Brud86

HJÆLP - KRISE til H2B polter lørdag?

6 posts in this topic

Jeg blev ringede op forleden og der er åbentbart ikke ret meget styr på min mands polteraben som er på lørdag.

Drengene var ueninge om hvad der skulle ske og det er åbentbart ikke særlig godt planlagt.

Men som jeg er fikser jeg lige nogen forslag (arbejder i event branchen) sender det afsted og det er så endte med dagen blir som jeg foreslog ;)

Men jeg sagde til dem at om aften når de skulle grill og drikke var det vigtigt der skete noget der omhandlende H2B - for ellers bliver det bare lidt som en alm. grill aften.

Har i nogen gode forslag til lege drenge kan lave - for dem jeg kan er meget piget..

Please :)

0

Annonce ♥

Hvad med whiskey/ rom/ gin/ vin/ øl smagning?

Eller noget aktivt, måske ala olympic games med forskellige discipliner i haven?

Kroki tegning?

Hva med en kok der kommer ud og laver et slags madkursus?

Kunne også være noget quiz, fx tip en 13 om bruden eller noget i den stil.

Altså, nu kender jeg jo ikke din H2B, så kommer bare med en masse forskelligt, som muligvis kan bruges :)

Kan også være, at mine foreslag ligeledes er pigede, brug det hvis du kan :)

/Mathilde

0

Hvad skal de ud over at grille? Altså resten af dagen?

Nu kender jeg dem jo ikke, men man kunne måske forestille sig at de i forvejen var ved at være pænt beruset? Og at der derfor ikke behøver ske så meget mere - altså hvis man har lavet meget hele dagen og har fået en del og drikke, så begynder man måske lige præcis at trænge til bare at hygge og drikke sig i hegnet?

Men igen afhængig af hvor meget de har fået at drikke, så var det da måske ikke en dårlig ide med en der kom ud og lavede maden til dem?

Til min søsters polterabend havde vi kun singstars efter aftensmaden - og det var virkelig skægt… Så det kunne måske også være noget? Hvor gamle er de ca.?

0

Hej Alle

Det er rigtig gode forslag og kommentarer i er kommet med og vil gi det hele videre.

De er fra 25- 37 år!?

De starter først dagen kl. 13 hvor der skal være noget speedbåd også skal H2B bungy Jumpe så efter min mening kan de først begynde at drikke her - så skal de lave gladiator kamp også blir de hente i party bus og kørt hjem til den person hvor de skal have grill.

Men måske det os bare er mig der syntes der skal ske noget der om aften - men drenge/mænd er måske ikke helt på samme måde. Men gir jeres ideer videre også må vi se hvad der sker.

Hvis der er flere der har noget - kom endelig med dem.

;)

0

Annonce ♥

Altså jeg tænker at du nok ikke skal regne med at de først begynder at drikke senere :P hehe… men det er bare min erfaring med drenge/mænd :P

Jeg tror ikke nødvendigvis der behøver at ske mere, men det er da rigtig fint at have nogle ideer med til hvis det bliver lidt tamt :)

ølbowling plejer være rigtig sjovt.

Hvis det skal handle mere om gommen, så kan man vel godt lave nogle af de samme lege som hos bruden:

-fx. fortæl en sjov historie som de har haft med gommen (De kunne fx tage en lille ting med, som repræsentere historien, og så skal gommen gætte hvilken historie - og hvis han gætter forkert skal han fortælle historien også - og så gælder det selvf. om at huske pinlige historier med rekvisitter som måske også får gommen til at fortælle noget pinligt, som ikke lige var den rigtige historie)

Kan ikke lige komme på flere :P

0

en sjov ting er at du skal svare på nogle spørgsmål om dig selv, f.eks hvor mange kæreste har du haft, hvad er din yngling ret, hvor mange lande har du været i osv. han får så i løbet af dagen disse spørgsmål af en af drengene svare han forkert skal han spise/drikke noget, (den gang jeg var til det spise man romkugler/trøfler) og svare han rigtigt skal gæsten spise/drikke det/den. den plejer at være ret sjov. (min svoger spiste rolade.)

0