Dinie

Hvid, sort og pink, elegant men med lidt rocket/funky twist..

17 posts in this topic

Hjæææælp Kære hjælpesomme brides2be

Vi har valgt hvid/sort/hot pink/fuchsia som tema farver.

runde borde 8-10 pers

Hvide duge

Hvidt porcelæn

sorte favour bokse

sorte servietter

Sorte opsatser

Hot pink blomster

Jeg vil rigtig gerne have sorte opsatse(diameter 19-20cm, højde 15cm) til en halv blomsterkugle (ved ikke hvad det hedder)

Men efter laaaang tids søgen kan jeg regne ud, at det bliver dyrt både i blomster og selve opsatser(har ikke kunnet finde nogen til billige penge) Så hvad ville i foreslå?

Jeg har søgt på kageopsatser,lagkagefade, lysestager(som man evt kunne lime en tallerken på og farve blank sort)opsatser generelt.

men men men de er enten for lave, for små/store eller for dyre eller også kan jeg ikke få 7-8 stk (en til hvert bord)

Jeg ville jo gerne at blomsten var løftet lidt op fra bordet og at man kunne se den sorte fod, men efter flere måneders søgen, har jeg ikke fundet noget :(

Det er så ærgerligt, når man har et billede i hovedet, men at det ikke kan realiseres. Og prisen er jo også en væsentlig faktor..

Jeg har brugt google/pinterrest og bryllupsklar rigtig meget, så hvis i har nogle andre forslag/ideer der kunne ramme min oprindelige ide lidt, så tager jeg imod med kyshånd.

0

Annonce ♥

Hvad med de der små fad med fod som Netto havde i sidste uge til 25 og 35 kr, "min" netto havde dem ihvertfald stadig... De er godt nok i klart glas, man du kan jo evt sprøjtemale dem

0

Hej

Ja dem havde jeg også kig på, men tænker at de måske bliver for lave? Men helt sikkert noget jeg overvejer :)

Men jeg tænker også om der er en billigere løsning til de dyre blomster? Nogen forslag? Det skal bare være hot pink så det bryder det hvide og sorte.

0

Du kan jo evt vælge blomster som ligger i den billigere end og/eller som fylder meget så der ikke skal bruges så mange.... Gerbera f.eks.

0

Annonce ♥

Eller vælg den utraditionelle løsning og lav blomsterne selv i papir/silkepapir

0

God ide, jeg tænkte også blomster der fylder meget.

0

Jeg har selv hortensia ind over fordi jeg synes de er så fine og de fylder meget.... Dem kan man jo også få i pink

0

Annonce ♥

:) Der er desværre gået lidt kludder i de planer, for feststedet har et stel der hedder blå eg. Det er hvidt med en blå kant og et blåt egetræ i midten, og det passer desværre ikke rigtigt til vores farver.. Så jeg er igang med at finde nye muligheder og farver.

0

Hvad med mørk marineblå og hot pink? Det er også lækkert sammen!

0

Ja, det var faktisk en god ide :)

0

Annonce ♥

Ja det er så flot og sådan et blåt stel skal da ikke have lov at ødelægge planerne alt for meget! :biggrin:

0

Ja det er så flot og sådan et blåt stel skal da ikke have lov at ødelægge planerne alt for meget! :biggrin:

Haha nej du har ret :lol: Tror bare det punkterede ideerne lidt, men nu er jeg klar igen haha, tusind tak :biggrin:

0

Annonce ♥

Haha nej du har ret :lol: Tror bare det punkterede ideerne lidt, men nu er jeg klar igen haha, tusind tak :biggrin:

Forståeligt nok, man forventer jo heller ikke lige sådan et stel.. Man regner jo med at de har et helt hvidt stel sådan et sted!

0