til septemper. Vi er lidt langsomme herover i Jylland hi hi

0

Vi havde været sammen i 8 år da han friede:)

0

Annonce ♥

Vi havde været sammen i lige knap to år da han friede, og vi blev gift præcist et halvt år efter :)

0

Vi skal giftes på fredag....der har vi kendt hinanden i fire uger,:) vi blev enige om at gøre det i lørdags, så der er lidt fart på nu. Hans ven og min veninde bliver vidner og vi tager bare ud og spiser bagefter, skal dog loge først have taget billeder i Frederiksberg have.

Det er lidt vanvittigt når jeg skriver det men det er så rigtigt og bare sådan det skal være. Så vi gifter os på fredag. Vi har ikke engang mødt hinandens familier endnu.

Jeg er håbløs romantiker og denne måde er lige efter mit hoved. Mangler bare lige et rigtigt frieri og en kjole:)

Vh

Evine:)

0

Vi bliver gift dagen efter vores 4 års dag!

Vi flyttede sammen da vi havde kendt hinanden i et halvt års tid, men eftersom vi boede i to forskellige lande gad vi bare slet ikke det der langdistancepjat! :bunny_4:

0

Annonce ♥

Min tilkommende friede første gang efter knap 1 år, men af flere - hovedsaligt økonomiske - årsager forblev det ved en forlovelse. Da vi så nu her i foråret var på ferie, friede han igen, og NU skal det være. Vi har været kærester i 8 år og 3 måneder og har 2 børn sammen.

Vi har ikke en præcis dato endnu, men regner stærkt med at det bliver engang i september :loveshower:

0

Vi havde været kærester i godt 8 år da han friede, 8½år når vi bliver gift :a1221:

0

Min kæreste friede, da vi havde været kæreste i ca. 8 måneder og vi skal giftes til sommer, når vi har været kærester i knap 18 måneder. Det hele er gået lidt stærkt, men hvad gør det, når man ved man gifter sig med den rette :) :)

Kæresten her friede på vores 6 måneders dag. Og vi skal giftes 14.maj 2016. Altså når vi har været sammen i 2 år og 5 mdr

0

Vi når at være kærester i 4 år før vi skal giftes :D vi har dog kendt hinanden siden vi var 4 år gamle :)

0

Min kæreste friede i februar, og vi har været kærester i godt 8 år

0