Trinemor87

Mor med til polterabend ?

32 posts in this topic

Hos os bliver det i hvert fald ikke alle kvinder fra festen, som skal deltage i min polter. Jeg har ikke lyst til at have f.eks min farmor og mormor med, ej heller min kærestes søstre. Elsker min mormor over alt på jorden, men lige den dag magter jeg hende altså ikke :floejt:

Min min mor, svigermor, stedmor og ene moster, dem håber jeg virkelig har lyst til at deltage i min dag, og gerne hele dagen :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg skal helt klart have have mor + svigermor med til PA. Det ville slet ikke være det samme uden dem, og tror også de ville være kede af at blive ekskluderet.

Jeg ser måske ikke det dilemma i andre nævner, for de er jo godt klar over at et PA kan blive vildt, men så er de jo bare med så lang tid de har lyst.

Til min søsters PA var forældrene med hele dagen og til spisning om aftenen og så dryssede de lige så stille fra. Det var slet ikke et krav fra nogen, men der var de ved at være trætte. Alle havde en rigtig sjov og dejlig dag, og der var ingen der var kedlige. De var også alle med til planlægningen, og det gik fint.

Ih hvor jeg glæder mig til det bliver vores tur, til at se hvad de alle har fundet på.

Jeg glæder mig også til at have noget familie med, det er jo også en stor begivenhed for dem , og tænker også at de jo bare kan deltage i det de vil, og hvis man er til en polter med masser af alkohol, jamen det betyder jo ikke at man SKAL drikke, så kan de jo bare springe over.

Nu bliver min polter så stille og rolig, og bliver mere en hyggedag, fordi det er hvad JEG ønsker mig, og så ville det bare være helt forkert hvis de ikke var med :)

Lige præcis :) min erfaring er at folk gør hvad der passer til dem og deres situation og det hele skal nok gå. De der er der den dag eller gerne vil være med, gør det jo netop for at glæde bruden/gommen :)

0

Min mor og svigermor var delvist med til min PA. Jeg fik af vide, at vi skulle i Frederiksberg Have. Da vi ankom stod de klar med mad til os allesammen og var med til de lege osv. der blev afholdt i haven. Da vi tog videre tog de hjem. Det fungerede rigtig godt, at de var med til noget af min PA. Jeg er rigtig glad for at de kunne deltage og det virkede helt fint, at de ikke skulle med videre.

Jeg tror, både at min mor og svigermor var glade for, at de kunne få lov til at være med til en del af min PA, men de synes nok også det var fint, at de kunne kører hjem igen når vi skulle lave andre aktiviteter.

0

Jeg har lige været på polterabend i lørdags, og jeg havde både mor, mormor og svigermor med - det havde jeg så selv valgt på forhånd, da mine tætteste veninder for flere måneder siden bad mig om en liste med deltagere. Det var en fantastisk dag med 19 af de nærmeste kvinder i mit liv, og jeg syntes det var fedt at have mor, mormor og svigermor med. De tog hjem midt på aftenen og lod os andre feste videre, men ellers deltog de på lige fod og hyggede sig gevaldigt. Det kommer jo helt an på ens relation og måske også hvor åben man normalvis er i den relation - jeg ville dog absolut heller ikke have haft de tre med, hvis jeg følte, at jeg ville være begrænset af deres tilstedeværelse på PA. Men jeg vidste på forhånd, at det ikke ville være et problem. :)

0

Annonce ♥

Nu kan jeg også fortælle hvordan det var til min polterabend. Som fortalt tidligere i tråden havde mine søstre arrangeret den, og de havde så sørget for, at min mor og svigermor kom med til morgenmaden. Det var helt fint, og efter et stykke tid tog de hjem. Jeg er faktisk glad for, at de kom med. selvom jeg ikke havde tænkt så meget over det inden :)

0

Igen skiller jeg mig total ud, ja jeg har faktisk lige snakket med min mor, og det bliver hende der skal planlægge min polter, ellers får jeg ikke en. Ja så skulle detvære hvis svigermor planlagde den, og så ender jeg bare med at blive pakket ind i lyserøde sløjfer -HAHA-

Mit "problem" er at jeg ikke har særlig mange veninder,og dem jeg har er enten kronisk syge, eller har meget om ørene,og kan derfor ikke overskue det. Jeg erkender da gerne at jeg lige nu følermig ret ligegyldig,for havde jeg ikke spurgt min mor,ja så havde jeg ikke fået en polter, folk står ikke ligefrem i kø.

Men altså det genere mig overhovedet ikke, at det er min mor der skal planlægge den, for så VED jeg at det ikke bliver noget med ydmygelser, druk eller noget vildt. Jeg vil allerhelst bare have en hyggedag,og spise noget god mad :)

Hvor er det godt din mor kan træde ind og hjælpe. Det er så forskelligt hvordan vores netværk er - men derfor også godt at høre, hvordan andre tackler deres polterabend :thanks: . Jeg har fået en god veninde til at stå for det og har netop sendt listen med ALLE de damer som er inviteret til brylluppet til hende. Jeg synes at svigermor og et andet ældre familiemedlem selv skal bestemme og de gider fare rundt med os andre den dag. Da jeg er i en relativ moden alder (50 år), regner jeg ikke med det helt vilde, men håber bare på en dejlig aften i selskab med alle de skønne kvinder der kommer. Den yngste vil være 23 og den ældste 70 år hvis alle kommer :denmarkflag:

0

Igen skiller jeg mig total ud, ja jeg har faktisk lige snakket med min mor, og det bliver hende der skal planlægge min polter, ellers får jeg ikke en. Ja så skulle detvære hvis svigermor planlagde den, og så ender jeg bare med at blive pakket ind i lyserøde sløjfer -HAHA-

Mit "problem" er at jeg ikke har særlig mange veninder,og dem jeg har er enten kronisk syge, eller har meget om ørene,og kan derfor ikke overskue det. Jeg erkender da gerne at jeg lige nu følermig ret ligegyldig,for havde jeg ikke spurgt min mor,ja så havde jeg ikke fået en polter, folk står ikke ligefrem i kø.

Men altså det genere mig overhovedet ikke, at det er min mor der skal planlægge den, for så VED jeg at det ikke bliver noget med ydmygelser, druk eller noget vildt. Jeg vil allerhelst bare have en hyggedag,og spise noget god mad :)

Hvor er det godt din mor kan træde ind og hjælpe. Det er så forskelligt hvordan vores netværk er - men derfor også godt at høre, hvordan andre tackler deres polterabend :thanks: . Jeg har fået en god veninde til at stå for det og har netop sendt listen med ALLE de damer som er inviteret til brylluppet til hende. Jeg synes at svigermor og et andet ældre familiemedlem selv skal bestemme og de gider fare rundt med os andre den dag. Da jeg er i en relativ moden alder (50 år), regner jeg ikke med det helt vilde, men håber bare på en dejlig aften i selskab med alle de skønne kvinder der kommer. Den yngste vil være 23 og den ældste 70 år hvis alle kommer :denmarkflag:

Det var meningen at min ene veninde skulle stå for det, men hun er alenemor til 2 aktive drenge , og den ene er igang med udredning på børnepsyk, så han kræver altså noget ekstra, derudover har hun selv døjet med en masse problemer pga. galdesten. Så jeg har fuld forståelse for at hun trak sig ( jeg spurgte hende selv, om hun helst ville slippe, for jeg forstod det godt) . Min mor syntes først det var underligt, at det var hende som skulle stå for det, men hun sagde ja for at jeg ikke skulle blive glemt. Og sørgede også for at sige til hende, at jeg jo ikke ønskede noget vildt, så var sikker på hun sagtens kunne klare det .

Og så håber jeg da også at svigermor og min stedmor vil tage med på dagen, for det skal jo bare være en hyggedag :)

0