LMC2012

Bryllupstale vil i læse den og give feedback:)

31 posts in this topic

Nu har jeg øvet den igennem, den tog 5 min, samt jeg holdt en lille pause under de steder der skulle skåles :)

0

Annonce ♥

:lol: Godt, så er det ikke så lang tid alligevel, så har du lidt at give af på dagen :) Jeg nåede ikke at læse din mail nu her inden ferien, har haft travlt med at handle, bage, vaske tøj og pakke... Vi kommer hjem fra kanotur igen torsdag aften, så tjekker jeg lige din tilbagemelding. Tak for det!

0

Super sød tale og sidste udkast er helt klart bedre og mere rørende en det første udkast. Den skal nok fremkalde nogle følelser. Har du redigeret yderligere i den? Jeg studsede lige over et par ting.

Du står i lyset af hende... Mener du ikke at du står i skyggen af hende?

En anden ting du er stop-klods for hende når hun får en masse skørre ideer :-) men gør hun ikke også noget for dig? Skubber på eller hjælper til så I supplerer hinanden? Jeg synes der mangler lidt modvægt i det billede.

Anekdoten med 3. brudekjole og 3. eller 4. tv-bord går lidt tabt i dit sidste udkast. Det er ellers meget rammende og sjovt. Det fremgår ikke helt i dit afsnit med huset. Har hun bestemt sig om mht huskøb eller?

Håber du forstår hvad jeg mener og kan bruge min respons til noget :)

Nu har jeg jo set din kommende kone i kjolen ved selvsyn i dag - og hun bliver uden tvivl SÅ smuk!

Edited by Winn
0

Hej Winnie tak for din besvarelse. I forhold til skyggen, så passer den ikke helt ind, når jeg senere skriver hva gør det når lyset er det smukkeste jeg har set, så duer det ikke helt med skygge :)

Det med brudekjolen er slettet da hende mor ikke må vide besked om de forskellige kjoler der har været i spil hehe:)

Er lidt i tvivl om hvad du mener med huskøbet :)

0

Annonce ♥

Men jeg har droppet det med skyggen da jeg ikke kan få det til at passe ind og man kan ikke sige lyset :)

0

Jeg er sikker på at den nok skal blive en succes, man kan mærke at der ligger mange følelser bag.

0