B2be-HH

Ihh så blev det min tur :)

4 posts in this topic

Vil lige dele med alle I andre skøønne kommende brude hvordan jeg fik mit livs vildeste overraskelse I weekenden ;)

Jeg vidste på forhånd at jeg på et tidspunkt ville blive hentet til min pa, da planlæggerne ( mine 3 dejlige veninder) allerede havde prøvet ( med held altså) at hyle mig ud af den ;)

Da jeg tog på arbejde I lørdags var jeg fuldstændig overbevist om at jeg skulle til fødselsdag om aftenen da min veninde havde oprettet en gruppe til dette og folk jeg ikke kender havde skrevet derinde omkring kørsel :)

Så stor var overraskelsen da der pludselig stod 10 skønne kvinder og råbte surprice på mit arbejde ;) De tog virkelig røven på mig og havde arrangeret med mit arbejde jeg havde en ekstra fri weekend <3

Vi kørte tilbage til Randers ( hvor vi bor) og fik en dejlig frokost på en af restauranterne I byen. Her var der dækket op med specielt lavede servietter med en gruppe jeg er "fan" af og selvfølgelig blev der spillet music herfra. Før vi spiste "legede" vi 10 spørsmål til mig om min h2b.. utroligt som man pludselig blir sat på prøve.. hihih

i

Efter froksten kørte vi til Randers Legeland hvor der var arrangeret nogle timer med forskellige events så som toilet ræs, sumo brydning, rodeotyr ( som dog var en alt for stor "tisseleif") og meget andet..

Her efter kørte vi til en venindes hus hvor en kostmetolog ventede mig og jeg fik en lækker ansigtsbehandling og fodbehandling og lagt fest make up..

Så var der aftensmad og lækker dessert og drinks.. :)

Hen på aftenen blev jeg placeret I en stol og der var vildt ståhej og pludselig kom der en stripper ind af døren ( en dame stripper altså <3) Meget grænseoverskridende for mig og jeg kunne ikke rigtig finde den rigtige grimasse hertil og efter en lille lapdance vendte hun sig om og sagde " ej jeg er her for at lærer dig at strippe".. SSSÅÅÅÅ sjovt og fed oplevelse.. Så der lå vi en 14 dejlige kvinder og rodede rundt på gulvet ( med tøj på altså)

Sluttede dagen af med en skøn bytur med lækre drinks..

En fantastisk dag.. Jeg er så taknemmelig og beæret over at nogle har taget sig tid til at arranger denne flotte og fantastiske dag for mig..

JEG ELSKEDE HVERT SEKUND ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥