Rikke aka rapanden

Hvor får man printet plakat?

13 indlæg i dette emne

Hey skønne zillaer.

Jeg har fået lavet et gæstetræ,og har fået det sendt som en pdf-fil ,hedder det ikke det? :tunge: Men da det jo skal være større end et alm. a4 ark ( det passer i en ramme på 52*52 fra ikea) , og jeg kan derfor ikke selv printe det. Så hvor pokker får man printet sådan noget henne?

Havde overvejet at høre min stedfar som er selvstændig fotograf, han må klart kunne klare det selv, eller kende nogen som kan, men vil bare heller ikke trække på dem igen igen, de hjælper så meget i forvejen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv at google "print plakat" (tror du bor i nærheden af Århus ik? for så kan du skrive århus i dit søgefelt også… så får jeg i hvert fald flere muligheder op….

Jeg ville egentlig helst, hvis jeg kunne bestille det over nettet. Men jeg tænkte bare at nogen måske havde erfaring med et bestemt sted, så jeg venter lige og ser om der kommer nogen bud, ellers må jeg google. Der ligger i hvert fald et sted inde i Århus C , hvor man kan få taget kopieer , lavet tryk på t-shirts osv, mener også at de kan printe ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan være det gør det oppe på Trøjborg kopicenter… Der har jeg i hvert fald før fået udprintet større skoleopgaver med forsider og sådan, og de har i hvert fald et godt ry blandt de studerende på aarhus universitet… Men må indrømme jeg ikke ved om de laver plakater

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være det gør det oppe på Trøjborg kopicenter… Der har jeg i hvert fald før fået udprintet større skoleopgaver med forsider og sådan, og de har i hvert fald et godt ry blandt de studerende på aarhus universitet… Men må indrømme jeg ikke ved om de laver plakater

Det behøves jo heller ikke være en plakat som sådan, det er bare fordi størrelsen jo er større end A4, at jeg kalder det plakat. For mig er det helt fint, hvis det er på alm, papir, for den skal jo alligevel bag glas og ramme efter festen, og folk skal jo også kunne skrive på det :)

Men jeg må lige se hvad der kommer af svar, og så ellers google og undersøge :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror at du kan gøre det på nettet ved Vester Kopi. Men hvis din papfar er fotograf ville jeg da spørge ham, hvis han nu evt. selv har en printer der kan printe stort, så kræver det jo ikke noget arbejde, når du nu har filen og der derfor ikke skal redigeres eller lignende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at du kan gøre det på nettet ved Vester Kopi. Men hvis din papfar er fotograf ville jeg da spørge ham, hvis han nu evt. selv har en printer der kan printe stort, så kræver det jo ikke noget arbejde, når du nu har filen og der derfor ikke skal redigeres eller lignende.

Jeg TROR ikke selv han haren printer der kan printe så stort, da han havde det gamle firma var det i hvert fald noget han sendte ud af huset. Men han har helt sikkert kontakter der kan klare det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan også prøve vistaprint.dk, de plejer vist at have udmærkede priser.

Havde du nu boet tættere på kunne jeg have printet det på jobbet til dig, vi har en printer der kan printe rigtig rigtig stort på ganske almindeligt papir. Men tør ikke binde an på at kunne få den fragtet uskadt over til dig. Og ville nok også personligt vælge noget lidt kraftigere papir end denne printer er udstyret med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan også prøve vistaprint.dk, de plejer vist at have udmærkede priser.

Havde du nu boet tættere på kunne jeg have printet det på jobbet til dig, vi har en printer der kan printe rigtig rigtig stort på ganske almindeligt papir. Men tør ikke binde an på at kunne få den fragtet uskadt over til dig. Og ville nok også personligt vælge noget lidt kraftigere papir end denne printer er udstyret med.

Åh du er altså så sød :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gang i dialog med Tasmic.dk , hun har bedt om filen, så hun kan se om det kan lade sig gøre, og give en pris. Og ellers har jeg miss-lena i baghånden, som ville undersøge i dag om hun kunne klare det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer