Guest Fru Hentze

Hulk! Billeder fra bryllupsdagen på side 7 >>>

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er en grim omfang du måttet igennem. Håber at du kan lægge alt det skrammel med den mega tarvelige designer bag dig. Tillykke med den smukke kjole :) er glad på jeres vegne at det lykkedes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en grim omfang du måttet igennem. Håber at du kan lægge alt det skrammel med den mega tarvelige designer bag dig. Tillykke med den smukke kjole :) er glad på jeres vegne at det lykkedes.

Ja, det var virkelig ubehageligt. En ting er designerens opførsel og at kjolen er ødelagt, men al den tid og energi jeg har lagt i processen er næsten det værste.

Jeg er meget glad for min nye kjole :) Så der endte jo heldigvis med at komme noget godt ud af det hele alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For fanden hvor er det en syg historie. Dit stakkels menneske!!

Hende designeren er helt på månen, hvad sker der for at opføre sig sådan.

Men mon olle hun netop har opført sig sådan, fordi hun vidste den var gal...

Respekt for du ikke vil udlevere hende, men du skal vide at det er helt okay at gøre...

Når det så er sagt - WOW en flot kjole du har fundet, den er virkeligt smuk:-)

Du har i øvrigt nogle yderst fede tatoveringer.

Sidst men ikke mindst - Miss Lena er jo for sød. Og der er godt nok mange søde BK brude der vil hjælpe sig:-)

Håber du er rigtigt glad nu - er vild med scenariet hvor du har siddet på gulvet og krammet skørtet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fanden hvor er det en syg historie. Dit stakkels menneske!!

Hende designeren er helt på månen, hvad sker der for at opføre sig sådan.

Men mon olle hun netop har opført sig sådan, fordi hun vidste den var gal...

Respekt for du ikke vil udlevere hende, men du skal vide at det er helt okay at gøre...

Når det så er sagt - WOW en flot kjole du har fundet, den er virkeligt smuk:-)

Du har i øvrigt nogle yderst fede tatoveringer.

Sidst men ikke mindst - Miss Lena er jo for sød. Og der er godt nok mange søde BK brude der vil hjælpe sig:-)

Håber du er rigtigt glad nu - er vild med scenariet hvor du har siddet på gulvet og krammet skørtet...

Jeg er enig, tror også designeren kunne se at hun havde lavet alvorligt ged i den, og som bekendt er angreb det bedste forsvar. Det duer bare ikke i sådan en situation.

Jeg er mere eller mindre blevet enig med hr Hentze om, at videre forløb i sagen med designeren må vente til efter brylluppet. Der er simpelthen alt for meget at se til i forvejen, uden at skulle bøvle med en masse ekstra problemer og ubehag.

Jeg er glad for at du kan lide min kjole :) Jeg er også rigtig glad for den, og glæder mig til at kramme den igen.

Helt sikkert, BK er fuld af søde og supervenlige mennesker, og jeg er dybt taknemmelig for al den støtte og opbakning jeg har mødt. I er for seje :)

Redigeret af Fru Hentze
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forstille mig, hvor forfærdeligt det må være. Jeg vil gøre dig opmærksom på, at der findes gratis retshjælp i Odense, hvor man kan få hjælp af en advokat. Det er vigtigt at gemme alle jeres mails, så de kan bruges som beviser for jeres aftaler. Håber virkeligt, at du ender med at få en ny flot kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forstille mig, hvor forfærdeligt det må være. Jeg vil gøre dig opmærksom på, at der findes gratis retshjælp i Odense, hvor man kan få hjælp af en advokat. Det er vigtigt at gemme alle jeres mails, så de kan bruges som beviser for jeres aftaler. Håber virkeligt, at du ender med at få en ny flot kjole.

Tak for tippet. Kjolen er fundet, til stor glæde og lettelse. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh... har lige læst det meste af tråden... hvor træls med den designer from hell, men hvor er din nye kjole smuk - TILLYKKE :-)

Du kan altid se, om du kan få hevet nogle penge hjem igen bagefter - som de andre siger, nu skal du bare nyde byrlluppet, det andet kan du se på bagefter... stort knus :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh... har lige læst det meste af tråden... hvor træls med den designer from hell, men hvor er din nye kjole smuk - TILLYKKE :-)

Du kan altid se, om du kan få hevet nogle penge hjem igen bagefter - som de andre siger, nu skal du bare nyde byrlluppet, det andet kan du se på bagefter... stort knus :-)

Tusind tak fordi du har læst med. Designer from hell... Den formulering kan jeg godt li'!

Jeg er rigtig glad for min nye kjole, og glæder mig vildt til at se den igen. Tror den bliver mit nye sove-krammedyr, efter brylluppet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg fulgt med på sidelinien i denne tråd, og ville bare lige sende et cyberkram af de helt store.

Der var ikke så meget jeg kunne sige, der ikke var blevet sagt, men jeg ved bare hvor forfærdeligt det må føles at stå med det, uden nogen forståelse fra den person, der har smidt alle ens drømme, om at blive en smuk brud, ud med badevandet

Bliver sgu stolt af alle mine med BK' er, når jeg ser alle de tilbudte hjælpende hænder der tilbydes <3

Og hvor er din nye kjole bare smuk!!!!!!!!!

Kram og de bedste ønsker for et (trods alt) dejligt bryllup :-)

Kram Sanne:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg fulgt med på sidelinien i denne tråd, og ville bare lige sende et cyberkram af de helt store.

Der var ikke så meget jeg kunne sige, der ikke var blevet sagt, men jeg ved bare hvor forfærdeligt det må føles at stå med det, uden nogen forståelse fra den person, der har smidt alle ens drømme, om at blive en smuk brud, ud med badevandet

Bliver sgu stolt af alle mine med BK' er, når jeg ser alle de tilbudte hjælpende hænder der tilbydes <3

Og hvor er din nye kjole bare smuk!!!!!!!!!

Kram og de bedste ønsker for et (trods alt) dejligt bryllup :-)

Kram Sanne:-)

Tusind tak for krammet :) Det er en rædselsfuld oplevelse, som absolut sætter sig i kroppen på sådan et sensitivt gemyt som mig. Du kan tro at jeg værdsætter al den sympati og forståelse I giver mig, og at der så er så mange som strækker sig endnu længere, og endda tilbyder hjælp, det er utroligt bevægende. Jeg er meget, meget taknemmelig, og ærgrer mig over ikke at kunne demonstrere det på anden vis end med ord.

Tusind tak fordi du giver din støtte og forståelse.

Og TAK ALLESAMMEN!!!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forfærdeligt.. Men du skal jo have en kjole..

Har du set den kjole der ligger på dba. Søg: panayotis houston.

Syns måske den er ret gatsby.. Jeg har ikke set ryggen, men den kan jo laves... :-)

Tusind tak, men jeg har fundet en kjole :) Den er ikke gatsbyinspireret, da jeg valgte at gøre rent bord og starte fra nul igen. Til gengæld er den rigtig fin :) Der er et par billeder af den på side 5.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer