Camilla_krøier

Engangskameraer

15 indlæg i dette emne

Vi var til konfirmation sidste weekend hvor der lå engangskameraer på bordene og det giver jo mulighed for nogen sjove billeder, men er det et forældet festtrick, havde egentlig tænkt at nærmest alle har kameramobiler eller alm digitalkamera der tager billeder i en meget bedre kvalitet og så ville vi bare oprette en dropbox til alle billederne....

Hvad gør I andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lægger både engangskameraer i nogle kurve på bordene og kort med user/pass til en Dropbox. Jeg ville foretrække engangskameraer eller et rigtigt kamera i stedet for at stå som en mobil-nød som så mange andre. Nu har jeg så også en aversion mod mobiler - mange kan ikke være af sted til fest uden at skulle være online på det ene og andet, i stedet for at være til stede hvor de rent fysisk er. *host* Der kom lige en gang brok med ud... sorry :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min overvejelse er nok at kvaliteten af billeder fra engangskameraer er langt fra fantastiske og at man kommer til at betale for fremkaldelsestid af alle billeder, også de dårlige.... De kan sorteres fra når det hele er digitalt....

Jeg er bestemt heller ikke fan af folk hvor deres mobil nærmest er en direkte forlængelse af deres hånd, men med undtagelse af et par teenage fætre og kusiner, så har vores gæster en god mobilopdragelse :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går så lige modsat.. netop pga vi VED alle sidder med deres mobil hele tiden har vi valgt at udnytte det til vores fordel.. normalt HADER jeg også at folk sidder med næsen nede i mobilen uden at være tilstede.. har flere gange gjort det at jeg har sms'et til den jeg sidder overfor At jeg gerne lige vil snakke med vedkommende.. ret sjovt at se farven i ansigtet når de så læser beskeden.. :wink:

Jeg har lavet en "hemmelig" gruppe på FB hvor de fleste at gæsterne er med i og opfordret til at de ligger deres billeder ind der.. så har alle mulighed for at se dem og evt gemme dem de gerne selv vil have.. Fint nok med at folk sender billederne til os.. men gæsterne vil sikkert også gerne se dem de andre har taget..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har allerede frabedt os mobiltelefoner ved vores bryllup.

Vi har en fotograf, og folk kan få billeder hvis de ønsker. Men jeg gider ikke have at på alle vores billeder sidder folk med deres mobiler og tager billeder... Vi vil også have engangskameraer, til hvis folk gerne vil tage lidt skøre billeder. For os er det egentlig mest som underholdning, fordi det forhåbentlig netop kan få lidt skøre ting frem i folk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde købt engangskameraer til vores bryllup, som lagde på bordene, lige præcis for at få de sjove billeder.. Vi betalte dyre domme for at få alle 10 kameraer fremkaldt, men vi har desværre ikke fået 5 gode billeder - enten var der ingen billeder på kameraet som kunne fremkaldes, ellers var det helt mørke, så man næsten skulle gætte sig til, hvad der egentlig er på billedet, eller også er der to billeder på et billede :(

Vi havde glæder os til at se alle de sjove billeder, men det blev der ikke noget af.. Så hvis vi kunne gøre det om igen, havde vi fundet på noget andet, så vi havde sparet de penge - og fået de sjove og anderledes billeder..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også lavet en dropbox til formålet. Og så har vi i vores bordhæfter lavet en side hvor der står at hvis de tager billeder til festen så kan du bruge #XXbryllup så kan vi finde dem igen, og de andre gæster kan også finde dem :-)

Man skal bare lige huske at lave et # der ikke allerede er nogen der bruger, for så kan det blive noget rod ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med at finde nogle brugte digitalkameraer som jeg kan købe billigt. Jeg har lige købt det første for 100,-. Jeg tænker at det hurtigt løber op i det samme eller mere med køb af engangskamera og fremkaldelse. Så jeg køber 3-4 kameraer som kan stå rundt på bordene..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til vores bryllup lejede vi digital kameraer hos en FOTO forhandler der lage vi et på hvert bord det er de fedeste billeder det er helt vildt de billeder vil vi ikke være for uden ;-)

Gæsterne fik at vide at de ikke måtte se billetterne de havde taget så de ikke fik mulighed for at slette nogle af billederne (-;

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med, at folk bruger deres mobiler, og så har vi købt et polaroidkamera, som folk kan tage øjebliksbilleder med. Jeg tror vi laver en reel fotokrog, det bliver hyggeligt. Til min demissionsfest på semi havde vi sådan en krog med lidt klæd ud tøj og lignende, og det blev da nogle vildt fede billeder :tunge:Vi laver så et par tørresnore med klemmer, hvor folk kan hænge billederne op, og måske skrive en lille hilsen derpå. Vi laver ingen gæstebog, da folk aldrig når at skrive deri.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil have engangskameraer på bordene. Jeg kan ikke FORDRAGE folks hang til telefoner konstant, så den bliver også frabedt. (Helst lagt i en kurv og låst inde!!!) Samtidig vil vi have et hjørne med ting til at tage sjove billeder og en ramme gæsterne kan lege med. :)
- Jeg gider ikke de opstillede billeder, men vil hellere kunne se folk der har haft det sjovt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer