17maj2014

Når man bliver trist, og bare har lyst til at løbe skrigende bort

31 posts in this topic

Ej hvor er det bare dårligt! Så må I da skynne jer at se om I kan få nogle andre! :o Enten nogle som er "færdige" - eller hos en rigtig guldsmed, som laver dem selv?

0

Annonce ♥

Prøv at tage kontakt til ege art og forklar ham situationen...

0

Hvad betyder det at de ikke passer sammen??? Er de lavet, så de kan sættes sammen eller er det stilarten som ikke passer sammen?

For det første er det virkelig tarveligt at skrive i en mail, de burde da klart have ringet til jer, når det er noget så vigtigt! Derudover, har I så været nede og se dem? Det kan jo være det ikke er så slemt, eller at I ikke er enige med smykke-handleren…

Og ellers så op med humøret, og ud og find nogle andre! Om ikke andet kan I måske få lov at "låne" nogen der hvor I køber de nye, hvis ikke de kan nå at blive klar… jeg ved godt det ikke er optimalt, men der skal nok være en løsning...

0

Det var fordi vi skulle have 2 titaniumringe, da min mand er smed. Hans ring skulle være holdbar. Jeg ville jo gerne have en ring der matchede hans. Men min skulle så være mere feminim. Så han forslog vi satte dem sammen med 2 guldringe, og det kunne jeg jo godt li. Men jeg havde fået forstået det sådan, at han ville sætte dem sammen til en ring. Men han mente så at de skulle sidde løse sammen. Jeg ville jo have en vielsesring, og ikke 3... Han prøvede jo så at indfri vores ønske, og ville sætte dem sammen. Men endte med, at de ikke kunne sættes sammen, for det ville ikke holde. Vi ledte så efter nogle andre ringe på hans hjemmeside, som lignede dem vi havde, men bare i guld. Men der var bare ingen der sagde mig noget. Han fandt nogen der lignede, men det virkede bare forkert. Han ville så vise mig bredden på ringene, og hev så en kasse op med ringe... Og i den kasse var der så bare en ring der smilede til mig. Jeg var solgt i den! Men vores budget startede ud med 2-3000kr i ringe... Og de titaniumringe med guld løb op i 3500kr... Dem han havde i kassen kostede så 7700kr :-( Men han ville jo gerne gøre os glade, og rette op på misforståelsen... Så vi fik dem lige til 5500kr!!! Årh jeg er glad og lettet nu. Det var bare RINGENE! Ikke nok med det, så leverer han ringene hjemme på vores adresse på torsdag. Han kunne godt se vi var presset med tiden. Det er super service.

1

Annonce ♥

Årh hvor dejligt :) Synes nu også at det bare manglede at han gjorde noget for at rette op på fejlen - som det jo er :)

TILLYKKE :D

0

Takker :) Er så lettet. Kan meget bedre li de her ringe. Jeg synes virkelig min mands ring var kedelig. Den nye er rigtig fin.

0