Cowoline

Hjælp! Bryllup for to

28 indlæg i dette emne

(Hver sød at se mit nye indlæg nederst)

Hej piger.

Jeg skal giftes med min kæreste fra USA til oktober :loveshower:

Men det er en lille smule upraktisk. Fordi at han bor i USA skal han indføres i Danmark vis familiesammenføring. Det betyder flere ting; 1 det skal nærmest ske så snart han kommer over grænsen så processen kan blive sat i gang. 2 vi skal ligge et depositum på 50.000 kr. ca. til en konto i syv år. :td: Oven i det kommer der udgifter med flybillet til ham, hans to hunde (de er bare SÅ søde) og shipping af hans personlige egendele (noget må vi tage som det kommer).

Men lad det nu ligge. Jeg skal giftes med manden jeg elsker så pyt. Men pga. de regler har vi ikke rigtig råd til at holde bryllup og det med at planlægge er heller ikke så let. Min kæreste er ikke så glad for mange mennesker og det betyder ikke det store for mig. Så spurgte han om det ikke bare kunne være ham og mig. Jeg svarede at det kunne det i princippet godt.

Så nu står jeg og skal finde ud af enten at holde et miniature bryllup eller et bryllup kun for to. Jeg er normalt kreativ, men på det her punkt er jeg bare totalt blank!

Vi snakker virkelig er lavt lavt budget og vi kan ikke engang nå at spare op - med mindre at vi skal vente endnu længere på at vi kan være sammen. :boohoo:

Har selv tænkt på et minicruise til England, men det er mere en mini bryllupsrejse.

Så hjæææææææææælp! Har i nogle ideer piger?

Redigeret af Cowoline
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en tur på rådhuset og så en romantisk middag for jer to, på en restaurant? Eller rådhuset og en hyggelig og romantisk picnic. Eller rådhuset/kirke og en middag med nærmeste familie (forældre og søskende) enten på restaurant eller måske så meget nede på jorden at i evt. gør det ved dine forældre eller hos dig/jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg jo ikke, om I skal vies i kirken eller på rådhuset, men der kan I jo godt vælge at have den aller nærmeste familie (forældre, søskende eller hvem der nu ellers betyder noget for jer). Selve vielsen koster jo ingenting, og ved da at min og H2B's familie for alt i verden gerne vil se vores vielse. Så pyt med, at de ikke kommer med til fest bagefter - eventuel kunne I have en lille bryllupskage, som I kunne servere sammen med et glas champange, måske hjemme hos jer selv eller dem alt efter hvordan pladsen er...

Og så kan I jo om aften bare selv (kun jer to) tage ud om aften og få en romantisk middag..

Men ellers synes jeg nu ikke, at der er noget galt i at tage på et minicruise den dag - så kan i spare op og komme på en lidt større bryllupsrejse senere.. Vi har f.eks. slet ikke planlagt en bryllupsrejse endnu, da vi ikke lige har pengene til det (og vil helst ikke ud og låne til den heller).. Er det forresten ikke også noget med, at man godt kan blive viet af en kaptain? Så kan I jo blive viet på cruiset, hvis det er noget for jer..

Ved slet ikke om du kan bruge noget af det, men det er et forslag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lav en skøn dag ud af det for jer selv, hvor i rigtig forkæler forkæler jer selv:

- Vielse på rådhuset

- massage/ spa / andet lækkert -

- champagne og kage fra fex. La Glace medbringes på Kastellet eller i den retning

- lækker middag og evt overnatning

Så kan man gentage dagen hvert år fremover med kage og champagne på Kastellet som en fast tradition der minder om en skøn dag.

Vidnerne kan være anonyme, så er det KUN jeres dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thanks:

Det er nogle rigtig gode ideer :thumbsupsmileyanim: . Havde selv tænkt på picnic, men tør ikke helt stole på vejret indtil en uge før da det er i oktober.

Det bliver om alle omstændigheder nød til at være uden hans familie, da de alle bor i USA. Min egen er lidt splittet. De nærmeste er nok bedøvende ligeglade, men min familie lidt længere ude vil nok gerne have bryllup. Min egen mor sagde at hun nok ikke ville komme til brylluppet. Hun har svært ved at gå og synes det var for besværligt at skulle komme. Min bror virker lidt ligeglad, men min familie har heller aldrig haft muligheden for at møde ham. (min kæreste og jeg boede sammen mens jeg var i USA, men min familie kom ikke over for at besøge mig). Jeg tror også at min familie synes det er lidt dumt at vi gifter os. Vi har kendt hinanden i 1½ år og boet sammen, men min familie mener det er forhastet. Jeg kunne nok godt følge dem, men når reglerne er som de er, kan vi ikke rigtig være sammen uden at være gift. Men jeg har besluttet mig for at det ikke skulle gøre det trist.

Da ingen af os er religiøse bliver det helt sikkert på rådhuset.

Mange af jeres ideer er rigtig gode, men med alle de andre udgifter vi har er jeg bange for vi ikke kan få råd. Jeg har ikke andet end max 4000 kr. fordi at vi har alle de andre udgifter forbundet med at han kommer.

Jeg synes det er svært for jeres ideer er rigtig gode og jeg vil så gerne, men sådan er det når reglerne er på tværs. :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan sagtens lave en lækker dag for to! Jeg ville nok vælge et billigt hotel ophold, det kan man finde på diverse dealsites rundt omkring, for den jeg arbejder for kan man f.eks. få ophold for to, inkl. 3 retters menu og en overnatning for 700 kr (vestjylland). Men der findes da billige steder hvor man kommer væk!

Jeg synes dog at du skal tænke over hvad det er du vil, og hvad det er han vil:

Vil I giftes fordi det er specielt, jer forevigt og dette skal være jeres helt specielle bryllups dag? Eller vil I giftes fordi reglerne siger I skal..... Hvis det er det sidste ville jeg ikke gøre det til det helt store, og jeg ville nok bare tage ud og spise og ikke have at dagen skulle være noget specielt.

Til sammenligning kan jeg fortælle at jeg bor i Holland og hernede SKAL man giftes på rådhuset før man bliver gift i kirken. Da det koster ca. 8.000 kr at blive gift på rådhuset på en lørdag, har vi valgt at blive registreret på rådhuset om torsdagen, og velsignet i kirken om lørdagen, og bryllupsdagen er for os om lørdagen, torsdagen er bare en helt normal dag, vi har inviteret vores søskende og forældre til at komme med, og vi forventer at de bagefter bliver sat igang med at hjælpe med at gøre klar til festen om lørdagen!!

I kunne jo gøre lidt det samme: Lige nu bliver i gift fordi I skal! Men så kan I jo sagtens spare sammen, og så holde et bryllup f.eks. næste sommer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Shii.

Det er helt klart fordi vi gerne vil. Han elsker mig meget højt og har talt om at blive gift efter vi kun havde kendt hinanden i 4 måneder. Men omstændighederne gør bare at vi ikke kan spare op til det eller noget. SÅ omstændighederne tvinger os til at gøre noget, som vi egentlig rigtig gerne vil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cowoline - jeg står i nogenlunde samme situation som dig… min kæreste er dog fra Fiji, og vi har været sammen i et lang distance forhold i snart 5 år - og det har vi valgt fordi vi ikke ville giftes pga. reglerne, men først når vi følte det var rigtig for os som par...

Den løsning vi har valgt er at gå på rådhuset i første omgang (SLET IKKE det vi egentlig gerne ville), men visumreglerne er så sindssygt besværlige, at jeg simpelthen ikke kan overskue at stå med mad og fest til 40 mennesker, og så bliver vi forsinket med visum og sådan…

Så vi går på rådhuset, når han en gang kommer, og så planlægger vi og spare sammen til bryllup, som forhåbentlig skal holdes året efter. Det har både den fordel at vi kan planlægge brylluppet sammen, og nå at spare lidt penge om (for som du selv siger, så er familiesammenføring ikke ligefrem billigt). Men det har også den fordel at min kæreste kan nå at få nogle venner, som han gerne vil have med til brylluppet, i stedet for at han er "inviteret" til mit bryllup…

For os bliver rådhuset intet specielt. Der er lidt knas i min familie, som er super skuffet over ikke at må komme med, men jeg har altid gerne ville giftes i kirken, og jeg synes det er smadder svært at retfærdiggøre at holde det rigtige bryllup med min familie, hvis de allerede har set os blive gift på rådhuset, og hans familie slet ikke får del i noget af det…

Hvis I vælger at blive gift i England eller lign. Så vær lige opmærksom på alle de papirer du skal have med fra Danmark (og som din kæreste skal have med fra USA, uanset hvor I bliver gift) - men disse papirer er altså ikke helt billige, så det er i hvert fald en ekstra udgift!

Jeg synes I skal sætte jer ned og snakke om hvad I gerne ville have. Hvis I gerne vil på cruise, så kunne en nemmere løsning jo være, at blive gift på rådhuset, og så stikke af på cruise?

Jeg vil dog sige, at jeg ved der kommer en pokkers masse papirarbejde med en familiesammenføring, og da man ikke længere er sikret at må blive i Danmark mens de ordner papirerne, men man nu skal søge om det, så tror jeg nok at jeg ville lade rådhus være rådhus, og så få ordnet papirerne! Det er sgu ærgerligt at skulle betale nye billetter frem og tilbage, fordi man ikke når det inden det 3 mdr. visum udløber…

Man skal jo også lige medregne at I ikke kan søge om vielses-tilladelse før han kommer til Danmark - fordi de skal bruge hans underskrift, have hans papirer og se hans originale pas. Og herefter skal man jo så først have vielses papirerne og få en dato på rådhuset, og herefter søge familiesammenføring på under 3 mdr. (ps. hver lige opmærksom på at hans papirer, om at han ikke har været gift før, skal verificeres på en bestemt måde og at de ikke må være mere end 3 mdr gamle den dag i søger om jeres vielses-papirer)

Det er knald besværligt det vi er ved at rode os ud i :) men som du selv siger, så er det vigtigste jo at man bliver gift med den mand man elsker. Min familie var også imod det til at starte på, men efter de har lært ham bedre at kende, så elsker de ham og de glæder sig sindssygt til at han bliver en del af vores familie og kan blive her! Så måske din familie bare skal have en chance?

Jeg håber det lykkedes for dig i hvert fald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig ville jeg leje en lækker hotel suite for en overnatning og med morgenmad (ca 1500kr)

Og så ville jeg sørge for en masse små overraskelser af familie og venner. Det vil gøre dagen helt speciel og fyldt med kærlighed.

F.ex. få en god ven eller et familiemedlem til at stå for en brudebuket. Jeg synes det føles helt specielt at få en buket der er lavet specielt til en af en man kender.
Så ville jeg spise ude og få en god middag, men måske få en god veninde eller lign til at lave en dessert til jer, der kan spises på hotelværelset. Igen en overraskelse, hvordan den ser ud og hvad det er, og man kan mærke der er blevet lagt kærlighed i at lave den.
Måske få venner og familie til at skrive små kort/lykønskinger til jer, som I kan læse sammen om aftenen.

I kan så hygge og hvad I nu skal om aftenen, og om morgenen spise morgenmad sammen på hotellet og starte jeres nye liv sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville også til at skrive det med deals om ophold og 3 retters, nogen kroer, hoteller og spasteder laver også deres egne pakkeløsninger og hvis man giver sig god tid kan man finde ret gode steder med virkelig god mad :)

I kan jo altid blive viet på rådhuset nu og have en dag for jer selv også måske senere holde bryllup for familie og venner :)

Redigeret af Malle8200
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis i skal på rådhuset, så kan i jo få to vidner derfra.
Her er et link til Feline der har billige ophold oftest med mad. Kan på det varmeste anbefale dem, vi har brugt dem flere gange. I øvrigt tror jeg at det med cruise til England er et overstået kapitel til Oktober.

http://www.weekendophold.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg så et program engang med nogle der heller ikke havde råd. Så de indviterede venner og familie til det de troede var en grillfest hvor de selv skulle medbringe kød. og da de mødte op viste det sig så at det var et bryllup, hvor de havde fået bogmesteren ud til dem for at vie dem. Det syntes jeg var en sød ide.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig, havde jeg nok også valgt en af de der deals. Der findes så mange derude, fx:

http://byensscoop.dk/campaigns/single/61623

Og hvis den deal i finder koster under 1000 kroner, er der jo også råd til resten af brylluppet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt så.... Som nogle herinde foreslog besluttede jeg mig fpr at vi kunne tage et af de der deals og have en hyggelig nat på et hotel.

Jeg er nu i en lidt øv situation, men det kræver lidt baggrunds viden. Jeg har mit eget hus som jeg købte sammen med min mor og min ex (du læste rigtigt), fordi min mor var (og er) meget syg. Hun ville få meget gavn af at jeg var tæt på og kunne hjælpe hende og hun kunne så hjælpe med at passe hund og børn når de nu kom til. I mellemtiden blev min ex træt af at bo sådan her og efter jeg fik en depression fortalte han mig at jeg aldrig ville blive egnet til at være mor og at jeg var ynkelig fordi at jeg gerne ville have sex mere end en gang hver 6 måned :S (det tog ham 11år at finde ud af!) Men lad nu det ligge. Min mor bor dog stadig i sin egen lejlighed af huset og jeg i min egen del. Min kæreste amerikaner har intet imod at bo sådan og så længe han kan være sammen med mig er han lige glad :a1221: :a1221:

Nåh, problematikken ligger i at jeg var lidt trist over ikke at vi ikke ville have ting som at skære kagen ud osv. Små dumme bryllupstraditioner, men som gør dagen unik. Så jeg gik ned til min mor for at snakke med hende om tingene. Min kæreste flytter hertil med sine to hunde til oktober og vi skal giftes ugen efter for at kunne søge familiesammenføring osv. Vi snakkede lidt frem og tilbage, min mor og jeg, og det gik sådan her.

Mig: "Jeg tænkte vi kunne tage en af de der deals på et hotel og så komme hjem dagen efter."

Mor: "Hvad så med hundene? Ja for jeg vil i hvert fald ikke passe dem!"

Mig: "Nej, så må vi jo lade være. Jeg ved bare ikke hvordan jeg ellers skal gøre dagen speciel." (Håbede på hun måske havde en ide)

Mor: "Jeg kan altså ikke forstå hvorfor i ikke kan vente de tre måneder han må være her." (Et emne vi har diskuteret før)

Mig: "Fordi at lovgivning er lavet så han kun må opholde sig her i 3 måneder af gangen. Og hvis familiesammenføringen ikke er godkendt inden de tre måneder skal han rejse hjem igen, før han må komme tilbage. Det vil blive meget dyrt. Desuden skal han betale for lægehjælp osv. indtil det er godkendt. Han må ikke arbejde, hvilket betyder jeg skal forsørge ham og betale hans insulin i denne periode. Så jo før vi kan få familiesammenføringen godkendt, des lettere bliver vores situation" (min kæreste er diabetiker.)

Mor: "Ja, det fatter jeg ikke! Du er også hele tiden så utilfreds!"

...................... suk!...... Så ja.... naturligvis kan jeg ikke tvinge hende til at passe hundene, og jeg kan godt se det når min hund og hans ikke kender hinanden - der kunne jo være problemer. Hvilket er grunden til at vi gerne ville tage vores tur til London når hans familiesammenføring var godkendt og vovserne kender hinanden. Men nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre. Vi kan da altid lave en romantisk middag og sådan, men det er vores bryllupsdag. Vi kunne fejre det senere, men jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg ville pririoterer pengene anderledes. Istedet for at holde noget ville jeg sige "Vi er jo gift, så er det vigtigere at få lavet noget på huset."

Jeg elsker min kæreste så meget, så naturligvis vil det være særligt at jeg bare skal giftes med ham. Jeg kan også sagtens leve med at det kun bliver ham og mig og ikke har stor fest, men jeg vil bare gerne gøre noget ud af det. Jeg ved bare ikke hvordan nu :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke andre der kan passe de hunde? Eller hvad med at tage et sted hen hvor I må have dem med?

Dem jeg kender har endten hund selv eller ønsker ikke besværet. Min ex fik bilen da jeg fik huset, så jeg har ikke engang muligheden for at vi kunne tage i et sommehus et eller andet sted. Desværre så er jeg den hjælpsomme i min omgangskreds, mens omverdenen har en vane med at sige "puuff" når jeg har brug for hjælp. Føler mig ret alene i alt det her. Jeg har min far, som har været sød at hjælpe med nogle ting, men han har ingen bil og der må ikke være hunde i hans lejlighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der ikke en hundepension, I kan lade dem få en enkelt dag og nat i?

Ja og nej. Problemet er at min egen hund er en jeg har reddet fra at blive aflivet - fordi hun ikke kan ret godt med andre hunde. Så når han kommer med sine hunde, bliver det en omvæltning for hende. Har haft hende i fem år og selvom hun er meget bedre, så stoler jeg ikke på hende i fremmede menneskers hænder. Det er også grunden til at min mors ønske ikke er helt uforståeligt. Den enste grund til at jeg ville stole på min mor er fordi hun har trænet politihunde mm. i rigtig mange år, så jeg vidste det var en der vidste hvad der skulle til, hvis der skulle ske noget.

Jeg prøver at finde på noget romantisk man kan gøre hjemme, men lige nu virker det hele som billige date ideer. Må nok bare affinde mig med at det bliver som det bliver og være glad for at jeg får manden jeg elsker - i sidste ende er det jo også langt det vigtigste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at sætte en af de der billige pavillioner op, hæng tyl op i loftet sammen med lyskæder, sæt et bord og to stole derind, dæk lækkert op og bestil noget lækkert mad udefra.... Da vi var i Egypten for nogen år siden spiste vi den ene aften nede i sådan et telt-agtigt noget nede på stranden bare os to, det var vildt romantisk.... Det er måske ikke helt det samme hjemme i ens egen have, men synes alligevel at det kan være hyggeligt og lidt anderledes end bare at spise en pizza foran TV'et

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kan så godt sætte mig ind i dit sted… (vil lige først sige, at det ikke er helt rigtig at jeres familiesammenføring skal være godkendt inden for de 3 mdr. hvor han har turistvisum - Når I søger, kan I søge om at han får lov at blive indtil sagen er gået igennem, det er ikke sikkert han får lov, men det gør de fleste! Og så skal du lige huske at I formentlig ikke kan søge om vielsespapirerne inden han er her, og derfor ikke helt kan regne med at I kan blive gift efter en uge) Men jeg kan godt følge dig, da mig og min kæreste er i nogenlunde samme situation (som nævnt tidligere)…

Nåh det er sagt, så synes jeg sgu din mor virker lidt smålig. Du har købt et hus, hvor du lader hende bo og hvor du hjælper hende og så kan hun ikke passe jeres hunde for en enkelt aften. Undskyld mig, men det synes jeg sgu ikke hun kan være bekendt. Hvis hun er så meget imod jeres ægteskab og forhold, hvordan har I så tænkt jer at få det til at gå, når I alle tre skal bo sammen?

Derudover, jeg kan SÅ godt sætte mig ind i dine tanker om at gå glip af at gøre dagen speciel, og at man hellere vil bruge pengene på noget andet, fordi man senere tænker "vi er jo alligevel blevet gift". Har været der!!!! Og er der stadig nogen gange… men jeg tror altså virkelig det handler om at ændre din holdning. Jeg sagde til min kæreste (efter at have tudet over det i et par dage, at jeg ikke kunne få det på min måde), at hvis vi gør dagen så lidt speciel som overhovedet mulig, og vi ikke kalder den vores bryllupsdag, så behøver den ikke være andet end en del af hans papirer - og så kan vi holde drømmebrylluppet året efter med velsignelse i kirken og fest som vi har lyst til. Og da vi har prioriteret sådan, så føles det ikke længere som om vi skal giftes to gange, men mere som at vi skal giftes til næste sommer i kirken, og jeg glæder mig :D Da det er et valg der er taget og vi er gået i gang med at planlægge festen, så føler jeg ikke at jeg "spilder" mine penge, for det er jo MIT bryllup :D (ved ikke om det giver mening. Det tog nogle dage/mdr. at vænne mig til tanken, men jeg er blevet glad for beslutningen nu)

Og så ved jeg godt at det ikke hjælper SÅ meget på penge situationen, men ved ikke om I ved, at hvis din kæreste har været i Danmark før, og er rejst til tiden, så har I mulighed for at søge visum som gælder i 5 år. Ikke så han kan blive her, men så han kan rejse frem og til bage hver 3. mdr. uden at skulle søge visum igen. Dette kunne være en god løsning at søge om i det tilfælde, at vielsespapirerne er langt tid om at komme eller der sker noget andet som gør at I ikke når at blive gift inden de 3 mdr. er gået, eller hvis han får afslag på at må blive. Jeg ved godt flybilletterne er de dyrereste (til Fiji koster de 10.000 kr tur-retur), men det sparer da nogle penge på visum ansøgninger, plus at man kan bestille billetter i god tid, uden man behøver have de dyre med kort varsel...

Håber det hjælper lidt på dit humør, og du må altid gerne skrive til mig, for som sagt er jeg i samme situation! Og jeg ved hvor svært og hvor ked af det man bliver, når familien ikke lige forstår og støtter en, når det kommer til familiesammenføring :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en virkelig sød ide, Camilla. Havde tænkt på noget ligende, men det er i oktober måned, så det kan godt blive lidt koldt. Tænker på at pynte soveværelset rigtig fint og hænge noget stof op så vi kan få den telt følelse og så lave os en bryllupskage.

LinogDalton: Tusind tak for støtten. Jeg ved godt de ting du siger, men gad ikke lige en længere redegørelse for min mor - især når jeg har snakket med hende om det før. men tak fordi at du tog dig tid til at forklare mig det :) Jeg føler bare at jeg hele tiden slår hovedet med en mur. Også fordi at det hele er så indviklet med at få ham ind i landet osv. Nogle gange bliver det bare for meget. Jeg prøver at fokusere på det positive, det er bare svært når jeg ikke rigtig har nogen at støtte mig til. Især når omverdenen tror at det er mig der vælger at det skal gå så stærkt, mens jeg føler at systemet tvinger mig til at skynde mig, hvis jeg vil have min kæreste.

Spurgte min veninde om hjælp hun havde to svar, 1 "i kan jo bare holde et lille bryllup for 20 mennesker." 2 "Hvorfor skal et dog være så hurtigt efter at han er her?" Igen havde jeg forklaret reglerne flere gange.

Min anden veninde (sagde sarkastisk) "Det lyder godt nok romantisk".

Redigeret af Cowoline
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså har han været her før? Eller er det efter han har været her en uge på sin første tur til Danmark at I vil giftes?

Min familie har heldigvis valgt at støtte os efter min kæreste var her i 3 mdr. i aug-okt sidste år. Men vi har været sammen i 5 år, og inden var det totalt op ad bakke ligesom hos dig. Det er pisse hårdt, og man føler sig virkelig alene og det er mange hårde beskeder og valg man skal træffe.

Hvor længe har I været sammen? Ved godt det er et lorte råd, og jeg bliver også stadig ked af det, når vi har modgang, men det bliver nemmere med tiden, når man vænner sig til modgangen.. Man må tage en dag af gangen.

Måske du skulle tage en snak med din kæreste om, hvad der er vigtigt for ham med brylluppet? Det hjalp i hvert fald rigtig meget for mig, da vi fik snakket det igennem. Og vi blev enige om, at det mest rigtige for os, var at acceptere rådhus brylluppet, for at vi kunne gå og hygge os sammen med at planlægge det rigtige bryllup. Det har gjort mig væsentlig gladere at få brylluppet skilt fra alt det papirarbejde, som hører til en familiesammenføring… Og uanset hvad, så er det vigtigste at din kæreste altid støtter dig, så væn dig til at snakke med ham i stedet for dine veninder! Hvis I virkelig er rigtige for hinanden, så vil de også se det med tiden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han har ikke været i Danmark før, men vi har boet sammen i USA og har været sammen i to år. En af grundene til at han ikke har været her er økonomi. Han diabetes kan være et problem og han kan ikke bare rejse fra sit arbejde i en længere periode. Så det er mere eller mindre alt eller intet. Derudover arborterede jeg kort inden jeg skulle rejse sidst. Det har været ekstra hårdt for os, da vi gerne vil have en familie, men så længe vi bor i hvert sit land kan det ikke komme på tale. Han flytter herover fordi at jeg har mit hus osv, hvilket gør situationen let lettere. Samtidig kan han få bedre behandling når familiesammenføringen har fundet sted.

Desuden så savner jeg ham bare SÅ meget. Det var noget af det hårdeste jeg har prøvet at rejse fra ham sidst og ikke vide hvornår jeg fik ham at se igen.

Har snakket med ham om hvad han ville og havde forestillet sig, og om vi skulle vente til at hans far rejste til Ungarn så han kunne komme herop (farens kone er fra Ungarn). Men min kæreste sagde at for ham var det vigtigste at han blev gift med mig, og så var alt andet ligegyldigt. :a1221:

De få mennesker jeg har er støttende på mange områder, og de har intet imod min kæreste. Problemet er bare at nogle af dem er meget forsigtige, og min mor hader bare forandringer. Hun kan godt det ene øjeblik sige at hun glæder sig til at han kommer, og så det næste være lidt besværlig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer