Miss-Lena

Brud uden hår - what to do?

17 indlæg i dette emne

Jeg bliver igen nødt til at dele et fantastisk blog indlæg. Denne gang fra Style me Pretty. Kræft er er sygdom der kan ramme alle - også unge mennesker. Det kræver helt sikkert enorme mængder mod, styrke og superkræfter at kæmpe for sit liv... og det er jo netop hvad denne skønne brud viser.

For det første er hun jo enormt smuk i sin kjole og med det fantastiske cap slør - men hun viser altså også vejen for andre kvinder.

Det sætter også ting i perspektiv. Jeg mener det er jo et mere reelt problem denne brud stod med under planlægningen, da hun blev diagnosticeret med kræft. Bekymringer om babygråd i kirken, blomsterdekorationer, nuancer der ikke matcher og bestmans kedelige jakkesæt, blegner lidt ikke??? :loveboard:

http://www.stylemepretty.com/2014/05/12/courageous-bride-proves-bald-is-beautiful/

5306acbbc1657$!400x.JPG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Virkelig smuk brud. Det undrer mig dog at hun har bryn og vipper intakt?! Dem jeg har kendt og set som har mistet håret til kemoen mistede al hår, også bryn, vipper, arme, ben, armhuler...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig smuk brud. Det undrer mig dog at hun har bryn og vipper intakt?! Dem jeg har kendt og set som har mistet håret til kemoen mistede al hår, også bryn, vipper, arme, ben, armhuler...

Min tante beholde også vipper og bryn, de var ikke så kraftige/fyldige som ellers, men hun havde dem.... Kan i princippet også være extensions (ihvertfald på vipperne)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vipperne kunne godt ligne at de som minimum er suppleret med falske. Det havde jeg måske også gjort i den situation. Godt at høre at man kan være "heldig" i al elendigheden at få lov at beholde særligt bryn, som virkelig gør en forskel. :) Jeg undrede mig bare fordi jeg aldrig selv har set det. Der har de nærmere mistet netop vipper og bryn først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vipperne kunne godt ligne at de som minimum er suppleret med falske. Det havde jeg måske også gjort i den situation. Godt at høre at man kan være "heldig" i al elendigheden at få lov at beholde særligt bryn, som virkelig gør en forskel. :) Jeg undrede mig bare fordi jeg aldrig selv har set det. Der har de nærmere mistet netop vipper og bryn først.

Ja det ser så forkert ud når folk ikke har øjenbryn, om det så er pga sygdom eller fordi de selv har vokset det væk.... Min tante kom generelt rigtigt fint igennem det hele uden alt for mange smerter og ubehagelige symptomer.... Hun har lige fået et nyt bryst som erstatning for det de måtte fjerne for to år siden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vipperne kunne godt ligne at de som minimum er suppleret med falske. Det havde jeg måske også gjort i den situation. Godt at høre at man kan være "heldig" i al elendigheden at få lov at beholde særligt bryn, som virkelig gør en forskel. :) Jeg undrede mig bare fordi jeg aldrig selv har set det. Der har de nærmere mistet netop vipper og bryn først.

Ja det ser så forkert ud når folk ikke har øjenbryn, om det så er pga sygdom eller fordi de selv har vokset det væk.... Min tante kom generelt rigtigt fint igennem det hele uden alt for mange smerter og ubehagelige symptomer.... Hun har lige fået et nyt bryst som erstatning for det de måtte fjerne for to år siden

Ja nemlig - det ser meget mystisk ud. Godt at høre din tante er kommet godt igennem! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer