Shii

Brudesko til en bred fod?

17 posts in this topic

Jeg har simpelthen kigget alle vegne, og synes bare kun jeg kan finde "gamle kone sko", når jeg skal finde en fin brudesko til en bred fod!

Jeg overvejer om jeg skal kigge efter et par lilla stilletter i stedet for?

Hvor køber i, og det skal være online, jeres sko til brede fødder?

Det må også gerne være udenlandske sider.

Max prisen er 2000 kr. tror jeg.... Måske mere :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg har fundet på Brandos. Jeg har også brede fødder, så jeg er gået efter lædersko :)

Chie Mihara er dejlig brede - der er en hvid sko på Brandos, som jeg prøvede, men den var desværre ikke i min størrelse. Dog en rigtig lækker sko :)

I et lavere budget, så er Tamaris også bredere end andre mærker :)

Jeg er endt med en Tosca Blu sko, som også er bred nok :) De er grønne og jeg ELSKER dem :lol:

Edited by Rose90
1

Jeg har bestilt et par beige lædersko på zalando og vil så bestille læderfarve fra www.laederiet.dk hvor de har 50 farver man kan købe. Farven koster ca. 175 kr for 1/4 liter. Jeg har ikke fået mine sko endnu - bestilte dem i weekenden, men håber de er brede nok (Taupage i en Mary Jane model)

Bare en idé til at få de lilla sko, når nu de er umulige at finde på nettet eller i butikker (har i hvert fald opgivet)

0

Annonce ♥

Chie Mihara er også mit bud. Skønne sko, også til os med bredere plader. Fås i diverse webshops indenlands og udenlands, designeren har også en webshop selv.

0

Her kan du også finde en masse søde sko som er i bred variant ( kan tilvælges.) https://www.etsy.com/dk-en/shop/Londonxox?ref=pr_faveshops

Der er også en engelsk side hvor de har ret mange i bred variant. http://www.elegantsteps.co.uk/

:biggrin: Jeg har selv ledt land og rige samt nærved hele nettet tynd for at finde brudesko i bredere variant. Min erfaring er dog at touch ups ikke er så brede selvom de er bestilt brede så dem vil jeg fraråde.

0

Annonce ♥

Et andet tip kunne være at købe et par dansesko. Enten standard eller latin sko. Jeg ved at mærket Supadance laves til brede fødder. Så skulle du i hvert fald gerne få en sko der er behagelig at have på. Jeg har bestilt et par af deres standardsko til brylluppet. Du kan købe dem i hvis og så kan du nemt farve dem hvis du vælger en satin model :-)

0

Jeg bruger str. 39-40, men min ene fod er 26 cm i omkreds (tilsvarende en størrelse 42!). Hvilket betyder at normalt skal jeg købe en str. 42 og svømme rundt i den med min normal størrelse fod som er tilsvarende en str 40.

0

Evans.co.uk :) alle deres sko er bredere end normalt og de har så også en EKSTRA bred form som de kalder "EEE fit" :)

WOW, er helt vild med mange af deres sko, og det er da MEGA billigt?!?

Jeg står lige nu og overvejer disse to:

20N05QMUL_large.jpg

Eller:

20N06QGRY_large.jpg

0

Annonce ♥

Evans.co.uk :) alle deres sko er bredere end normalt og de har så også en EKSTRA bred form som de kalder "EEE fit" :)

WOW, er helt vild med mange af deres sko, og det er da MEGA billigt?!?

Jeg står lige nu og overvejer disse to:

20N05QMUL_large.jpg

Eller:

20N06QGRY_large.jpg

Super at du kunne bruge siden :)

Uhh de første er jeg heeelt vilde med, elsker den brede hæl! Desværre kan jeg ikke passe deres sko, da mine fødder (som det eneste på mig :lol: ) ikke er særligt brede.. Jeg har indimellem købt støvler hos dem, da skaftet er med ekstra bredde og kan rumme mine tykke lægge :thumbsupsmileyanim:

Du kan evt. også tjekke www.newlook.com, deres plus size range inkluderer også sko, men vær obs, for det er langtfra alle deres sko der er ekstra brede - også selvom det er i plus-sektionen! Men priserne er i top og de har også meget pænt tøj :thumbsupsmileyanim:

1

TAK så mange gange TAK!

I dag har jeg modtaget to par lækre sko, og de passer PERFEKT! Så jeg kan virkelig anbefale det sted til brede fødder, det er bestemt ikke sidste gang jeg køber sko derfra!!!!

Her er et billede af min grimme fod i skoen, som er SMUK:

htfb4m.jpg

0

TAK så mange gange TAK!

I dag har jeg modtaget to par lækre sko, og de passer PERFEKT! Så jeg kan virkelig anbefale det sted til brede fødder, det er bestemt ikke sidste gang jeg køber sko derfra!!!!

Her er et billede af min grimme fod i skoen, som er SMUK:

htfb4m.jpg

Skønt at du kunne bruge siden og mit tip! Suuuper flotte sko, jeg er vild med dem!!

0

Annonce ♥