Chm1234

I morgen!?!?!?

5 posts in this topic

Så er det ved at være... I morgen siger jeg ja til mit livs kærlighed :D Glæder mig sindssygt meget...

Men er du vimmer der er mange ting at tænke på i dag...

Vi skal ud og have pyntet vores borde i dag og ordnet en masse andre små ting...

På min to do liste har jeg endda skrevet at jeg skal huske at barbarer ben og under armene... Man er jo helt rundforvirret.. :P men tror der er mange der kan følge min sindstilstand...

Men min store bekymring lige pt er min kjole! For den sidder godt nok stramt, for stramt tror jeg.. :( Men jeg må jo overleve og lyne den ned engang imellem :)

Men hvad laver alle i andre 24 Maj brude i dag? :) er der nogle gode fif's i kan give os andre :)

0

Annonce ♥

Tillykke med i morgen:) Håber i får en fantastisk dag og du kan overleve kjolen - måske du skal tage en skiftekjole med just in case?:) Det ville jeg nok gøre. Hellere skifte kjole efter brudevalsen end at skulle gå i seng efter brudevalsen pga ondt i maven;)

0

Først tillykke med i morgen. :cheerleader3: Håber I får en fantastisk dag.

Vi skal nu først giftes d. 30/8-14. Men har haft samme tanke som dig. Pu ha kjolen sidder tæt.

Så tror jeg tager en danse kjole med, som jeg så skifter til efter brude valsen.

0

Annonce ♥