binus06

Første kjoleprøvning :o) -tips søges

6 posts in this topic

jah... som overskriften antyder, så skal jeg på mit første kjole-prøvnings-eventur lige om snart. :c166:

Har booket tid hos Lucca i Aalborg.

Skal lige høre Jer... Har I booket tid flere steder på en dag? Eller har I booket et sted og så et nyt efterfølgende (hvis der nu ikke lige var KJOLEN)

Jeg regner med at have mine 2 søstre med og min bedste veninde.... GLÆDER mig :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg vil også MEGET gerne høre Jeres råd og tips til dagen jeg skal ud at kigge/prøve kjoler...

Knus

0

Annonce ♥

Jeg bookede kun tid 1 sted på 1 dag, og det er jeg glad for. Jeg synes at det var rart at have lidt tid til at fordøje oplevelsen. Jeg havde på trods af dette svært ved at huske alle de kjoler jeg prøvede, så husk at få dem du har med til at tage billeder, og gerne mange, så man har noget at kigge på og vurderer ud fra når man kommer hjem :)

Held og lykke med at finde drømmekjolen :)

0

Jeg havde to tider på en dag, og det synes jeg egentlig var fin nok.

Jeg havde en klokken 10 om morgenen og en klokken 15 om eftermiddagen. Så da vi var færdige første sted, som i mit tilfælde var super elendige service mæssigt, kunne vi tale om kjolerne osv. Det første jeg sagde da jeg gik ud af butikken var: Jeg vil hellere bestille en online!

Vi kunne så spise frokost, kigge sko osv. og klokken 15 havde vi så næste aftale hvor jeg endte med at købe min kjole :loveshower:

Her i Holland er det ikke tilladt at tage billeder af kjolerne under prøvningen. Man kan få lov at få et papir med hjem hvor det er skrevet på hvilke kjoler det er man overvejer. Men billeder må man kun tage når man har betalt for kjolen.

:c166: Held og lykke me dat find ekjolen!

0

Det kan godt lade sig gøre med flere steder sammen dag. Kan fx være smart, hvis der er nogle bestemte personer, du gerne vil have med dig ud at prøve kjoler.

Råd til selve prøvningerne:

- undlad at tage kraftig makeup / foundation / puder på (kan smitte af på kjolerne)

- ha' et hvidt/lyst sæt undertøj på, hvor trusserne måske er knap så flashy

- husk kamera

- nyd oplevelsen :)

Shii, skal du også giftes i Holland, eller sker det i DK? :)

Vi skal giftes i Holland.

Jeg havde sorte trusser på da jeg prøvede kjole, og det fik jeg også pænt at vide at det gjorde ikke noget ved prøvningen, men jeg SKULLE altså have hvidt undertøj på til mit bryllup :c166:

0

Annonce ♥

Jeg havde booket to steder samme dag - tror det var kl. 9.30 og kl. 14.30 - det fungerede helt perfekt, og vi spiste en dejlig frokost hos mine forældre i mellemtiden. Jeg havde ti skønne kvinder med, og jeg kan sagtens anbefale det - jeg synes i hvert fad ikke, at man skal lade sig begrænse, selvom de fleste anbefaler max 2-3 'hjælpere'. Så længe det er nogen, man har det super godt sammen med. :) Du skal glæde dig og nyde det - det er ganske enkelt en enestående oplevelse, og for mit vedkommende hurtigt overstået, da jeg fandt min kjole i butik nr. 2. God fornøjelse!

0

tak for alle Jeres gode råd. :loveshower:

Tror jeg er kommet frem til at jeg booker tid 2 steder.

Jeg er lidt i tidsnød, så tror det er bedst at være lidt effektiv når jeg nu endelig har en fridag hertil, så håber håber at jeg finder "the one" et af de 2 steder :c166:

0