lene.lodberg

tips til bordpynt savnes

6 posts in this topic

Hej med jer!

Jeg skal giftes om ikke så længe (5.7.14) og har efterhånden styr på næsten det hele (bare ikke nerverne...haha..men for tidligt at være nervøs)...

Er der nogen der har et tip om bordpynt? Der er hvid dug på og jeg havde tænkt på en løber ned igennem på bordet og blomster a la lyserøde bonderoser, så tema er lyserødt og andre farver... Nogen forslag til pynt? Jeg forsøger at vedhæfte et blllede.

kh

bride to be :loveshower:

0

Annonce ♥

Hej med jer!

Jeg skal giftes om ikke så længe (5.7.14) og har efterhånden styr på næsten det hele (bare ikke nerverne...haha..men for tidligt at være nervøs)...

Er der nogen der har et tip om bordpynt? Der er hvid dug på og jeg havde tænkt på en løber ned igennem på bordet og blomster a la lyserøde bonderoser, så tema er lyserødt og andre farver... Nogen forslag til pynt? Jeg forsøger at vedhæfte et blllede.

kh

bride to be :loveshower:

øv - lykkedes ikke at vedhæfte noget :-(

0

Prøv at google "upside down glass with flowers" (Hehe.. Det var en større historie at genfinde de billeder på Google) :-) Personligt synes jeg det er en charmerende metode at kombinere blomster og lys :-) Det kunne sikkert være rigtig flot med bonderoser og lys i forskellige nuancer af lyserød/pink og hvid ;-)

0

De har også mange gode forslag på pinterest…

0

Annonce ♥

Vi har ikke lavet vores bordpynt endnu, men kan prøve at beskrive hvad der er tiltænkt.

Stedet hvor vi skal holde festen sørger for en creme eller hvid dug til bordene. Jeg har så fået noget lilla stof af min mor, som skal bruges til at klippe en bordløber. Så har jeg i Rema for 10 kr. stk. købt 6 firkantede glaspotter. Disse skriver jeg kærlighedscitater på og så fylder jeg dem med grus i lilla nyancer og sætter lys i. Disse skal så sættes forskellige steder langs bordet.

Derudover er der ikke den store bordpynt. Vores bordkort bliver favourbokse, som også kommer til at fungere som bordkort.

Stedet hvor vi skal holde festen sørger for for blomster efter vores ønsker (ikke aftalt endnu), samt at dække pænt op med glas, servietter mv.

For mig skal det ikke være overpyntet, men personligt og det synes jeg også det bliver med de glas med lys i :)

0

Vi skal ikke have nogetpynt som sådan, jeg vil gerne have det forholdsvis enkelt. Vores blomster skal være sammenplantninger i lilla kurve ,og så skal vi havebloklys. Derudover skal vi nok have lidt efeu som " bordløber" , og så kommer der menukort og bordkort på . Og så skal der ikke være mere, jeg syntes let at det virker for proppet.

0