Frk. dm

Så blev det min tur - 9 maj 2015 - beretning! + billeder fotograf

459 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fin kjole! Har du overvejet et bælte til? Mht smykker ville jeg nok undvære halskæde og nøjes med øreringe og måske et spinkelt armbånd. Er du til guld eller sølv?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er den bare smuk til dig. :cheerleader3: Den er bare så feminin.. Og den der frisure-inspiration vil da være super god til.. meget romanitsk stil :a1221: ...

Mht smykker ville jeg nok nøjes med et par fine øreringe... ikke for voldsomme, men sådan nogle søde fine nogle... måske noget med en lille perle.. og måske et sødt ligeså feminint armbånd til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin kjole! Har du overvejet et bælte til? Mht smykker ville jeg nok undvære halskæde og nøjes med øreringe og måske et spinkelt armbånd. Er du til guld eller sølv?

Nej den tanke er ny - hvad har du af ideer?

Der er nemlig et lille bånd i taljen i forvejen :)

Jeg er mest til sølv smykker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er den bare smuk til dig. :cheerleader3: Den er bare så feminin.. Og den der frisure-inspiration vil da være super god til.. meget romanitsk stil :a1221: ...

Mht smykker ville jeg nok nøjes med et par fine øreringe... ikke for voldsomme, men sådan nogle søde fine nogle... måske noget med en lille perle.. og måske et sødt ligeså feminint armbånd til...

Tak :)

Jeg har faktisk lidt en ide om at jeg skal have spurgt min faster om hun måske har et smykke fra min farmor liggende? ( hun er her desværre ikke mere :()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er den bare smuk til dig. :cheerleader3: Den er bare så feminin.. Og den der frisure-inspiration vil da være super god til.. meget romanitsk stil :a1221: ...

Mht smykker ville jeg nok nøjes med et par fine øreringe... ikke for voldsomme, men sådan nogle søde fine nogle... måske noget med en lille perle.. og måske et sødt ligeså feminint armbånd til...

Tak :)

Jeg har faktisk lidt en ide om at jeg skal have spurgt min faster om hun måske har et smykke fra min farmor liggende? ( hun er her desværre ikke mere :()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Shapewear:

Nogen der kender denne model?

Overvejer den, da den har dyb ryg

Kender ikke modellen, men efter at have prøvet utalligt shapewear synes jeg virkelig ikke jeg kan anbefale det - jeg føler mig personligt selv som en pølse stoppet i alt for stramt skind... (hvis det overhovedet giver mening haha...) - Det kryber op de forkerte steder og jeg føler mig faktisk slet ikke "slankere", men det kan jo godt være min krop der bare ikke er shapewear egnet :blush:

Og tillykke med 3 mdrds. milepælen :cheerleader3:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

99,9% er tilfredse med deres handel, det er da rigtig pænt.

Hvis du handler med paypal så har du jo ekstra sikkerhed.

Har handlet nogle gange efterhånden. En ting kom ikke frem, kontaktede sælger og de sendte en ny. Ville ikke være så bekymret.

Beløbet er også under toldgrænsen så det burde også være okay.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer