agnete79

9. maj 2015 - Endelig frue

569 posts in this topic

He he, jeg for ondt i næsen af trompetister:-) eller det er i hvert fald noget jeg joker med. Er ikke særlig pjattet med det lille horn. I udgaven jeg har linket til er det en taragot, men tænker også at en sopransax kunne gøre tricket.

Men det var da en alle tiders ide med organisten......hmmmmm tænke........

0

Annonce ♥

He he, jeg for ondt i næsen af trompetister:-) eller det er i hvert fald noget jeg joker med. Er ikke særlig pjattet med det lille horn. I udgaven jeg har linket til er det en taragot, men tænker også at en sopransax kunne gøre tricket.

Men det var da en alle tiders ide med organisten......hmmmmm tænke........

Årh, saxofon kunne også være flot :a1221:

0

Annonce ♥

Damn, det skulle du have skrevet FØR jeg spurgte ham;-)

Efter en kort snak tror jeg vi går efter 'My one and only love'. Vi kender en sanger, der vil være perfekt til opgaven så nu må vi bare krydse fingre for, at han har plads i kalenderen.

0

The very thought of you makes my heart sing

Like an April breeze on the wings of spring

And you appear in all your splendor

My one and only love

The shadow's fall and spreads their mystique charms

In the hush of night while you're in my arms

I feel your lips, so warm and tender, yes

My one and only love

The touch of your hand is like heaven

A heaven that I've never known

The blush on your cheek whenever I speak

Tell me that you in are my own, baby

You fill my eager heart with such desire

Every kiss you give sets my soul on fire

I give myself in sweet surrender, baby

My one and only love

Baby, you fill my eager heart with such desire

Every kiss you give sets my soul on fire

I give myself in sweet surrender, baby

My one and only love, yes

My one and, my only loveSongwriters: Mellin, Robert / Wood, Guy B

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmmm var hos en guldsmed i dag for at købe dåbsgave til min guddatter. Mens de pakker gaven ind spørger jeg lidt kækt om der kommer noget tilbud på vielsesringe indenfor en overskuelig fremtid. Og sandelig om de ikke kører 20% rabat på alle vielsesringe i januar.

Vi har egentlig talt om at bestille hos Egeart, men vi har simpelthen behov for at komme ud og prøve lidt først. Hvis man så skulle forelske sig i dem man prøver, så er det jo meget rart, at der en rabat.

Tror vi satser på at mødes hos guldsmeden tirsdag eftermiddag så vi ikke skal koncentrere os om ulvetimes-to-årig også:-)

0

Ringene købt

I dag tog jeg tidligt fra arbejde for at møde min søde kæreste hos guldsmeden. Var egentlig lidt i tvivl om, om vi havde tid nok. Vi skulle mødes kl. 15:00 og datteren skulle jo også hentes fra vuggestue, hvilket gav os max 1,5 time. Det skulle vise sig at være mere end rigeligt :wink:

Vi har tidligere besøgt to forskellige guldsmede, så vi havde en ret god idé om, hvordan vores drømmeringe skulle se ud. H2B prøvede 2 ringe på og så var han solgt. "Jeg har besluttet mig", sagde han og så var det jo bare op til mig :lol:

Inden der var gået en halv time havde vi bestilt og betalt to ringe. Gisp, mit Dankort bløder, men vi kunne da trods alt glæde os over at få 20% rabat.

Jeg glæder mig helt vildt til at se de rigtige ringe for farverne på især min prøvering var lidt mærkelige. Men vi må væbne os med tålmodighed til ringene kommer hjem.

post-69668-0-66749300-1422388754_thumb.j

post-69668-0-92051900-1422388809_thumb.j

1

Brudepigekjole

Vores datter er 3 når vi skal giftes. Jeg aner ikke om hun vil have en eller anden rolle, eller om hun "bare" skal være med. Tror ikke vi skal have for høje forhåbninger til, at hun vil tage imod instrukser om at gå foran op af kirkegulvet eller noget lignende - sådan noget bestemmer hun selv :tunge:

Men uanset hvad så skal hun jo have noget på og egentlig havde jeg tænkt på en marineblå kjole. Syntes ikke hun skulle ligne en lille brud. Men jeg har kigget lidt rundt og faldt egentlig for en hvid kjole og synes så lige pludselig, at det kunne være lidt hyggeligt, at vi begge er i hvidt. Jeg er helt sikker på, at min datter vil elske at ligne sin mor.

Nå, men denne kjole kiggede jeg på i Magasin. Den udemærker sig bl.a. ved at have ærmer. Synes ikke maj måned er oplagt til ærmeløs kjole til tre-årig. Desuden er den fin uden at være alt for brude-agtig. Der er ikke en kinamands chance for at den vil komme i brug igen, men det er der jo egentlig nok heller ikke med en marineblå organzakjole. Den koster lige omkring 300 kr., hvilket jeg synes er helt fair.

Tænke tænke tænke......

post-69668-0-99791200-1422390173_thumb.j

0

Frisørkvababbelser

Jeg havde jo en aftale med en frisør, der ´dog valgte at aflyse vores den. Jeg har så siden hen kontaktet en anden mobilfrisør, som har fået god omtale herinde. Hun virker også rigtig sød, og vi har skrevet lidt frem og tilbage på Facebook. Lige pludselig svarer hun dog ikke længere og der går et par uger, hvor jeg ikke hører noget fra hende.

Jeg havde egentlig droppet hende igen, men lige pludselig skrev hun så, at der havde været problemer i hendes familie (vil ikke lige komme nærmere ind på det her), men at hun gerne vil lave mit hår. Jeg skal bare sende nogle billeder. Jeg skriver så tilbage, at jeg allerede HAR sendt en mail med billeder og så hører jeg ellers ikke fra hende igen før her til aften (en lille uge efter). Her skriver hun, at det er nogle fede billeder, men hun skriver ikke noget om tidspunkt eller pris for vores aftale.

I mellemtiden har jeg nået at booke en tid hos min datters frisør. Hende, der skulle stå for det der er dog på ferie i nogle uger endnu og vi har derfor ikke aftalt nærmere. Hende jeg bookede tiden hos sagde sågar, at jeg jo bare kunne booke tiden nu og så afbestille senere hvis jeg fortrød.

Umiddelbart tænker jeg, at det sikreste er at tage min datters frisør. Minusset er dog, at de ikke kommer hjem til folk. Jeg havde egentlig set frem til at nyde at blive nusset om samtidig med, at jeg kunne hygge med mine veninder. Det kan dog også være en fordel, at komme lidt væk, men min mavefornemmelse siger, at jeg har mest lyst til at være her hjemme.

Et andet plus ved datterens frisør er, at hvis nu frisøren skulle gå hen og blive forhindret, så går jeg ud fra, at der dukker en anden frisør fra salonen op (men jeg ved ikke om det rent faktisk forholder sig sådan).

hmmmmmm what to do? Nogen, der har noget input her?

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg sidder lige og smugkigger lidt. Og da jeg kom til billedet af kirken måtte jeg bare lige bekende kulør: Hold nu op for en smuk kirke! Den kan jeg godt forstå I har valgt.

Og så, forøvrigt, tillykke med det forestående bryllup! :)

0

Så blev din bryllupsplanlægning også lige læst igennem.. ;) Tillykke med det kommende bryllup, I er kommet langt i forberedelserne, synes jeg. Vildt så gode mange af Jer er til at forberede Jer.. ;) (det kan jeg ikke helt prale af, men vi skal også lige ha' helt styr på økonomien først *s*)..

Det er nogle flotte ting du har lavet, flotte invitationer og flot tema.. Jeg kan lige pludselig ikke huske om jeg så et billede af din brudekjole, så jeg må vist lige tilbage i siderne for at lure igen.. ;)

Pøj pøj med resten af planlægningen og ikke mindst frisørhalløjet. Håber det hele falder i hak i sidste ende, -men det er jeg nu ikke i tvivl om, at det nok skal ;)

Edit: Og så fik jeg set brudekjolen igen - den er simpelthen bare superflot - den forstår jeg godt du faldt for - og så endda til en god pris.. :D

Edited by Muldebeerg
0

Annonce ♥

De skal bare stå på bordene imellem nogle mindre vaser og lysestager.

Det er mit stille håb, at de appellerer lidt til folks nysgerrighed, legesyghed eller hvad man nu kan sige.

Det er lidt ligesom med invitationerne. Vi ønsker nok lidt, at folk siger: hvad pokker er det? og på den måde får pirret deres sanser lidt mere.

Alt dette lyder måske sådan lidt påtaget intellektuelt, men egentlig synes vi bare det er sjovt:-)

0