Miss Soph

Hjælp - hvem kender en der kan bage bryllupskage i Nordjylland?

16 indlæg i dette emne

Som overskriften antyder, så mangler jeg en der kan bage vores bryllupskage for os.

Hende der skulle lave den, er desværre sprunget fra og budgettet er ikke til at bestille hos en dyr konditor/bager.

Forslag eller erfaringer modtages gerne, da vi ikke kan lave den selv :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du går ind i Genbrug Nord på Facebook er der en Janne Christiansen der har annonceret de sidste dage om kager til alle lejligheder..

Hun er i Nordjylland.. Hvis du vil have hendes mobil nummer kan jeg sende det i en privat besked til dig.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du går ind i Genbrug Nord på Facebook er der en Janne Christiansen der har annonceret de sidste dage om kager til alle lejligheder..

Hun er i Nordjylland.. Hvis du vil have hendes mobil nummer kan jeg sende det i en privat besked til dig.. :)

Hejsa, jeg vil gerne have hendes mobilnummer, du må gerne sende det til min mail: soph1466@gmail.com - tusind tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativt kan man vælge at få lavet en alm. kage stor version, have små kuvert kager, eller få lavet en kage med fyld i en lag, så er det meget billigere. Vi havde først snakket om en firkantet et lags kage, med chokolademousse og passionsfrugtmousse, den skulle vi også kun give 30.- pr person for, ved et af de førende bagerier i Århus.

Vi er så endt med at ville have små jordbærkager, så der er en enkelt kage pr. person.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres svar :wink:

Har kontaktet et par af ovenstående, men har ikke fået svar tilbage, så jeg leder stadig efter en bryllupskagebager.

Salling tager 60 kr. pr. person, hvis det skal være i flere lag, så det bliver for dyrt...

Flere forslag modtages gerne :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har måske en veninde som kan lave det..Hun er ikke uddannet men utrolig dygtig og har bla lavet 2 dåbskager til mig og en flot kage til en 60 års fødselsdag..

Hun skal lave vores bryllupskage..

Hvor mange personer og maks pris? :)

Hej tinemaria

Vi bliver 50 personer og den må koste ca. 30-35 kr pr person.

Jeg har selv kagestativ til det :wink:

Du må mægtig gerne spørge din veninde.

Kh

Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har en veninde som laver vildt flotte kager… jeg kan lige skrive en privat besked med hendes navn og nummer ;)

Hej Rutt86

Tak for din besked, jeg prøver at skrive til din veninde, måske hun har mulighed for at hjælpe med kagen :cheerleader3:

Kh

Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer