Frk. dm

Hvor gamle er I og jeres udkårne?

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er 28, kæresten er 34 ( han fylder 35 to uger før brylluppet) . Ingen børn, og det kommer der heller ikke. Vi har i stedet 2 skønne hunde, og stod det til mig havde vi en mere ,lidt crazy dog woman er jeg nok :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 25, og min kæreste fylder 24 i morgen :D Lidt en stor dag for os, da min kæreste er udenlandsk og vi derfor har været ramt af 24 årsreglen indtil nu…

Vi har ingen børn pga. langdistanceforholdet, men regner med det kommer når først han er tilbage :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fylder 26 imorgen :balloon: og min H2B er 27. Vi har endnu ingen børn da jeg har været igang med min uddannelse siden vi mødte hinanden men nu afleverer jeg specialet om halvanden måned og SÅ skal vi giftes og SÅ skal vi igang med projekt baby :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge 26 år og ingen børn.

Hvor er jeg egentlig glad for at se, at der er en del der er jævnaldrende med os. Vi er nogle af de første der bliver gift i vores omgangskreds og jeg har en oplevelse af, at en del (primært mænd) synes det er tidligt at blive gift.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 29, og min kommende mand er 23 år. Vi har ingen børn; Tilgengæld har vi 4 lækre hunde! Stod det til mig havde vi 10! Mindst!

-HAHA- Jeg har det på samme måde, hunde er simpelthen noget af det mest fantastiske. Vi må bare kun have 2 her hvor vi bor, og min kæreste mener også at 2 er så rigeligt :tunge:

Dejligt med endnu en crazy dog woman :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer