juliemomme

er blevet i tvivl om min kjole

17 posts in this topic

Hej allesammen.

Jeg er ny herinde og er blevet i tvivl om den kjole jeg har købt er den rigtige. Ved ikke om det er fordi det er længe siden jeg har set den. Men er bange for at når jeg skal prøve den næste gang at jeg ikke den samme waowfølelse som jeg gjorde sidst. Er der andre der har haft det sådan? Vil gerne ligge et billede ind af kjolen men ved ikke lige hvordan jeg gør.

Hilsen julie

0

Annonce ♥

Jep, sådan havde jeg det også. I flere omgange :blush:

Jeg er simpelthen så glad for min kjole! Nu er den kommet hjem i svigermors skab og jeg glæder mig til at skulle have den på. Alligevel så er der stadig andre kjoler, jeg jo også gerne vil have på/kan gøre mig i tvivl.

0

Jeg vil sige, at det vildeste en kjole kan gøre, er, at give én den dér wauw-følelse første gang, man har den på! Og det fik du.

Mere kan man nok ikke forlange af en kjole :wink: Det er vel også det, man egentlig higer efter, når man er på jagt efter drømmekjolen. Jeg tror bare, at de fleste alligevel bliver i tvivl om deres kjole, fordi man bliver bombaderet med smukke smukke brudekjoler OG det ER et stort valg for de fleste...samtidig så er det bare én kjole, man skal vælge- og der er dælme mange skønne at vælge i mellem.

0

Annonce ♥

Jeg har godt nok også haft mine tvivl... Men jeg tror nu, at det er det rigtige valg jeg har truffet :) Mit bedste råd er, IKKE at kigge på flere kjoler... Fordi der er simpelthen så mange smukke og fantastiske kjoler... Tror aldrig jeg kunne blive enig med mig selv, hvis jeg blev ved med at kigge :wink: Så nu er det som det er... Men det er også ved at være sidst udkald :loveshower::c166:

0

Hej allesammen.

Jeg er ny herinde og er blevet i tvivl om den kjole jeg har købt er den rigtige. Ved ikke om det er fordi det er længe siden jeg har set den. Men er bange for at når jeg skal prøve den næste gang at jeg ikke den samme waowfølelse som jeg gjorde sidst. Er der andre der har haft det sådan? Vil gerne ligge et billede ind af kjolen men ved ikke lige hvordan jeg gør.

Hilsen julie

Jeg havde selv samme tvivl om min, men det hjalp og kigge på billeder af den, plus jeg da jeg fik den på igen, var tvivlen helt væk! :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op hvor er du lækker og sikke en flot kjole :biggrin:

Jeg har ikke selv set på kjoler endnu men jeg kan forestille mig, at jeg får de samme følelser.. Jeg må bare sige til dig - du ser vanvittig godt ud så jeg synes ikke du skal være nervøs :loveshower:

0

Annonce ♥

her er billederne af min kjole forfra og bagfra...

Hvor er den bare superflot og passer rigtig godt til din krop. Fremhæver det rigtige og er både romantisk og smart :c166:

Kan huske da jeg skulle købe kjole. Var hos Nikolaj og havde prøvet over 8 kjoler - som bare var: jaaaa og mmmm....og så prøvede jeg den jeg valgte til sidst, og dér smilede jeg bare hele tiden, men jeg var bange for at den var for romantisk i stilen og hvad mon andre ville tænke osv. Derpå fandt hun een som lige var kommet hjem fra Paris - den var superenkel og meget smuk, men jeg smilede bare ikke på samme måde.

Tænker, at det vigtigste er, at du smiler og føler dig smuk, når du har den på. Vi kvinder har ofte tendens til at se os selv med andre kvinders øjne - i denne situation skal du huske at DU skal føle dig smuk ()()

Tænker også, at du skal tænke over at få en høj frisure og sætte sløret under håret, så det ikke tager opmærksom fra kjolen. Hvis du føler dig bar foroven, kan du bare tilkøbe en lille bolerójakke eller et sjal. Der findes mange flotte. Pøj-pøj med det :wink:

Edited by SRHansen
0