for_altid<3

indgangs musik...

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal gå ind til den traditionelle... Vi snakkede om på et tidspunkt, at finde på noget andet, men vi har ikke rigtig en sang som passer, som vi anser som vores :)

Men hvis du har en anden, hvor du bare tænker at det lige er dig/jer, så synes jeg klart at det er en super god idé :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal gå ind til Bachs Air on a G-string. Helt stille og rolig og meget smuk. Vi har så spurgt pianisten, som skal spille til middagen, om han kan spille den samme når vi går til bords. Det kunne være en fin måde at binde det hele sammen på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal gå ind til Schubert`s Ava maria. Og det bliver med orgel og så vores nabo der spiller cello. ÅH det bliver bare SÅ smukt :a1221:

Vi har valgt den sang, fordi min kæreste er halv spansk, og hans ene spanske bror havde ytret at han ville have elsket at syngeden i kirken. Den spanske familie er desværre ikke en del af vores bryllup, da hverken vi eller de har råd til at få dem herop. Men vi tager så derned på bryllupsrejse i stedet for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik ind til "Brudmarsch på ett tema från Oviken".

Organisten havde arvet noderne fra hendes far. Da hun spillede den første gang var jeg bare ikke i tvivl. Så simpelthen mig selv gå op af kirkegulvet.

Må så indrømme, at på selve dagen hørte jeg overhovedet ikke stykket. Var alt for opslugt af at se min dejlige (daværende :cheerleader3:) kæreste stå og vente på mig oppe ved alteret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik ind til den sang som blev sunget i kirken ved Daniel og kronprinsesse victorias bryllup - den er så smuk...

Hvilken af sangene? :)

Vi brugte "when you tell The world your mine", af Agnes og Bjørn...

tog versionen fra kirken, da den er så meget flottere i versionen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer