Sign in to follow this  
Followers 0
17maj2014

Er rimelig sikker på jeg bliver hentet idag:-/

11 posts in this topic

Og jeg gider det bare ikke. Sådan noget uforudset her en uge inden brylluppet, der magter jeg bare ikke. Har haft rigtig mange ting der drillede, og haft nogle nedture... Så at skulle ud og ydmyges idag.... Nej tak... Håber de har planlagt en hygge dag, og ikke alt muligt grænseoverskridende... Hvad plejer kvinderne lave?

0

Annonce ♥

Det er MEGET forskelligt hvad folk laver. Jeg vil også bare gerne have en hyggedag , og vil på ingen måder ydmyges. Så det har jeg ytret MEGET tydeligt. Så jeg stoler på at få en fantastisk dag.

0

Tror egentlig det er gået lidt af mode, det der med at folk skal ydmyges på deres polterabend. Trenden peger vist mere på wellness, noget kreativt, noget sjovt og hygge.

Jeg fik jo meget uventet to polterabender, den ene var med noget sjov (bumber-ball fodbold) efterfulgt af restaurantbesøg og hygge. Den anden var frokost efterfulgt af et besøg på et glasværksted, hvor der blev lavet et fad.

0

Jeg havde en udemærket PA... Der var lige en streg i regningen omkring nogle boudoir billeder. Men jeg vil sige, at jeg blev ikke ydmyget!

Men vil da gerne vide om du kom afsted? :cheerleader3: Og i så fald, hvordan det gik... Håber i hvert fald, at du havde en god dag :)

0

Annonce ♥

Jeg var sikker gået med på det meste, men jeg blev heller ikke ydmyget, som Honore2B skriver, så er det gået af mode, og så håber jeg dine veninder er klar over, du heller ikke er til den slags, og at du får en hyggelig dag! :-)

0

Jeps jeg blev hentet:-) Fik paryk, kjole og en lille børne tøse taske jeg skulle gå med. Jeg skillelinje Linse pga min store barm:-) Vi var ude og bowle og så på druk om aftenen. Så idag står den på besøg ved vores mødre med tømmermænd:-) Er lettet over det er overstået. Havde frygtet det værste.

0

Godt at høre at det ikke var så slemt. Det må jo bare betyde at dine veninder ved hvor dine grænser er :bearhug:

0

Annonce ♥

Hmmm det er det der med frygten. Den er faktisk det værste. Man når tit at piske en stemning op inde i sit lille hoved, og som regel helt uden grund :wink:

Lyder til, at du har haft en polterabend, hvor dine grænser er blevet respekteret.

0

Hvor er det dejligt, at det gik godt :)

Jeg må indrømme, at jeg fik nogle mindre angstanfald inden min PA, fordi jeg ikke kendte tidspunktet eller hvad der var planlagt... Jeg har det generelt rigtig dårligt med ikke, at vide hvad jeg skal. Det var super hæsligt faktisk... Så er også glad for at det er overstået, på en god måde :)

0

Jeg fik det også ekstremt dårligt af ikke at vide det. Græd og drev min kommende mand til vanvid:-/

0