Brud86

Hjælp til anderledes indslag til gommen

10 indlæg i dette emne

Hej :c166:

Jeg kan ikke beslutte mig for om jeg vil holde tale eller lave andet til brylluppet.

Jeg syntes jeg er lidt stresset i forvejen med planlægning (planlagt bryllup på 3 mdr.)

Også syntes jeg talen lidt er det manden kan stråle i hvor vi piger jo overtager lidt andre steder.

Men går alligevel og leger lidt med tanken men hvis jeg skal lave noget kunne jeg godt tænke mig det var lidt anderledes - men jeg kan simpelhen ikke komme på hvad det skulle være.

Er der nogen her der kan dele sine ideer - hvad gør du, hvad har du set/hørt eller selv oplevet andre gør??

HJÆLP en meget snart kommende brud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det ligefrem er anderledes men en mulighed kunne være at lave et diasshow. Det tager bare tid at lave og så skal man passe på det tidsmæssige. Det skal nok ikke vare meget mere end 10-15 min.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker lige nu at sige et par ord til H2B også købe sådan nogen himmel lanterne man sender op! Et for også at mindes min afdøde farmor og farfar som stod mig meget nært og som egentlig betaler for brylluppet (arvet pengene fra dem) og så skrive noget på lanterne som gæsterne skoer med ord de ønsker vi skal have med på vejen men kan ikke helt få linket og det hele til at fungere i mit hovede hvad syntes i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener du skal have politi tilladelse til at sende himmellanterner op - det er nok lige værd at undersøge.

Jeg får nogle af gæsterne til at holde min tale. En af mandens veninder læser op når der tales om venner/kollegaer, min søster omkring min familie og manden selv, når jeg vil sige noget til ham. Det er stadig på tegnebrættet, men jeg tror jeg ville kunne komme igennem en hel tale uden at tude, hvis jeg gør det på denne måde.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lanterne er meget brugt i dag, hvor det for år tilbage var fyrværkeri. Udover at have talt med feststedet om det tvivler jeg på at de fleste har søgt en polititilladelse men det er en god ide at forhøre sig da der kan være særlige forhold på lige det sted I skal holde festen som gør at det er no go.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg har let til tårer, har jeg fået skrevet en sang til ham, som handler om vores minder og vores hverdag. men inden sangen vil jeg sige nogle få ord om hvorfor jeg har sagt ja til at dele min fremtid med ham.

Dt lyder rigtig flot :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener du skal have politi tilladelse til at sende himmellanterner op - det er nok lige værd at undersøge.

Jeg får nogle af gæsterne til at holde min tale. En af mandens veninder læser op når der tales om venner/kollegaer, min søster omkring min familie og manden selv, når jeg vil sige noget til ham. Det er stadig på tegnebrættet, men jeg tror jeg ville kunne komme igennem en hel tale uden at tude, hvis jeg gør det på denne måde.

Det skal man ikke - altså have polititilladelse. Man kan frit sætte dem op, men man har ansvaret. Man kan læse om det på luftfartsselskabets hjemmeside

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer