Sign in to follow this  
Followers 0
LinogDalton

Slør? Hvad skal I have på?

18 posts in this topic

Åh der er så mange ting man skal tage stilling til…

Jeg går lidt med drømmen om et af de rigtig lange slør, men går lidt og tænker om ikke man bliver sindssygt træt af at det er så langt, når man er færdig i kirken?

Har set man kan få dem for 300-400 kr på JJ bridehouse, hvorfor jeg overvejer om jeg skal købe et til kirken, og så have et kortere et til festen…

Er der nogen som er blevet gift, som har haft langt slør, som vil dele lidt ud af hvad I gjorde? Og ellers hvad med jer andre? Skal i have slør eller hvad? Og i så fald hvilket slags?

0

Annonce ♥

Jeg skal have slør på, dog kun et i fingerspidslængde, tror jeg nok det hedder, det går til lige over måsen. Jeg kan desværre ikke lige vise det frem, da jeg skal låne min venindes, og vil ikke lige smide hende op herinde :)

0

jeg skal også have slør på dog ligesom Rikke går mit også kun til lige over røven.

jeg prøvede dog et helt langt slør da jeg var ide for at vælge min brudekjole og lad mig sige det med det samme ... du bliver sindssyg hvis du skal have det på en hel dag/aften. jeg blev træt af det allerede inde i prøverummet hehe ... men super flot det er det .. så hvis det er en drøm du har så gør det. men drop det til festen og find et kort også eller lad helt være med at have et slør på til festen :)

0

jeg skal også have slør på dog ligesom Rikke går mit også kun til lige over røven.

jeg prøvede dog et helt langt slør da jeg var ide for at vælge min brudekjole og lad mig sige det med det samme ... du bliver sindssyg hvis du skal have det på en hel dag/aften. jeg blev træt af det allerede inde i prøverummet hehe ... men super flot det er det .. så hvis det er en drøm du har så gør det. men drop det til festen og find et kort også eller lad helt være med at have et slør på til festen :)

Hmm… det var egentlig en god ide at prøve det sammen med kjolen, for så kan jeg jo mærke hvordan det føles at have på… god ide!

0

Annonce ♥

Jeg skal have et slør på som er lige så langt som slæbet på min kjole. Sløret skal sidde fat midt i min knold og kan nemt fjernes når/hvis jeg bliver træt af det. Jeg havde faktisk slet ikke overvejet at kortere til festen, men tror ikke at et kort slør ville gøre noget godt for min figur

0

Jeg skal have et gulvlangt slør på, men tager det af når vi er kommet ud til feststedet og så på igen når vi skal danse brudevals ss

0

Jeg havde et rigtig langt slør på ca 3 m indtil det blev klippet kort efter brudevalsen. Jeg satte det fast på hoften med en broche inden middagen, så det generede mig ikke

0

Jeg havde også et langt slør på i kirken, men da vi skulle køre fra kirken på mc.. så røg sløret af. På feststedet fik jeg et numsekort slør på.

0

Annonce ♥

Mit slør er også i fingerspidslængde. Der er detaljer på slæbet af min kjole, som det vil være synd at gemme under et slør :)

0

Jeg har købt et brugt billigt, netop fordi jeg ikke ved om jeg vil have det på eller ej. Men så er muligheden der :-) Det går til midt på ryggen ca, to lag tyl, og nogle rhinsten på :-)

0

Jeg prøvede slør sammen med min kjole og der så slet ikke godt ud, da min kjole er meget detaljeret i sig selv. Så har helt droppet det og får i stedet flettet noget bånd eller blomster i håret :)

0

HAr du set det her billede Michelle? Der er flettet perlekæde ind i håret - synes det er så smukt

il_570xN.505000527_khp6.jpg

1

Annonce ♥

Jeg havde et rigtig langt slør på ca 3 m indtil det blev klippet kort efter brudevalsen. Jeg satte det fast på hoften med en broche inden middagen, så det generede mig ikke

Miss-Lena: Har du måske et billede, hvor du kan vise hvordan du havde sløret sat fast?

0

Jeg skal have kappe - jeg er ikke til slør og eeeelsker hætter:

10292452_10152341714379557_7897717489884

1506644_10152341714594557_65455002966474

0

Miss-Lena: Har du måske et billede, hvor du kan vise hvordan du havde sløret sat fast?

Til sidst i denne video kan du se sløret sat op

1

Jeg havde et langt enkeltlags slør på, det var lidt længere end slæbet på kjolen. Jeg tog det af og på flere gang i løbet af dagen. Havde det på i kirken, tog det af til receptionen, på til fotoshoot, af til middagen og på til brudevals :wink: Det var der ingen problemer i! Jeg havde lavet det selv og syet på en kam som let kunne stikkes i frisuren. Havde også et hairpiece fra Lena på. Sløret var så diskret selvom det var langt så tror ikke der var nogle som rigtig tænke over det.

Uden slør:

post-54804-0-85771200-1401957161_thumb.j

Med slør:

post-54804-0-79655800-1401957011_thumb.j

Synes man kan tage det af og på som det passer en bedst :-)

Edited by akrotøsen
0

Annonce ♥

Jeg skal have langt slør på, det sidder på kam så det kan tages af hvis det irritere mig senere og under alle omstændigheder skal det skiftes ud til brudevalsen så de river mit billige ebay slør og ikke det fine dyre slør....

post-72085-0-06269800-1401959396_thumb.j

0