Maluto

Ansigtsbehandling og negle, hvornår?

7 posts in this topic

Jeg overvejer at få lavet en ansigtsbehandling samt lagt shellac på inden brylluppet. Men hvornår er det bedst at gøre det?

Det ville egentlig passe mig bedst onsdag inden brylluppet om lørdagen, men er det for tæt på brylluppet i forhold til ansigtsbehandlingen? Jeg er normalt ikke sådan en, der slår ud af cremer osv, men man ved jo aldrig....

Hvad tænker I, der er erfarne brugere af skønhedsbehandlinger?

Og er der i øvrigt en, der kan fortælle mig om forskellen på shellac og gelenegle? :-)

0

Annonce ♥

Jeg ville prøve en ansigtsbehandling nogen måneder inden for at se hvordan min hud reagerer, og så derefter tage stilling til hvor længe inden brylluppet jeg skal have den,.. Uanset om man har "god" hud eller ej, kan der jo altid komme et eller andet :)

Kender ikke helt forskellen på shellac og gelénegle, men mener at shellac er en blanding af neglelak og gelé. Shellac kan pudses op hvis der kommer ridser i....

Neglene ville jeg få lavet 2 dage før, uanset om det er shellac, gelé eller acryl :)

Edited by rikke_n
0

Du kunne jo overveje at kontakte stedet inden og så spørger om de anbefaler hvornår man får det gjort - altså ansigtsbehandlingen? Men jeg tror jeg uanset hvad, ville gøre som Rikke, og så afprøve det i forvejen… Det ville bare være så knald træls at være helt rød i hovedet lige netop den dag, hvor man er i centrum og hvor man i forvejen er i hvid kjole, og der derfor bare gør man ligner endnu mere dannebrog…

men mht. negle følger jeg lige med… har nemlig ikke prøvet det før, men overvejer også at få lavet et eller andet (vidste dog ikke en gang der var noget som hed shellac…) så kigger lige med på hvad de andre svare :)

0

Det kommer jo an på hvilken ansigtsbehandling du skal have, hvis det er en fugtmaske er huden pæn umiddelbart efter, men er det en dybderens kan det godt tage 1-2 uger før huden er helt pæn

0

Annonce ♥

Negle får jeg lavet om fredagen, da jeg har et arbejde der gør jeg ikke skal have det før...

0

Jeg ville nok få lavet neglene en enkelt eller to dage før. I hvert fald hvis du skal have lavet gele så der er tip på. Jeg synes nemlig at man lige skal vænne sig til at have ekstra længde på og finde ud af at man rent faktisk godt kan bruge fingrene uden at neglene knækker eller falder af. Shellac har jeg ingen erfaring med men så vidt jeg fik forklaret af en der laver shellac, så er det vist noget der udseendemæssigt svarer til en neglelak, bare mere holdbart. Altså forstået som at man vist normalt ligger det ovenpå din egen negl og ikke med chip som f.eks. ved gele.

0

Jeg ville også afprøve ansigtsbehandling i god tid i forvejen, og så derudfra vurdere hvornår det er bedst at få den lavet lige op til brylluppet. Som Camilla Krøier også nævner, så ville jeg i hvert fald ikke turde at få lavet en dybderens onsdagen før brylluppet, men nok snarere to ugers tid før :)

0