Frk. dm

Hvor gamle er I og jeres udkårne?

143 posts in this topic

Jeg er 40 år og H2B er 44 år.

Vi har en fælles søn på knap 10 år.

Derud over mine tre skønne bonusbørn på 15, 16 og 18 år.

Vi har en hund på 3 år.

Har været sammen knap 14 år + det løse

0

Annonce ♥

Jeg bliver 29 til sommer, H2B er 36, og vores datter bliver 4 til sommer :)

0

Jeg er 31 år og h2b er 40år. Vi har vores fælles søn på 1,9 år og så har h2b to piger på 8 og 12 fra tidligere. (Hende på 12år bor hos os fast, hende på 8år bor 7/7) Planen er projekt baby nr.2 så snart brylluppet er holdt ❤❤

0

Jeg er 26 (snart 27) og min kæreste er 31 :) Vi er så heldige at have en skøn datter på 5 år(har fødselsdag på søndag) :) derudover har vi en fransk bulldog på snart 8 år og to kaniner :) så er hele familien da vist også præsenteret! -HAHA-

0

Annonce ♥

Jeg fylder 29 imorgen :denmarkflag: og kæresten er 31... Ingen børn endnu, men vi arbejder på sagen... :wink:

0

Jeg er 27 og min kommende mand er 25, desværre ingen børn eller dyr endnu :)

0

Jeg er 34 og manden bliver 40 på tirsdag. Vi har tre børn sammen på 12, 9 og 4 år

0

Jeg blev 30 i december og gemalen bliver 33 i denne måned. Vi skal holde bryllup på vores 10 års bryllupsdag, så da vi blev gift var vi ikke mere end 20 og 23 år :) I mellemtiden er vi blevet forældre til Katrine på 7 (samme dag som farmand) og Simon som bliver 5 i september.

Udover børnene har vi to katte på 9 og snart 11, samt en hund på snart 4 år, så når alle tælles med er vi en del :wink:

Vi har været sammen i næsten 12 år og jeg er stadig under uddannelse, men da vi fik at vide at vi måske slet ikke kunne få børn, var det bedre at begynde og prøve og så måtte uddannelsen altså komme i 2. række og jeg har ikke fortrudt, selvom det naturligvis er træls at være på SU med 2 børn, men jeg kan give dem så meget ekstra ved at være studerende nu hvor de er små :)

0

Annonce ♥

Vi er begge 27 og har en dreng på 1 år.

0

Jeg er 33, 34 når vi bliver gift.

H2B er 46.

Fælles har vi to børn på 4 og 6.

Jeg har en fra tidligere på 9.

H2B har to på 16 og 17 fra tidligere.

Tillykke :denmarkflag: MJM :denmarkflag:

0

H2B er 26 og jeg er 27. Vi kan desværre ikke få børn, men det håber vi at finde en løsning på efter vi er blevet gift

0

Vi er begge 23 og har ingen børn. Det regner vi dog med at prøve at ændre om et års tid :)

0

Annonce ♥

Jeg er 30, når at fylde 31 inden brylluppet, og H2B er 34. Ingen børn endnu, men håber det kommer efter vi er blevet gift :)

0

Jeg er 33 og h2b er 43 :) vi har ingen børn kun vores vovse. Men skal igang med en masse undersøgelser så håber det lykkes ❤️

0

Jeg er 26 og min kæreste er 30, vi har begge fødselsdag kort efter brylluppet. Vi har ingen børn :)

0

Jeg er 28 og manden min 37 :) Gamle mand....

0

Annonce ♥

Jeg er 26 og min kæreste er 28. Ingen børn her. :)

0

Gamle mænd er godt :) Jeg driller også min med at grunden til vi altid har boet tæt på et plejehjem, er så jeg lettere kan læsse ham af, når tiden kommer. Og når vi høre en ambulance plejer jeg at sige, " så skat, nu er der plads til dig" :lol:

1

Gamle mænd er godt :) Jeg driller også min med at grunden til vi altid har boet tæt på et plejehjem, er så jeg lettere kan læsse ham af, når tiden kommer. Og når vi høre en ambulance plejer jeg at sige, " så skat, nu er der plads til dig" :lol:

Hehhe den er god min blir også drillet :)

1

Vi er begge 19 år, så man kan godt siger at vi er en smule hurtige, men det føles bare så rigtigt :D

P.s. Vi har ingen børn ;)

0

Annonce ♥

jeg er 32 og minh2b er 34 og ingen børn

0

Jeg er 23 og min hubby er 31, til brylluppet har vi begge haft fødselsdag og er derfor 24 og 32. Vi har ingen børn endnu, men håber på at blive gravide snart.

Vi har to katte.

0

jeg er 37 og min h2b er 54... ikke at jeg mærker aldersforskellen da han er en stor drengerøv

jeg har to skønne prinsesser af døtre fra tidligere forhold i alderen 12 og 16½ år

0

Jeg er 25 og min dejlige, kommende mand er 26 lige om lidt. Vi har ingen børn ( udover vores Franske Bulldog ), da vi lige nu prioriterer karrieren.

0

Jeg er 27 og kæresten 29 (fylder 30 til marts næste år - vi skal giftes i august 2015). Vi har været kærester i 6 år og har to sønner, en på 4 år og en på 8 måneder.. ❤️

Edit: Kloge-Aage her når så at blive 28 til brylluppet 😉

Edited by Pille
0