kspksp

Bh og prøvning af brudekjole.

15 posts in this topic

Hejsa

Så bliver det min tur på lørdag til at komme ud og prøve kjole...... men kom til at tænke på hvad man har på af bh sådan en dag..... ??? Havde i købt en stropløs til lejligheden eller havde i bare en almindelig på?? :wink:

0

Annonce ♥

Jeg skal ikke have nogen på. Der er korsage i kjolen, så den holder godt på det hele :floejt::b223: ..... Tror også man skal overveje nøje hvor meget man tager på pga. varmen... (vi skal giftes slut juni så satser på dejlig varme)

0

Jeg har haft en helt alm BH på, når jeg har været ud og prøve, og så bare taget stropperne ned, hvis jeg har haft en stropløs kjole på. Det fungerede fint for mig.

0

Jeg havde købt en stropløs BH, men lod mærket sidde på så jeg kunne bytte den hvis den nu ikke passede..

Pøj pøj med på lørdag, nyd det :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg have havde en stropløs BH i forvejen, som jeg havde på..

0

Jeg havde en stropløs bh på, men efter jeg havde prøvet den første kjole, spurgte ekspedienten om jeg havde noget imod at prøve kjolerne uden bh, da deres kjoler er beregnet til at blive båret uden bh. Og jeg må sige at kjolerne, sad meget bedre og smukkere over brystet uden bh under, så jeg skal heller ikke bære bh på den store dag :)

0

Ej jeg fik lige et mindre panikanfald - uden BH? Har ikke gået uden BH siden jeg var 13… det tror jeg slet ikke jeg kan finde ud af :blink: Hihi… ej jeg glæder mig til jeg på et tidspunkt skal ud og kigge på kjole :lol: men må nok hellere lige vente til kæresten kommer hjem fra Fiji :floejt:

0

Er der ikke sådan næsten BH i nogen af brudekjolerne i dag?

Men jeg kan virkelig godt følge dig, selvom jeg ikke har verdens største :b223: så kan jeg ikke forestille mig at gå uden Bh :)

1

Annonce ♥

Pyyyh, jeg kan da heller ikke lige overskue tanken om at skulle stæse rundt uden BH, selv med mine gajoler ;) Men man kan jo altid tage den af når der skal prøves, så mon ikke det bliver vejen frem. Jeg har selv spekuleret over det samme, og havde egentlig regnet med at få fat i en stropløs BH, men jeg kan da godt se, at når kjolerne ikke er beregnet til det, så duer det jo nok ikke :wink:

0

Jeg kunne have skrevet Soon2BMrs' indlæg :) Og det er nu altså noget så skønt uden bh - kjolen skal nok holde alt på plads, hvis den har indbygget bh og stivere.

0

Jeg er bestemt heller ikke fan af at rende rundt uden bh, men jeg synes virkelig kjolerne giver overraskende god støtte og det ses ikke, at man ikke har bh på.

Jeg havde regnet med, jeg skulle have noget virkelig lækkert undertøj på under brudekjolen, men det bliver nok kun til et par lækre trusser. Tror også jeg dropper hofteholderne og strømpebukserne for ikke at få det for varmt og så køber jeg en fræk natkjole til bryllupsnatten i stedet :)

0

Jeg havde bare en alm.bh på , men tog den af da jeg skulle prøve. Jeg skal ikke have bh på til brylluppet, kjolen holder dem fint på plads, og som en anden nævner kan man ikke se at man ikke har bh på.

Jeg havde sorte trusser på til prøvning, og man kunne altså på ingen måder se mine trusser igennem noget som helst. Men jeg havde så også både skørt og kjole på :)

0

Annonce ♥

Jeg prøvede også bare med min hverdags b.h og tog stropperne ned, hvis kjolen var stropløs. Den kjole jeg er endt med sidder godt på barmen og holder dem fint på plads, så det bliver også uden b.h på dagen.

0

Jeg havde en stropløs BH første gang jeg var ude og prøve kjoler for noget tid siden.

Jeg har også været ude og prøve brudekjoler i dag. Der spurgte ekspedienten om jeg ville låne en Stropløs BH. De har åbenbart sådan nogle man kan låne når man skal prøve kjoler. Ved naturligvis ikke om det er muligt alle steder, men ellers tænker jeg at en alm. BH sagtens kan gå og så må man jo bare forestille sig hvordan det ville se ud uden stropper eller trække dem ned hvis det er en stropløs kjole der skal prøves.

0

Jeg havde en almindelig BH på, men butikken havde BHer som passede til de forskellige kjoler, som man fik den bedste idé om det færdige resultat.

0