NadiaRasmussen

HJÆLP - frisør i Århus

13 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg er kommet i den uheldige situation, at min frisør skal lukke inden jeg skal giftes i juni.. :help::help::td::td:

Jeg søger derfor frisører i Århus C eller Århus S (Holme/Højbjerg), som kan sætte en pæn opsat aftensfrisure uden slør og tingeltangel. Prisen skal også gerne være rimelig, da jeg ikke er millionær :blush:

håber I kan hjælpe mig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er villig til at køre lidt længere ud ( Solbjerg) , så er der en frisør herude der kun tager 500.- for en opsætning. Jeg var oppe og snakke med hende her for et stykke tid siden, og har tænkt mig at bestille tid til min opsætning deroppe.

Eller det er i hvert fald den pris jeg skal give, for den frisure/stil jeg ønsker. Som hun siger, så er vi altså i Solbjerg og ikke inde i Århus C, og derfor er hendes pris så billig.

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Salon Silvia i barthsgade

Hun tager 1200 kr for hår pg make-up på mig og min datter.

Okay. Hende vil jeg lige undersøge :)

Er prisen for både dig og din datter eller er det 1200 kr for hver af jer?

Det er for os begge to :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du er villig til at køre lidt længere ud ( Solbjerg) , så er der en frisør herude der kun tager 500.- for en opsætning. Jeg var oppe og snakke med hende her for et stykke tid siden, og har tænkt mig at bestille tid til min opsætning deroppe.

Eller det er i hvert fald den pris jeg skal give, for den frisure/stil jeg ønsker. Som hun siger, så er vi altså i Solbjerg og ikke inde i Århus C, og derfor er hendes pris så billig.

Jeg ville egentlig ikke have noget imod at køre for en god frisør, men kommer lidt i tidsnød.. Skal vies på rådhuset kl.11.15 og skal jo være færdig inden. Det efterlader ikke meget tid til kørsel :huh:

Salon Silvia i barthsgade

Hun tager 1200 kr for hår pg make-up på mig og min datter.

Okay. Hende vil jeg lige undersøge :)

Er prisen for både dig og din datter eller er det 1200 kr for hver af jer?

Det er for os begge to :)

Det var godt nok billigt :blink: vil jeg helt klart undersøge nærmere.

Tak søde damer :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde, Julie, ejer denne Cosmo Coiffure inde i Århus C. Hun er virkelig sød og laver nogle rigtig pæne opsætninger, der ligger eksempler af dem på hendes hjemme side. Hun er ikke dyr prisen (i følge hjemmesiden) koster en Brudeopsætning inkl prøveopsætning fra 535 kr. Hun skal sætter mit hår til mit bryllup i august og jeg føler mig i meget trygge hænder. Ved ikke om det kan bruges ;)

http://cosmo-coiffure.dk/index.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Beauty by Avanu se beautybyavanu.dk. Hun tager fra 350 kr. for håropsætning og jeg tænker at når du ikke skal have slør eller lignende, så er der vel ikke nogen grund til at det skal være en brudeopsætning, da alt koster ekstra når ordet brude kommer med ;-) Hun kører i hvert fald ud ved brudeopsætning, jeg ved ikke om hun gør ved alm. opsætning, men ellers ligger hun inde i byen. Når jeg skal giftes i Juli, kommer hun til Holme og ordner mit hår :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde, Julie, ejer denne Cosmo Coiffure inde i Århus C. Hun er virkelig sød og laver nogle rigtig pæne opsætninger, der ligger eksempler af dem på hendes hjemme side. Hun er ikke dyr prisen (i følge hjemmesiden) koster en Brudeopsætning inkl prøveopsætning fra 535 kr. Hun skal sætter mit hår til mit bryllup i august og jeg føler mig i meget trygge hænder. Ved ikke om det kan bruges ;)

http://cosmo-coiffure.dk/index.html

Det vil jeg helt sikkert kigge på :) tak for det!

Jeg kan varmt anbefale Mie Lauritz i City Vest. Hun er super dygtig, og jeg gav ca. 1.500 kr. for opsætning med slør og make-up.

Det er bare lidt for langt væk desværre.. Men tak :)

Jeg kan anbefale Beauty by Avanu se beautybyavanu.dk. Hun tager fra 350 kr. for håropsætning og jeg tænker at når du ikke skal have slør eller lignende, så er der vel ikke nogen grund til at det skal være en brudeopsætning, da alt koster ekstra når ordet brude kommer med ;-) Hun kører i hvert fald ud ved brudeopsætning, jeg ved ikke om hun gør ved alm. opsætning, men ellers ligger hun inde i byen. Når jeg skal giftes i Juli, kommer hun til Holme og ordner mit hår :-)

Det ser faktisk interessant ud :super:

Ja, priserne er helt åndssvage når det hedder "brude" først.. Så jeg regner også med at bestille en almindelig opsætning. Alt andet er da pjattet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Piger

Jeg styler også brude hjemme hos dem selv på deres bryllupsdag. Kig gerne forbi min side, der hedder Beautysale og kig i galleriet for at se et par af mine gifte brude på deres bryllupsdag. I må også gerne følge mig på Pinterest, hvor jeg har lagt rigtig mange billeder af egne styles ind, da mange af mine kunder ser mit materiale den vej. I er velkomne til at kontakte mig med spørgsmål vedr. Jeres bryllup. Det vil kun glæde mig at kunne hjælpe.

Mvh. Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan anbefale Frisør Fasson. De holder godt nok til i Lystrup, men jeg mener nu det er en kort køretur, for det er jo ikke en helt ligegyldig klipning! :)

Priserne er meget fornuftige, efter hvad man ellers oplever.

Held og lykke med brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Frisør Fasson. De holder godt nok til i Lystrup, men jeg mener nu det er en kort køretur, for det er jo ikke en helt ligegyldig klipning! :)

Priserne er meget fornuftige, efter hvad man ellers oplever.

Held og lykke med brylluppet.

Tak for forslaget :cheerleader3:

Jeg har kastet min tillid på Slikhaar studio nede i byen.

Og tak i lige måde :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer