DenUngeBrud

Brudekjole og græs

11 indlæg i dette emne

Hej de damer! :)

Vores reception og festmiddag skal foregå på græs, og jeg er lidt bekymret for min kjolekant/slæb. Har nogen af jer nogle gode råd?

Det er ikke fordi jeg gerne vil have langt slæb (vielse på rådhus), men jeg har heller ikke helt lyst til at mine sko skal stikke ud for neden ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole eller ej, jeg vil foreslå et eller andet form for gulv (går ud fra at I skal være i telt) for alles skyld, jeg har været til en fødselsdag hvor det begynde at regne og efter 20 min var teltet forvandlet til noget der lignede Roskilde Festival

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Camilla. Som kvindelig gæst er det også mega træls ikke at kunne have sine høje hæle på :wink:

Ift. dig, jamen så må græsset være slået kort, så at det rører kjolen så lidt som muligt. Slæb kan få syet snor i, sådan at man kan hejse det op.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det, vi arbejder med lige nu, er et telt over terrassen, så det burde være hårdt nok gulv, hehe ;-) og vi forsøger også at skaffe nogle hælebeskyttere, så man ikke behøver at frygte, man synker i.

Har I nogle forslag til valg af materiale til kjolen i forhold til hvor sart det er til at tage imod farve? Jeg skal IKKE have tyl, men havde tænkt lidt i silke/satin. Pyh, godt der er et år endnu ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke du skal bekymre dig så meget om græspletter. Min kjole var i brudesatin og med slæb, men kjolerne er syet i flere lag, så det var kun undersiden der blev beskidt, oversiden og dermed den synlige del forblev hvid :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte reception i haven og her var det største problem at små dyr - især fluer forvillede sig ind under tyllet i min kjole, det så ikke så pænt ud :)

Ej hvor trælst Winn, jeg ville blive sindsyg, men jeg er heller ikke specielt fan af småkryb :-S

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdte reception i haven og her var det største problem at små dyr - især fluer forvillede sig ind under tyllet i min kjole, det så ikke så pænt ud :)

Uhh, det lyder ikke helt rart, Winn! Jeg satser på, at det ikke bliver så galt, når ikke rigtig skal lege med tyl, hehe ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer