Frk. dm

Hvor gamle er I og jeres udkårne?

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er 31 år og h2b er 40år. Vi har vores fælles søn på 1,9 år og så har h2b to piger på 8 og 12 fra tidligere. (Hende på 12år bor hos os fast, hende på 8år bor 7/7) Planen er projekt baby nr.2 så snart brylluppet er holdt ❤❤

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 30 i december og gemalen bliver 33 i denne måned. Vi skal holde bryllup på vores 10 års bryllupsdag, så da vi blev gift var vi ikke mere end 20 og 23 år :) I mellemtiden er vi blevet forældre til Katrine på 7 (samme dag som farmand) og Simon som bliver 5 i september.

Udover børnene har vi to katte på 9 og snart 11, samt en hund på snart 4 år, så når alle tælles med er vi en del :wink:

Vi har været sammen i næsten 12 år og jeg er stadig under uddannelse, men da vi fik at vide at vi måske slet ikke kunne få børn, var det bedre at begynde og prøve og så måtte uddannelsen altså komme i 2. række og jeg har ikke fortrudt, selvom det naturligvis er træls at være på SU med 2 børn, men jeg kan give dem så meget ekstra ved at være studerende nu hvor de er små :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er 28 og manden min 37 :) Gamle mand....

Gamle mænd er godt :) Jeg driller også min med at grunden til vi altid har boet tæt på et plejehjem, er så jeg lettere kan læsse ham af, når tiden kommer. Og når vi høre en ambulance plejer jeg at sige, " så skat, nu er der plads til dig" :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 28 og manden min 37 :) Gamle mand....

Gamle mænd er godt :) Jeg driller også min med at grunden til vi altid har boet tæt på et plejehjem, er så jeg lettere kan læsse ham af, når tiden kommer. Og når vi høre en ambulance plejer jeg at sige, " så skat, nu er der plads til dig" :lol:

Hehhe den er god min blir også drillet :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 og kæresten 29 (fylder 30 til marts næste år - vi skal giftes i august 2015). Vi har været kærester i 6 år og har to sønner, en på 4 år og en på 8 måneder.. ❤️

Edit: Kloge-Aage her når så at blive 28 til brylluppet 😉

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer