Dinie

åååhhh nej, nu gik det lige så godt...

19 indlæg i dette emne

Øv, feststedet vil ikke tillade vores "kokke" med personale til brylluppet.

Vi har booket et billigt, men godt sted, der opfylder vores krav med plads til 60 pers ca, band der kræver 4x5 meter og dansegulv. + det gerne skal ligge tæt ved hjørring af hensyn til gæster der skal finde overnatning.

Så er der nogen der kender til sådanne steder i omegn af hjørring? Prisen spiller selvfølgelig også en rolle :(

Tæt ved/omegn af hjørring

60 pers

band 4x5 meter

dansegulv (altså plads til det)

pris

Øv, hvor er det surt, nu troede vi jo lige at der var styr på det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og jeg tror at jeg har tjek på de mest gængse.. Håber vist bare på at der kommer noget dumpene, som man ikke havde hørt om :)

Er der nogen der kender til Laden på ved hotellet i Lønstrup? Må man selv medbringe eller?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ingen steder i Nordjylland, men I har jo lært at I skal spørge feststedet ad om visse vilkår inden I bestiller.

Det er fint at spørge I dette forum, men det er bedst at spørge det konkrete feststed, da svarerne i denne tråd kan have indgået en individuel aftale, som altså ikke siger noget generelt om feststedets vilkår for leje.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ingen steder i Nordjylland, men I har jo lært at I skal spørge feststedet ad om visse vilkår inden I bestiller.

Det er fint at spørge I dette forum, men det er bedst at spørge det konkrete feststed, da svarerne i denne tråd kan have indgået en individuel aftale, som altså ikke siger noget generelt om feststedets vilkår for leje.

Jamen det er jo netop problemet, vi havde jo aftalt med feststedet, at vores cater måtte komme.

Det jeg efterlyser nu, er bare ideer eller forslag til steder der er store nok, og hvor man selv må medbringe mad. Selvfølgelig skal man da tale med feststedet og lave en aftale selv, den gjaldt jo bare ikke i dette tilfælde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ingen steder i Nordjylland, men I har jo lært at I skal spørge feststedet ad om visse vilkår inden I bestiller.

Det er fint at spørge I dette forum, men det er bedst at spørge det konkrete feststed, da svarerne i denne tråd kan have indgået en individuel aftale, som altså ikke siger noget generelt om feststedets vilkår for leje.

Jamen det er jo netop problemet, vi havde jo aftalt med feststedet, at vores cater måtte komme.

Det jeg efterlyser nu, er bare ideer eller forslag til steder der er store nok, og hvor man selv må medbringe mad. Selvfølgelig skal man da tale med feststedet og lave en aftale selv, den gjaldt jo bare ikke i dette tilfælde.

Ok. Det fremgik ikke klart.

Så er der jo tale om aftalebrud, og den difference I kommer til at betale for det nye sted, kan I kræve betalt at det sted der ikke formår at opfylde deres aftaler. Det er naturligvis nemmest hvis I havde en skriftlig aftale. Pøj med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Smukke :)

Tror desværre det bliver svært at finde et sted hvor I kan have egne "kokke".. plads nok OG der kan tilbydes overnatning..

min søster holdt deres bryllup på Tårs Hotel.. der var rigtig fint .. meget plads og man kunne få et "godt" tilbud på overnatning men tror desværre ikke man selv må have kokke med.. :(

Knivholt i Frederikshavn har også store rum og man kan selv have kokke/ mad med har jeg hørt.. men der er der ikke overnatningsmuligheder..

Men holder lige ører og øjne åbne.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Smukke :)

Tror desværre det bliver svært at finde et sted hvor I kan have egne "kokke".. plads nok OG der kan tilbydes overnatning..

min søster holdt deres bryllup på Tårs Hotel.. der var rigtig fint .. meget plads og man kunne få et "godt" tilbud på overnatning men tror desværre ikke man selv må have kokke med.. :(

Knivholt i Frederikshavn har også store rum og man kan selv have kokke/ mad med har jeg hørt.. men der er der ikke overnatningsmuligheder..

Men holder lige ører og øjne åbne.. :)

Hejsa :) Ja det er rigtig nok, vi er også gået væk fra det med overnatning, for det bliver for svært. Tak min ven :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad med ellers at finde en spejder hytte eller lign? Der er da mange stedet, hvor lokalerne kan pyntes ok fint og så er der både mulighed for at sørge for det hele selv og overnatning? Men hvad med ellers at lave privat inkvartering hvis festen er tæt på hvor I selv bor?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad med ellers at finde en spejder hytte eller lign? Der er da mange stedet, hvor lokalerne kan pyntes ok fint og så er der både mulighed for at sørge for det hele selv og overnatning? Men hvad med ellers at lave privat inkvartering hvis festen er tæt på hvor I selv bor?

Hej, det ville vi også gerne, men det er ikke rigtig til at finde nogen hytter der er store nok desværre. Vi skal egentligt ikke sørge for indkvartering, det er mere et sted at holde festen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Smukke :)

Tror desværre det bliver svært at finde et sted hvor I kan have egne "kokke".. plads nok OG der kan tilbydes overnatning..

min søster holdt deres bryllup på Tårs Hotel.. der var rigtig fint .. meget plads og man kunne få et "godt" tilbud på overnatning men tror desværre ikke man selv må have kokke med.. :(

Knivholt i Frederikshavn har også store rum og man kan selv have kokke/ mad med har jeg hørt.. men der er der ikke overnatningsmuligheder..

Men holder lige ører og øjne åbne.. :)

Jeg ved ikke om de er booket så langt frem, men Harlev Mølle har vi booket til vores bryllup. folk, der har holdt fest der har kun gode ting at sige om det, og det er billigt.

Hej, det ser også hyggeligt ud, men ligger lige 150km for langt væk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har googlet mig grøn i hovedet nu.. :wink:

og droppet overnatningsmuligheder men fokuseret på plads til mange mennesker og at man kan råde over køkkenet..

Fandt dem her.. Så kan du se om det er noget :)

Asdal Sognegård plads op til 150 gæster

Huset Sdr Harritslev optil ca 100 gæster

Lendum Kultur og Forsamlingshus optil 200 gæster..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har googlet mig grøn i hovedet nu.. :wink:

og droppet overnatningsmuligheder men fokuseret på plads til mange mennesker og at man kan råde over køkkenet..

Fandt dem her.. Så kan du se om det er noget :)

Asdal Sognegård plads op til 150 gæster

Huset Sdr Harritslev optil ca 100 gæster

Lendum Kultur og Forsamlingshus optil 200 gæster..

Tak skal du have :) det kigger vi nærmere på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, lyder ikke fedt!!

Min fætter holdt bryllup forrig weekend i Klitstuen i Blokhus (ved godt det er et stykke fra Hjørring...), MEN det var SÅ lækkert; fantastiske omgivelser, masser af plads med fint køkken - de havde også catering. Vi var ca 65 gæster og det var rigtig fint; der er et fint, stort rum hvor vi fik kaffe mens der blev stillet op i "festlokalet" og der var masser af plads til dans bagefter.

Desuden er der lækker gårdhave og mulighed for overnatning til en del mennesker.

Prisen kender jeg ikke, men her er et link: http://www.kolonierne.dk/node/65

Håber meget det løser sig for jer!!

KH Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er heller ikke så velbevandret i Nordjylland men mener også at det bør stå rimeligt klart når man booker et sted om det man booker er en komplet løsning med mad og personale eller man blot lejer de rå lokaler og derved selv skal stå for resten. Er det et hotel eller en restauration giver det næsten sig selv men der er også flere selskabslokaler og forsamlingshuse der er begyndt at entrere med det jeg kalder komplette løsninger. Der kan man så se det på prisen.

Derfor lyder det der er sket i ovennævnte situation også meget underligt og ja der er klart tale om aftalebrud hvis de tidligere har sagt god for at I selv havde en kokkeløsning med men det kan være noget med arbejdstilsyn og restriktioner på om der må laves og tilberedes mad i lokalerne.

Det bør ikke være svært at finde et sted. I lægger jo ikke op til at der skal være overnatning på stedet. Blot at der skal være overnatningsmuligheder for gæsterne i nærheden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer