Cowoline

Hjælp! Bryllup for to

29 posts in this topic

Man kunne gøre det udendørs i en park el.lign. og så invitere de nærmeste til sammenskuds-picnic. I kan evt ønske jer støtte til dagen (i form af mad/drikke osv) i stedet for gaver...

0

Annonce ♥

Så tag ud og spis rigtig godt istedet.

Evt Michelin mad og evt en limo tur sammen rundt i et par timer. Jer to og champagne.. Så blir det da en mindeværdig og sjov/speciel dag alligevel :-)

0

Så tag ud og spis rigtig godt istedet.

Evt Michelin mad og evt en limo tur sammen rundt i et par timer. Jer to og champagne.. Så blir det da en mindeværdig og sjov/speciel dag alligevel :-)

Man kunne gøre det udendørs i en park el.lign. og så invitere de nærmeste til sammenskuds-picnic. I kan evt ønske jer støtte til dagen (i form af mad/drikke osv) i stedet for gaver...

Det er nogle rigtig gode ideer. Jeg vil vente med at beslutte noget indtil jeg ser hvor koldt det bliver. Det er jo oktober. Havde tænkt på at tage et telt og dekorere det rigtig romantisk og have en hygge aften ham og jeg. Jeg må kunne skaffe en varmedims så det ikke er for koldt at være i teltet.

0

Hvis I skal vies, kræver det to vidner. Så hvis det var os, der holdt bryllup for 2, så ville det reelt være bryllup for 4, fordi vi ville have vores gode vennepar som vidner og derefter ha dem ud at spise på en super lækker restaurant. Og så ville jeg ha booket et lækkert hotelværelse til bryllupsnatten.

Som vidner kan man arrangere degnen og organisten - det gjorde mine svigerforældre da de blev gift for 51 år siden :)

Men er det mon ikke muligt at tage på det omtalte minicruise og så blive gift ombord - så kan I slå 2 fluer med ét smæk - bryllup og rejse i ét??

0

Annonce ♥